logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Олена Гашинська та бренд «Дім варення»

Загальна інформація

01 жовтня 2021 року відбулась відкрита зустріч магістрів та викладачів кафедри маркетингу з засновницею бренду «Дім варення» Оленою Гашинською, яка була запрошена, як досвідчений практик, в рамках вивчення студентами дисциплін «Стратегічний маркетинг», «Бренд-менеджмент», «Технології цифрового маркетингу». Олена щедро ділилася практичним досвідом зі студентами про стратегії розвитку власного бренду та бізнесу.

Говорили про стратегію й тактичні маркетингові інструменти просування бренду у цифровому просторі, про необхідність розділення власного бренду й бренду компанії (продуктів), важливість сервісу та клієнтоорієнтованість та їх вплив на фінансові результати бізнесу. Досвід просування бренду та розвитку бізнесу, яким поділилась Олена, був яскравим підтвердженням теоретичних та прикладних основ маркетингу та бренд-менеджменту, які студенти вивчають в університеті та які становлять базу майбутнього професійного зростання.

Студенти задавали питання, і якість цих питань по темі доповіді гості ще раз підтвердила якість підготовки майбутніх маркетологів в стінах КНТЕУ. Всі, хто задавали питання та активно залучались до обговорення, а таких було чимало, отримали від Олени смачні подарунки – малютки «Перцоус», який є одним з фаворитів серед продуктів бренду «Дім варення».

Організатором та модератором зустрічі була доцент кафедри маркетингу Янковець Тетяна Миколаївна.

Вдячні нашій гості за харизму, потужну енергію, почуття гумору, гарний настрій та готуємося до нових зустрічей!

01.10.2021
43630
1670
остання редакція 06.10.2021