logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Творчий проєкт «Краще перезняти» | Гостьова лекція від Сергія Куделько та Богдана Облучинського

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті за сприяння кафедри журналістики та реклами відбулася гостьова лекція із провідними фахівцями, блогерами, inst-інфлюєнсерами, авторами освітнього проєкту «Краще перезняти» Сергієм Куделько та Богданом Облучинським.

16 лютого 2024 року  у рамках серії зустрічей із представниками бізнесу більше 170 здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» та «магістр» за освітніми програмами «Реклама», «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Маркетинг» зустрілися з метою наставництва для обговорення методів та інструментів зйомок, монтажу.

Спікери провели цікаву лекцію на тему «Як круто знімати себе самостійно, без допомоги друзів чи будь-якого обладнання», розповіли секрети проведення зйомок, монтажу аудіовізуального контенту для медійних майданчиків, акцентували увагу на подоланні страху публічності, а також провели розіграш авторського курсу.

Активність здобувачів свідчила про їхню  зацікавленість до лекції, де за найкращі «інсайти» були виокремлені студенти: Дар’я Лагода, Дар’я Леванчук, Катерина Чуєнко.

До дискусії долучилися юніори гімназії № 191 ім. П. Г. Тичини м. Києва із поглибленим вивченням іноземних мов разом із кураторам Іриною Денисенко, майбутні студенти переконалися, що журналістика, реклама, маркетинг є покликанням, яке вимагає відданості, креативу й постійного натхнення.

Особлива подяка спікерам за лекцію, інформаційну підтримку та популяризацію зустрічі у соціальних мережах університету: голові Творчого Рекламного Об’єднання Студентів (ТРОСу) Христині Гелеті, викладачам кафедри журналістики та реклами Євгену Шкурову, Катерині Федоришиній, представникам кафедри маркетингу й кафедри цифрової економіки та системного аналізу.

Чекаємо нових зустрічей та нових лекцій!

Приєднуйся і дій!

Освічені – непереможні!

    

Діана ФАЙВІШЕНКО,
завідувач кафедри журналістки та реклами

16.02.2024
43630
434
остання редакція 20.02.2024
43630