logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Відкрита лекція Лілії Корчевської про перспективи соціального підприємництва

Загальна інформація

За ініціативою кафедри маркетингу 13 листопада 2023 року в межах діяльності Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» відбулася гостьова лекція доктора економічних наук, професора, гештальт-терапевта, письменниці, засновниці проєкту «Простір стійкості», фасилітатора U&WE Hub у місті Чернівці Лілії Корчевської на тему «Соціальне підприємництво: щастя чи маркетингові витребеньки».

Здобувачі освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Маркетинг» та «Рекламний бізнес», а також другого (магістерського) рівня «Рекламний бізнес», «Бренд-менеджмент», «Маркетинг менеджмент», «Цифровий маркетинг», «Трейд-маркетинг», викладачі Державного торговельно-економічного університету із захопленням слухали інформацію про соціальних підприємців – відповідальних героїв-новаторів, які використовують інноваційні ідеї та ресурси для вирішення соціальних проблем, та як саме їхня діяльність сприяє стійким позитивним суспільним змінам.

Лілія Корчевська визначила моделі соціального підприємництва і механізми їх прояву у різних сферах: освіті, виробництві, екології, боротьбі з бідністю, захисті прав людини. Проста формула «HtoH» – це «бізнес з людським обличчям», тобто люди працюють для людей. Лекторка акцентувала увагу на тому, що бізнес – це не лише можливість заробляти гроші, а й корисна справа, в яку ти дійсно віриш, в якій сенс й усвідомлення стають ключовими трендами. Це також відсутність маніпуляцій, щирий сервіс, дружній контент, WOW-ефекти, віддана цільова аудиторія. Формула «HtoH» змінює поняття «задоволеність клієнтів» на «захопленість клієнтів» і вони стають органічними інфлюенсерами та справжніми амбасадорами відповідальних брендів.

Вдячні пані Лілії за цікавий формат лекції, змістовну, вельми емоційну і теплу зустріч, отримані знання та настанови. Чекаємо на наступну зустріч!

Зайцева Олена Іванівна, організатор зустрічі, 

координатор СТЕМ «Маркетинг 5.0», канд. екон. наук, доц., професор кафедри маркетингу,

гарант освітньої програми «Рекламний бізнес» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти

13.11.2023
Вінс Валерій Вікторович
636
остання редакція 14.11.2023