logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

V Міжнародна студентська науково-практична онлайн-конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»

Загальна інформація

На факультеті торгівлі та маркетингу 23 травня 2022 року відбулася V Міжнародна студентська науково-практична онлайн-конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи» з використанням сервісу для відеозв’язку «ZOOM». 

З вітальним словом до учасників наукового форуму звернулася проректор з наукової роботи д-р екон. наук, професор Мельниченко Світлана Володимирівна, яка наголосила на актуальності проведення конференції в умовах воєнного стану та викликів сьогодення і окреслила проблеми, що мають безпосередній вплив на зміни функціонування підприємницької діяльності. 

Модератор конференції декан факультету торгівлі та маркетингу д-р техн. наук, професор Осика Віктор Анатолійович привітав учасників та гостей наукового зібрання. 

Для презентації студентських наукових досягнень було організовано роботу 15 робочих секцій з можливістю презентувати свої наукові роботи в онлайн-режимі, а саме:

  1. Товарні категорії в умовах непередбачуваних факторів впливу. 
  2. Кваліметрія споживчих товарів. 
  3. Методи фальсифікації та критерії ідентифікації товарів. 
  4. Споживні властивості харчових продуктів. 
  5. Аdvanced methods of water purification from natural sources. 
  6. Ринкові дослідження. 
  7. Товарознавча оцінка непродовольчих товарів. 
  8. Customs procedures: Ukrainian and international aspects. 
  9. Митне оформлення та експертиза товарів. 
  10. Підприємництво та торгівля: інновації та перспективи розвитку в Україні. 
  11. Логістика майбутнього: ефективні рішення для бізнесу. 
  12. Інноваційні та цифрові технології маркетингу. 
  13. Рекламний бізнес в Україні. 
  14. Стратегічний маркетинг: дослідження, комунікації, брендинг. 
  15. Журналістика і реклама: вектори взаємодії. 

На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували: 

Бармін Б., студент ФТМ, 1 курс, ОС «магістр» 8м група (науковий керівник д-р техн. наук, проф. Сидоренко О.В.), Білак О., студентка ФТМ, 4 курс, ОС «бакалавр», 22 група (науковий керівник д-р техн. наук, проф. Михайлова Г.М.), Талько А., студентка ФТМ, 1 курс, ОС «магістр», 12м група (науковий керівник д-р екон. наук, проф. Мазаракі А.А.), Файвішенко Є., студентка ФТМ, 2 курс, ОС «бакалавр», 16 група (науковий керівник д-р екон. наук, проф. Бондаренко О.С.), Іванова А., студентка ФТМ, 3 курс, ОС «магістр», 14 група (науковий керівник канд. психол. наук, доц. Федоришина І.Л.), Гнатенко К., студентка ФТМ, 2 курс, ОС «бакалавр», 7 група (науковий керівник д-р екон. наук, доц. Файвішенко Д.С.). 

Під час пленарного засідання та на засіданнях 15 секцій було заслухано 459 доповідей, у тому числі 293 стендові доповіді. 

У роботі конференції взяли участь: 453 студенти факультету торгівлі та маркетингу, 1 студент факультету міжнародної торгівлі та права Державного торговельно-економічного університету, 1 студент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, спеціальність «Літературна творчість», 1 студентка Економічної академії, Молдова, 1 студентка Мюнхенського технічного університету, Німеччина, 1 студент Університету Марії Кюрі-Склодовської, Люблін, Польща, 1 студент Міжнародної вищої школи логістики та транспорту у Вроцлаві, Польща. 

Учасники конференції активно обговорювали сучасні тенденції в торговельній політиці держави в умовах воєнного стану та непередбачуваних факторів впливу. Особливо зацікавили учасників наукового форуму стан та перспективи розвитку сільського господарства в Україні, тренди та можливості його адаптації в карантинних умовах, а також було проаналізовано стратегії і моделі розвитку сфери тваринництва та рослинництва. Привернули увагу й питання перспектив зменшення споживання м’яса та перехід на товари рослинного походження. Жваву дискусію викликали питання щодо подальшого розвитку українського підприємництва з урахуванням впливу науково-технічних, інформаційно-психологічних і соціальних чинників, зважаючи на надзвичайну ситуацію в Україні в результаті російської агресії. 

У заключному виступі декан факультету торгівлі та маркетингу д-р техн. наук, професор Осика В.А. побажав усім учасникам конференції наснаги та наполегливості у майбутніх наукових пошуках. 

Найкращі доповіді студентів відзначено дипломами. 

За результатами роботи визначено переможців (список переможців за посиланням)

Дякуємо за участь! 

Бажаємо подальших успіхів!

23.05.2022
433884
2134
остання редакція 03.06.2022
433884