logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Онлайн-конференція «Loyalty Conf»

Загальна інформація

Студенти Київського національного торговельно-економічного університету за сприянням кафедри журналістики та реклами взяли участь в онлайн-конференції «Loyalty Conf» 23 березня 2021 року.

Онлайн-конференція була присвячена питанням про лояльність та повторним продажам:

  • «Нові можливості Retention-маркетингу», Роман Кумар Віас, Qmarketing.
  • «10 прийомів як закривати повторні продажі digital-інструментами», Аліна Дикуха, 13chats.
  • «Як вибудувати проактивну роботу й довгострокові відносини з клієнтами», Катерина Гордієнко, YouScan.
  • «Як збільшити обіг на 40% за рахунок кросів та допродажу», Олександр Плуток, Netpeak.
  • «Дзвінки, листи, месенджери – Як знайти шлях до серця клієнта», Наталія Яровинська, SendPulse.
  •  «Як працювати з клієнтом», Євгенія Кириленко, Sigma Software.

Студенти КНТЕУ активно брали участь у форматі online-конференції разом з виступами спікерів, дізнались про приклади та кейси дієвих проєктів, опанували діючі інструменти формування лояльності, роботи з цільовою аудиторією, обговорювали корисні лонгриди разом зі спікерами щодо вибудовування логіки повторного продажу, підтвердили провідну роль копірайтингу,  виокремили дієві механізми заключення договорів, підвищення конверсії та лояльності до свого бренду.

Особлива подяка у сприянні заходу керівнику ТРОС, РСС ФТМ та учасникам конференції: Андрію Федотову, Єлизаветі Гришиній, Ілоні Антонюк, Катерині Кащеєвій, Вікторії Мащенко, Катерині Гнатенко.

Чекаємо нових конференцій, нових спікерів та нових вражень!

Приєднуйся і дій!

23.03.2021
433884
4141
остання редакція 21.07.2021
43630