logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Результати ІV Міжнародної студентської науково-практичної онлайн-конференції «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»

Загальна інформація

На факультеті торгівлі та маркетингу 17 березня 2021 року відбулася ІV Міжнародна студентська науково-практична онлайн-конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи у режимі онлайн з використанням сервісу для відеозв’язку «ZOOM».

З вітальним словом до учасників конференції звернулася Перший проректор з науково-педагогічної роботи КНТЕУ, д.т.н., професор Притульська Наталія Володимирівна, яка відмітила актуальність проведення конференції в непередбачуваних умовах та викликів сьогодення, що мають безпосередній вплив на зміни функціонування підприємницької діяльності.

Модератором конференції був декан факультету торгівлі та маркетингу д.т.н., професор Осика Віктор Анатолійович який привітав учасників конференцій та гостей.

Для презентації студентських наукових досягнень було організовано роботу 18 робочих секцій з можливістю презентувати свої наукові роботи в онлайн режимі, а саме:

  1. Товарні категорії в умовах непередбачуваних факторів впливу
  1. Кваліметрія споживчих товарів
  1. Порівняльні тестування товарів та послуг
  1. Безпечність та якість харчових продуктів
  1. Споживні властивості харчових продуктів
  1. Food chemistry experiments (Експерименти в харчовій хімії)
  1. Ринкові дослідження
  1. Товарознавча оцінка непродовольчих товарів
  1. Customsprocedures: Ukrainian and international aspects
  1. Митний контроль та митне оформлення товарів
  1. Експертиза в міжнародній торгівлі
  1. Підприємництво та торгівля: інновації та перспективи розвитку в Україні
  1. Логістика майбутнього: ефективні рішення для бізнесу
  1. E-COMMERCE  в епоху цифрової економіки
  1. Інноваційні технології маркетингу
  1. Рекламний бізнес в Україні
  1. Бренд-менеджмент: інструменти маркетингу
  1. Журналістика і реклама: вектори взаємодії

На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували:

Hrechka D. Akademia WSB, Dąbrowa Górnicza, Poland with report «Innovation Media Social Content»; Писарчук А.  студентка ФТМ, 1 курс, ОС «магістр», 10м група з доповіддю «Митна справа в умовах пандемії COVID-19» (Науковий керівник Караваєв Т.А., д.т.н., проф.); Бубенко М. студентка ФТМ, 4курс, ОС «бакалавр», 21 група виступила з доповіддю «Сир та сирний продукт: якість та критерії ідентифікації»  (Науковий керівник Белінська С.О., д.т.н., проф.); Скок А.А. студентка ФТМ, 1 курс, ОС «магістр», 11м група з доповіддю «Організація логістики зворотних потоків на підприємстві»(Науковий керівник  Мазаракі А.А. д.е.н., проф.); Юрко Т. ФТМ, 1 курс, ОС магістр», 5м група з доповіддю «Технології цифрового маркетингу в просуванні start-up на ринку b2c»  (Науковий керівник Янковець Т. М., к.е.н., доц.).

Під час пленарного засідання та на засіданнях 18 секцій було заслухано 506 доповідей, у т.ч. 247 стендових доповідей. У роботі конференції взяли участь:487 студентів факультету торгівлі та маркетингу; 3 студенти факультету економіки, менеджменту і психології; 4 студенти факультету міжнародної торгівлі та права; 2 студенти факультету інформаційних систем; 2 студентки ВТЕІ КНТЕУ; 1 студентка Національного авіаційного університету; 4 студенти Київського університету імені Бориса Грінченка; 1 студент фахового коледжу «Універсум» Київського університету імені Бориса Грінченка; 1 студентка Економічної академії, Молдова; 1 студентка з Мюнхенського технічного університету, Німеччина; 1 студентка Академії WSB, Польща.

Учасники конференції активно обговорювали сучасні тенденції в торговій політиці держави та світу. Особливо зацікавили учасників конференції питання стану та перспектив розвитку сільського господарства в Україні, тренди та можливості його адаптації в карантинних умовах, проаналізували  стратегії і моделі  розвитку сфери тваринництва та рослинництва.

Активно обговорювали питання перспектив зменшення споживання м’яса та перехід на товари рослинного походження в Україні.

Жваву дискусію викликали питання перспективи розвитку української підприємництва під впливом світової пандемії COVID-19 з урахуванням впливу науково-технічних, інформаційно-психологічних і соціальних чинників, беручи до уваги неординарність епідеміологічної ситуації в Україні та світі.

У заключному виступі декан факультету торгівлі та маркетингу д.т.н., професор Осика В.А. побажав усім учасникам конференції не знижувати потужність та наполегливість у подальших наукових досягнень.

Найкращі доповіді студентів відзначені дипломами.

За результатами роботи визначено переможців.

Дякуємо за участь та бажаємо подальших успіхів!

17.03.2021
433884
5740
остання редакція 21.07.2021
43630