logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Конкурс туристичних StartUp-проєктів у Навчально-науковому центрі бізнес-симуляції Державного торговельно-економічного університету

Загальна інформація

В Навчально-науковому центрі бізнес-симуляції ДТЕУ 8 травня 2022 року відбувся конкурс командних StartUp-проєктів зі створення та розвитку підприємств-туроператорів, а також технологічних інновацій у сфері туризму, розроблених студентами, які навчаються за спеціальностями «Туризм» та «Менеджмент» спеціалізацією «Туристичний менеджмент». 

Конкурс привернув увагу роботодавців і зацікавленої молоді – школярів та студентів інших факультетів ДТЕУ і закладів вищої освіти. Перед учасниками з вітальним словом виступили директор Центру Трубей О.М., декан факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу Ведмідь Н.І., завідувач кафедри туризму та рекреації Ткаченко Т.І.

Упродовж декількох годин фахове журі у складі декана факультету Ведмідь Н.І., завідувача кафедри туризму та рекреації Ткаченко Т.І., викладачів кафедри – Роскладки Н.О., Хлопяка С.В., Білика В.В., Клімової А.М., Мазурця Р.Р., а також стейкголдерів – Олени Чернеги, кураторки проєкту з цифрового туризму, культури та спорту в м. Києві (КМДА), Ірини Дворської, директорки і власниці ТОВ «Туристичний Хаб», Наталії Незнамової, голови представництва авіакомпаній Air France KLM в Україні, – розглядало подані на конкурс концепції та стратегії розвитку шести профільних туристичних компаній:

  • «Retreat Tour», основна діяльність якого планується в напрямі оздоровчого туризму. Продукт компанії – це інноваційні рішення в туристичному бізнесі, що передбачають тотальне «перезавантаження» моральних, духовних та фізичних сил потенційних споживачів туристичного продукту. Реалізація проєкту має практичне значення для зняття психологічної напруги, зокрема, в умовах воєнного стану. У рамках проєкту запропоновано концепцію мобільного додатка «Meditly».

  • «Stories Tour», профіль туроператора – інстаграм-туризм, актуальність якого стрімко зростає в епоху розвитку соціальних мереж. Як частина стартапу створено проєкт сайту PhotoU для допомоги туристам у пошуку найбільш актуальних для мережі Instagram локацій.

  • «Wins&Win» – туроператор у сфері еногастрономічного та культурно-пізнавального туризму. Місія проєкту – організація незабутніх подорожей з відкриттям для туристів палітри оригінальних смаків, унікальних рецептів та кулінарних традицій різних країн світу. Проєкт передбачає розроблення сайту Get a moveon, призначеного для спрощення самостійних подорожей туристів.

  • «Greeny» – оператор екологічного спрямування, що організовуватиме тури по всьому світу, зосереджуючи майбутню діяльність на екотуризмі України. Проєкт доповнено створенням концепції мобільного додатка «Greeny» для індивідуальних екотуристів, який полегшує процес планування подорожей завдяки цифровому пошуку класичних елементів туру.

  • «Travel UP» – цікавий та актуальний проєкт започаткування туроператорської діяльності у сфері кінотуризму. Розроблені стартап-командою тури дозволять туристу зануритися у світ кіно, ознайомитися з історією його створення, побачити на власні очі локації та визначні місця зйомок фільмів.

  • «Savage by Nature» – туристична компанія, яка пропонує своїм клієнтам джайлоо-подорожі в лакшері-сегменті ринку. В рамках стартапу команда представила також інноваційну розробку, а саме VR-тури, які стануть ефективним інструментом для просування основного продуктового портфеля туроператора.

За результатами конкурсу кращими бізнес-проєктами визнано:

  • І місце – туристична компанія «Stories Tour»;

  • ІІ місце – туристичні компанії «Greeny», «Retreat Tour» та «Wins&Win»;

  • ІІІ місце – туристичні компанії «Savage by Nature», «Travel UP».

Цінною складовою конкурсу в нинішніх умовах  воєнного стану стала демонстрація патріотичного відеоконтенту, який розробили команди для популяризації України та туристичних можливостей нашої держави. Студентські роботи розміщено на офіційних сторінках у соціальних мережах кафедри туризму та рекреації, а також факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу.

Підсумовуючи, завідувач кафедри туризму та рекреації Ткаченко Тетяна Іванівна наголосила на високому рівні національної свідомості студентів у складний воєнний час для України, актуальності й оригінальності ідей, реалізованих у проєктах, зазначила, що всі студенти підтвердили набуття ними професійних компетентностей і їхні проєкти є інноваційними, що виходить за межі кваліфікаційних вимог до здобувачів освітнього ступеня «бакалавр», але потребують поглиблення знань і вмінь на магістерському рівні вищої освіти.

Вітаючи переможців конкурсу, члени журі одностайно дійшли висновку, що всі проєкти є суспільно значущими, побажали учасникам подальших успіхів та невпинного руху вперед у реалізації своїх сміливих задумів для відбудови України засобами туризму.

08.05.2022
433884
2022
остання редакція 12.05.2022