logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Розпочато роботу «Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0»!

Загальна інформація

Перше засідання ком'юніті пройшло в улюбленому форматі студентів - відкрита лекція з практиком.

Гостем зустрічі став Михайло Пересунько, засновник бренду з металевим характером Ancient Smithy – сувенірні сокири та молоти українського виробництва. Спікер розповів про відновлення бізнесу в умовах війни, секрети просування та адаптацію на міжнародних ринках.

Студенти проявили неабияку активність та буквально «засипали» лектора запитаннями. Дякуємо пану Михайлу за стійкість й повні відповіді на всі запитання та сподіваємося на подальшу співпрацю!

Також під час засідання співкерівниця ком'юніті, доцент кафедри маркетингу Монтрін Ірина Ігорівна, презентувала амбітні плани діяльності СТЕМ «Маркетинг»: ще більше майстер-класів, хакатонів та вебінарів від фахівців своєї справи з різних куточків земної кулі.

До нових зустрічей!

Далі буде...

12.09.2022
43630
1321
остання редакція 13.09.2022