logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Тренінг-практикум з сервісу та комунікації

Загальна інформація

Зустріч сертифікованого бізнес-тренера Олександра Чорного з викладачами та студентами ФРГТБ на тему «Специфіка комунікації готелю з гостем: актуальні канали продажу» відбулася 13 березня 2023 р. на платформі Zoom. Цікава тема зібрала 100 слухачів, які мали можливість диcкутувати з ментором щодо особливостей комунікації та ефективних продажів у форматах B2B, B2C, визначати відмінні риси гостя та клієнта, ціни від цінності, моделювати портфель гостя, обґрунтовувати ефективні канали продажу. Пишаємося, що студенти мали можливість продемонструвати високий рівень hard та soft skills.

Здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники кафедри готельно-ресторанного бізнесу щиро вдячні пану Олександру за актуальну, конструктивну, цікаву та дискусійну лекцію!


Зікій Наталія Леонідівна, к.е.н., доцент
кафедри готельно-ресторанного бізнесу

13.03.2023
43630
912
остання редакція 15.03.2023
43630