logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Тьюторіал «Формування каналів продажу під час воєнних дій»

Загальна інформація

02.05.2022 року кафедрою маркетингу в рамках чергового засідання  СТЕМ «Маркетинг 5.0» за підтримки к.е.н., доцента Монтрін І.І. проведено тьюторіал «Формування каналів продажу під час воєнних дій» від засновника бренду «Ancient Smithy» Михайла Пересунько.

Гість презентував історію задуму та реалізації стартапу «Ancient Smithy» @ancientsmithy - сокири і молоти для вікінгів українського виробництва, що відправляються у всі куточки планети. Поділився секретами виходу на міжнародні ринки. Розкрив механізм роботи американського інфлюєнс-маркетингу та торгівлі відгуками на Amazon, алгоритми соціальних мереж та бани, інструменти європейських служб підтримки Google Ads.

В режимі реального часу презентував новий проєкт «Ukrainian Story» - маркетплейс для українських цифрових товарів на Etsy.

Ґречно дякуємо харизматичному та доброзичливому гостю за щирість і відкритість. Сподіваємося на подальшу плідну співпраці!

Далі буде…

02.05.2022
43630
976
остання редакція 04.05.2022
43630