logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Брейнсторм з Content.UA

Загальна інформація

Здобувачі вищої освіти, майбутні фахівці у сфері журналістики, реклами та маркетингу взяли участь у популярному методі висування творчих ідей у процесі розв'язування наукової проблеми, сеанси якого стимулюють творче мислення.

15 рудня 2021 року Євгенією Родіоновою, засновницею агенції диджитал-маркетингу «Content.UA» разом із завідувачем кафедри журналістики та реклами Діаною Файвішенко для переможців Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами Київського національного торговельно-економічного університету у рамках партнерських відносин було організовано брейнсторм для грантової програми Українського культурного фонду.

Основною темою став кроссекторальний проєкт зі збереження культурної спадщини у напрямах дослідження та популяризації її серед широкої аудиторії, в тому числі шляхом створення цифрових платформ та продуктів: нових веб-сайтів (оновлення вже існуючих), мобільних додатків, інтерактивних мап, розробки ігор, онлайн квестів, 3D екскурсій.

Протягом трьох годин інтенсивного брейнстормінгу було висунуто та запропоновано ідеї створення цифрової платформи щодо збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини України через нові форми та підходи, в тому числі з залученням дітей та молоді, запропоновано наповнення цифрового продукту корисним контентом.

Здобувачі вищої освіти мали змогу відчути справжню робочу атмосферу агенції, застосувати власні теоретичні знання, генерувати ідеї, фіксувати їх, бути долученим до створенням нового продукту.

Особлива вдячність учасникам творчого процесу Богдану Кулинко, Анні Москвіній, Ксенії Ткачук, Анастасії Гудим та представникам агенції Content.UA.

Бажаємо успіхів у перемозі та реалізації проєкту.

Більш детально за посиланням: https://content.ua/;
https://ucf.in.ua/m_lots/61965af9a7bfb232b5434104;

та сторінках кафедри журналістики та реклами:
https://www.facebook.com/jr.knute/;
https://www.instagram.com/jr.knute/;
https://instagram.com/tros_club?utm_medium=copy_link.

Чекаємо на нові події та ідеї!
Приєднуйся і дій!


Нагадаємо…Переможцями Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами 2021 стали:

Москвіна Анна, студентка 3 курсу 12 групи, робота «Електроавтомобіль Honda X-NV» у номінації радіо-реклама;
Ткачук Ксенія, студентка магістратури 2 курсу, 3м групи ФТМ, робота «L'Oréal. In any conditions» у номінації друкована реклама;
Гудим Анастасія, студентка 3 курсу, 5 групи. Проект рекламної кампанії «Pro Cheese. Жартівливий сирний лікбез», перможець кубку ректора у номінації Гран Прі;
Богдан Кулинко, студент 2 курсу 9 групи, ФТМ, переможець Всеукраїнського студентського конкурсів бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін».


Р.S. У зв’язку з карантинними обмеженнями участь у заході брали учасники, які мають сертифікат про повний курс вакцинації

15.12.2021
43630
2459
остання редакція 17.12.2021
43630