logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Бізнес-інтерв’ю з Денисом Каплуновим: копірайтинг, маркетинг, продажі

Загальна інформація

За ініціативою кафедри маркетингу 08 листопада 2023 року здобувачі та викладачі Державного торговельно-економічного університету зустрілися з Денисом Каплуновим, засновником агенції копірайтингу та дизайну рекламних матеріалів Kaplunoff Communications, автором 10-ти книжок, кожна з яких після видання стає бестселером: «Контент, маркетинг та рок-н-ролл», «Як писати комерційну пропозицію», «Нейрокопірайтинг 2.0», «Королі соціальних мереж», «Персональний бренд book» та інших. Жодних повторів, кожна книга унікальна. Сьогодні Денис є ментором з комунікацій в Board – міжнародній спільноті українських підприємців для ефективного, стійкого та швидкого зростання бізнесу.

Зустріч проходила у форматі бізнес-інтерв’ю. Денис щедро ділився як професійними секретами, так і цінними порадами щодо розвитку власного бренду та досягнення успіхів в обраній професії. Книгу Денис вважає маркетинговим інструментом та потужним соціальним доказом професійності автора.

 У роботі з людьми підприємець дотримується принципу «Кожна людина – це окрема історія». Професіоналізм без людяності не має шансу на успіх. Немає шаблонів, є унікальний шлях для кожного клієнта.

Вдячні нашому гостю за щирість, професіоналізм, корисні та цінні поради, отримані знання, сильні позитивні емоції, гарний настрій та чекаємо на нові зустрічі!

Організатор, модератор зустрічі та інтерв’юер
Янковець Тетяна Миколаївна,
канд.екон.наук, доц., доцент кафедри маркетингу,
гарант освітньої програми для здобувачів
другого (магістерського) рівня вищої освіти
«Цифровий маркетинг»

08.11.2023
433884
762
остання редакція 10.11.2023
433884