logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Гостьова лекція у ДТЕУ | Секрети успіху бренду Ювелірного Дому «ZARINA»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті відбулась гостьова лекція від генеральної директорки Ювелірного Дому «ZARINA» – Заріни Нетовкіної.

03 листопада 2023 року в офлайн-форматі у креативному просторі HUB KNUTE за сприяння кафедри журналістики та реклами було організовано лекцію від генеральної директорки Ювелірного Дому «ZARINA».

Здобувачі вищої освіти: майбутні журналісти, рекламісти, піарники, маркетологи та юристи Державного торговельно-економічного університету мали чудову можливість зануритись у світ високого ювелірного мистецтва, створення реклами, розробки стратегії та просування відомого бренду.

Заріна Нетовкіна, на честь якої названа компанія, поділилася  секретами створення і просування бренду, таємницями успіху, а також підкреслила важливості цінностей, які стали основою філософії компанії.

Як зазначає Заріна Нетовкіна, секрети успіху бренду «ZARINA» базуються не лише на високій якості виробів та оригінальності дизайну, а й на глибоких сімейних традиціях та сенсах, які передаються із покоління в покоління.

Під час заходу студенти здобули нові безцінні знання про особливості рекламування у сфері luxury goods, змогли поставити запитання щодо викликів та можливостей у цій сфері, отримати поради про сенс та глибину у створенні продукту, підтримки репутації, пошуку натхнення у найкращих, прагненні великого та постійній практиці та відшліфовуванні навичок.

Активне обговорення та подарунок ювелірної прикраси від Заріни Нетовкіної за найкраще запитання стали чудовим закінченням зустрічі.

Вітаємо майбутню журналістку Анастасію Бабак із прекрасним подарунком, який підкреслює сенс бренду «Цінність – це ти».

Окрема вдячність за організацію зустрічі студентці кафедри журналістики та реклами Гелеті Христині, представникам ТРОС (Творчого рекламного об’єднання студентів) за відео та фотозйомки, інтерв’ю із запрошеним гостем:  Богдану Кулинку, Єві Файвішенко, Антону Галичому, Анастасії Божковій, Єлизаветі Стеценко, Аліні Копаниці, Валерії Фроленко, Валерії Дуженко, Анастасії Ромашко, Аліні Косарчук, Вікторії Артамоновій, завідувачці кафедри філософії, соціології та політології Аллі Кравченко за студентську спільноту.

Чекаємо на нові події та зустрічі офлайн!

Єднаємося задля перемоги!

Згуртований ДТЕУ. 
Разом ми сила!

    

Діана Файвішенко, завідувачка кафедри журналістики та реклами

03.11.2023
43630
856
остання редакція 10.11.2023
433884