logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Рhotoshop battle «Сталий споживач»

Загальна інформація

У рамках Консумерського фестивалю студенти кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету за підтримки ТРОС КНТЕУ 16 березня взяли участь у Рhotoshop battle на тему «Сталий споживач». Презентація робіт відбулася в інтерактивному форматі на платфомі ZOOM. 

Рhotoshop battle набув особливого відгуку серед творчої молоді. Було представлено різнопланові роботи, які розкривали питання захисту прав споживачів. Креативність учасників батлу дозволила створити соціальну рекламу, яка може вплинути на стан навколишнього середовища, боротьбу з пластиком, переробку відходів, доцільного споживання продуктів та ін.

Особливо цікаві роботи студентів ФТМ 3 курсу 7 групи: Саліної Ксенії, Сапунової Наталії, П'ятак Анни, Вакарової Дарини, Чуб Анни; 3 курсу 6 групи: Гоменюк Діани, Хомухи Юлії, Голуба Кирила; 3 курсу 5 групи: Возної Катерини, Павлова Владислава; 4 курсу 5 групи: Кричфалушія Антона, Кравчук Валентини; 4 курсу 6 групи: Середи Єлизавети та ін.

Свої привітання, дискусійні обговорення та побажання надали в.о. завідувача кафедри журналістики та реклами к.е.н, доцент Лісун Я.В., заступник декана ФТМ, к.н. із соц. комунік., доцент Голік О.В., керівник творчого об’єднання студентів ТРОС к.е.н, доцент Файвішенко Д.С.

Особлива подяка організатору й модератору проведення зустрічі  к.е.н, доценту кафедри журналістики та реклами Галині Василівні Алданьковій.

Ми колекціонуємо успіхи!

Приєднуйся і дій!

16.03.2021
433884
4598
остання редакція 21.07.2021
43630