logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Університет та бізнес – сучасна колаборація в освіті

Загальна інформація

Університет та бізнес все частіше обмінюються знаннями, досвідом, корисною інформацією та навчаються один в одного. Така колаборація віддзеркалює виклики сьогодення і задовольняє потреби в освіті допитливих студентів.

Розуміючи цінність порад фахівців, доцентом кафедри менеджменту Вікторією Хмуровою були ініційовані зустрічі студентів 1 курсу 7 групи ФТМ та 3 курсу 12 групи ФЕМП із PR-директором комп’ютерної академії «ШАГ» Ориною Яворських, що відбулися 10 та 11 березня на практичних заняттях з дисципліни «Управління персоналом».

Тема лекції «Бренд та персонал компанії» була дуже пізнавальною, особливо для майбутніх PR-фахівців, які вже сьогодні будують плани успішного працевлаштування. Спікер доступно та цікаво презентувала інформацію, поділилася зі студентами секретами власної кар’єри та досвідом створення власної справи. На всі питання було дано відповіді та визначено 7 ресурсів Успіху кожного фахівця.

Реальні лайфхаки та корисні поради пані Орини студентам створили гарний настрій на Zoom-конференції та вкотре засвідчили ефективний результат співпраці університету з представниками ділових кіл.

Дякуємо спікеру за цікаву лекцію та чекаємо на наступні зустрічі!

11.03.2021
433884
6073
остання редакція 21.07.2021
43630