logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img
Список рекомендованих до зарахування на місця державного замовлення
Реєстрація на участь у спеціально організованій сесії ЄВІ
Приймальна комісія КНТЕУ
Вступна кампанія 2021
Правила прийому до КНТЕУ для здобуття вищої освіти в 2021 р.
Інформаційні пакети ЄКТС
Вступникам з Донбасу та Криму
Вступ на БАКАЛАВРА на основі ПЗСО (2021)
Вступ на МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА на основі ПЗСО (2021)
Вступникам на основі ОКР мол.спец., ОПС фахового мол.бак. та ОС мол.бак. (2021)
Вступ до магістратури (2021)
Вступ до магістратури без ЗНО (прийом 2021)
Одночасне здобуття вищої освіти (2021)
English speaking educational programs
Програми вступних випробувань (вступ 2021)
For foreign citizens and stateless persons who want to becomе KNUTE students
Друга вища освіта, програми МВА
Розмір плати за надання освітніх послуг для вступників 2021 року
Вступ-2021: відеороз`яснення для вступників та їхніх батьків
Ми в Telegram

Онлайн майстер-класи від професіоналів відеопродакшену в туризмі Антона Пожидаєва та Мар’яни Романяк

Загальна інформація

Застосування інноваційних методів просування туристичного продукту, івентів та дестинацій у туристичній галузі нині набуває особливої актуальності. Велику популярність мають віртуальні тури й екскурсії та інший контент, який активно просувається у соціальних мережах, на відеоплатформах, спеціалізованих сайтах тощо. Роль відеопродакшену в туризмі зростає також й у зв’язку з пандемічними обмеженнями.

З метою формування у здобувачів вищої освіти сучасних фахових компетентностей у сфері відеомейкінгу за ініціативою кафедри туризму та рекреації для здобувачів ФРГТБ організовано майстер-класи:

  • засновника та власника відеопродакшену «POZHIDAEV PRODUCTION TEAM» Антона Пожидаєва (01.04.2021), команда якого розробляє відеопродукт від ідеї до фінального рендера;
  • журналістки, співзасновниці Travel Project «Blog 360» Мар’яни Романяк (06.04.2021).

Спікери відверто поділилися власним досвідом та тонкощами ведення справ з таких питань:

  • роль відеопракшену в сучасному туристичному бізнесі;
  • актуальні тренди відеоіндустрії в туризмі;
  •  особливості технологічного процесу виробництва контенту;
  •  специфіка взаємодії із замовниками відеопродукції;
  • просування контенту у соціальних мережах, на спеціалізованих сайтах та на відеоплатформах;
  • недопустимість плагіату у відеомейкінгу.

Колектив факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу висловлює щиру подяку Антону Пожидаєву та Мар’яні Романяк за співпрацю, адже висвітлення кращих інноваційних практик в освітньому процесі суттєво підвищує якість підготовки висококваліфікованих фахівців. 

06.04.2021
433884
4436
остання редакція 22.07.2021
43630