logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Результати IIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті 24 березня 2021 року відбулась IIІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії», присвячена питанням інтеграції журналістики, реклами та PR-технологій.

Партнерами цьогорічної конференції стали:

  • Паризька школа бізнесу  (Франція);
  • Жешувський політехнічний університет (Польща);
  • Бельско-Бялска школа фінансів та права (Польща);
  • Британський університет в Дубаї (ОАЕ);
  • Університет Мануби (Туніс);

Наукова дискусія на конференції велась за такими напрямами:

  • наукові підходи до медіалогії;
  • провідні технології створення медійних каналів та продуктів;
  • дослідження ринку діджитал-медіа;
  • рекламні технології в просуванні цифрового контенту;
  • медіа компетентність фахівців у сфері журналістики та реклами;
  • брендинг журналіста в цифровому інтерактивному середовищі;
  • етичні норми в медіа середовищі та інформаційному суспільстві.

В обговоренні актуальних питань взяли участь вчені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, практики у сфері PR-комунікацій, студенти.

Актуальними та мотивуючими були доповіді вітчизняних практиків та викладачів у сфері реклами та PR-технологій, зокрема:

  • Iрини Чернявської, співзасновниці, головного редактора в «Profi Space Media», засновнці, видавця «Investory News»;
  • Дмитра Баюри, д.е.н., професора, Київського національного університету ім. Т.Шевченка;
  • Олександра Курбана, доцента кафедри реклами та зв'язків із громадськістю Київського університету ім. Б. Грінченка, доцента кафедри військової журналістики, військового інституту Київського національного університету ім. Т. Шевченка;
  • Василя Пруса, менеджера з маркетингових комунікацій «Advance Finance Alliance» (AFA);
  • Олексія Делюкова, директора дослідницької агенції «Research.UA»;
  • Євгенії Родіонової, засновниці агенції контент-маркетингу «Content UA».
  • Катерини Федоришиної, ст. викладача кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного  університету;
  • Дмитра Яцюка, к.е.н., доцента кафедри журналістики та реклами, Київського національного торговельно-економічного  університету.

Окремо запам'ятались та подарували позитивні емоції надзвичайно цікаві доповіді іноземних колег:

  • Станіслава Чупки (Stanislaw Ciupka), доктор, професор, декан факультету права та соціальних наук, Бельско-Бялска школа фінансів та права, Польща;
  • Олександра Сапінскі (Aleksander Sapinski), доктор, професор, Бельско-Бялска школа фінансів та права, Польща;
  • Наталлі Герасимчук (Nataliia Gerasymchuk), доктор, професор, Жешувський політехнічний університет, Польща;
  • Халеда Гуесмі (Khaled Guesmi), доктор, професор, Паризька школа бізнесу, директор центру дослідження енергетичних та кліматичних змін, Франція;
  • Надії Абауб (Nadia Abaoub Ouertani), доктор, професор, директор економічного департаменту вищої бізнес-школи Тунісу, університет Мануби, Туніс;
  • Мосіна Хасен Хана (Mohsin Hassan Khan,), доктор, професор, Школа медіа та комунікаційних наук, Університет менеджменту та технологій, Пакістан;
  • Мухаммада Джамала (Muhammad Zohair Jammal), доктор філософії у сфері менеджменту освіти та лідерства, Британський Університет у Дубаї, Об'єднані Арабські Емірати;
  • Йоунеса Кароука (Younes Karrouk), доктор із маркетингу та права, президент клубу лідерів, Марокко.

У режимі online-конференції брали активну участь студенти з України, Польщі, Марокко, Тунісу.

На пленарному засіданні конференції були представлені цікаві з наукової точки зору результати досліджень таких студентів:

  • Ілля Чукін, керівник к.е.н., доц. Лісун Я.В.  Київський національний торговельно-економічний  університет;
  • Діана Гречка (Diana,Grechka), Вища школа бізнесу, Польща, керівник д.е.н., Файвішенко Д.С. Київський національний торговельно-економічний  університет;​
  • Барбара Чвірко (Barbara Cwirco), керівник д.е.н., проф. Мажена Хайдук Стефанович (Marzena Hajduk Stelmachowicz), Жешувський політехнічний університет, Польща.

На конференцію подано більше 70 тезисів учасників 13 вітчизняних закладів вищої освіти Києва, Тернополя, Харкова, Полтави, Запоріжжя та закладів вищої освіти інших країн.

Висловлюємо вдячність за участь у конференції колегам-дослідникам із Польщі, Італії, Туреччини, Франції, Тунісу, Об'єднаних Арабських Еміратів, Марокко, Пакістану.

Щиро бажаємо успіху та плідної співпраці учасникам конференції у вирішенні питань взаємодії журналістики та реклами в умовах динамічного цифрового інтерактивного середовища!

Чекаємо на нову зустріч із Вами у 2022 р.

24.03.2021
433884
4406
остання редакція 21.07.2021
43630