logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Case studies | ДТЕУ від «Територія Мінімальних Цін»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті у рамках загальноукраїнського кар’єрного заходу «Час працювати – 2023» від мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін» пройшла онлайн-сесія у форматі Case studies для журналістів, рекламістів, піарників  та маркетологів щодо розробки ідей рекламної кампанії та фірмового героя.

20 листопада 2023 року онлайн-форматі здобувачі вищої освіти, які опановують дисципліну «Реклама», мали змогу презентувати ідеї, обговорити із представниками бізнесу свої напрацювання та  почути ім’я вдалих робіт.

Директорка з маркетингу мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін» Наталія Хомік, як представник бізнесу, виокремила найкращі роботи,  дала конструктивні побажання та наголосила на основних помилках.

Слід зазначити: здобувачі вищої освіти  у рамках дисципліни «Реклама» працювали над кейсом від мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін» щодо розробки концепції рекламної кампанії та фірмового героя.

Завданням було запропонувати концепцію рекламної кампанії та розробити варіанти героя бренду, який підходив би під родинне позиціонування і який міг би використовуватися  не лише в рекламних комунікаціях, а й у внутрішніх корпоративних.

Переможці (бренд-герой)

  1. «Кіт MINI, Slay».
  2. «VDOMA – Mr. Minimal».
  3. «Разом едженсі».

Відзнака (бренд-герой)

  1. «Ведмедик ТОПА».
  2. «Прокреатив – мавпочка».

Переможці (РК)

  1. «Анастасія  Станішевська &Co (14% за фото)».
  2. «SDYBA».
  3. «Панченко Денис &Co».

Підсумок зустрічі – започаткування плідної співпраці з партнерами університету, синергія освітніх інновацій та бізнесу, зосередження уваги на тому, що інтереси роботодавців враховано в аспекті досягнення мети навчання – підготовки кваліфікованих фахівців Державного торговельно-економічного університету.

Особлива подяка Наталії Хомік за бізнес-зустріч, професійну консультацію, організацію конкурсу у форматі Case stadies, а також здобувачці освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» Марії Кравчук за створення віртуальної галереї робіт віртуальної галереї робіт.   


Довідка.

Територія мінімальних цін – це мережа великих шопінг-центрів для всієї родини, яка на ринку вже 14 років.

Це інтернет-магазин  та  17 великих магазинів (2000–3000 м² кожен) з широким вибором одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів відпочинку для всієї родини:

•  12 магазинів у Києві.
•  1 магазин у Чернігові.
•  2 магазини в Івано-Франківську.
•  2 магазини у Львові.

Місія – дарувати задоволення від життя, створюючи простір вдалих покупок якісних сучасних товарів для всієї родини за розумною ціною.


Чекаємо на нові події, нові знання та можливості!
Згуртований ДТЕУ – разом до перемоги!
Приєднуйся і дій!

Файвішенко Діана Сергіївна,
завідувач кафедри журналістики та реклами

       

20.11.2023
Вінс Валерій Вікторович
761
остання редакція 22.11.2023
43630