logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Людиноцентричність»

Загальна інформація

Державний торговельно-економічний університет за інформаційної та технічної підтримки кафедри журналістики та реклами взяв участь в організації бізнес-конференції «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Людиноцентричність».

У Києві 23.02.2024 відбулася грандіозна подія – «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Людиноцентричність». Одночасно у форматах онлайн і офлайн проведено зустріч-дискусію на професійній крос-платформі для підприємців, керівників компаній з різних індустрій, які формують новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії в умовах постійних викликів.

До  єдиної в Україні конференції, що присвячена стратегіям, методам, інструментам, аналізу кейсів з клієнтського досвіду, долучилися здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» і «магістр», а також Файвішенко Діана Сергіївна, гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика», завідувач кафедри журналістики та реклами,  професор.

Студенти ДТЕУ:

  • Зрозуміли як побудувати СustomerJourneyMap з появою нових user-персон і нових вимог до продажів і сервісу та посилити сервісність у продажах.
  • Визначили як змінився і змінюватиметься клієнтський досвід під тиском кризи та падіння ринку.
  • Дослідили, які тренди та антитренди клієнтського досвіду впливатимуть на фінансові результати та репутацію компаній у B2C та B2B.
  • Попрактикували як збирати, інтерпретувати, конвертувати зворотний зв’язок у якісну зміну продуктів, послуг і сервісу та підвищення фінансових результатів.
  • Отримали рекомендації про те, які сервісні метрики найбільш ефективні, за якими майбутнє, а від яких варто відмовитися.
  • Зрозуміли як бути на крок попереду, проводячи ребрендинг для нового покоління клієнтів, інтегруючи генеративний ШІ та інші інноваційні технології.

Особлива подяка організаторам події, партнерам освітніх програм ТОВ КА ГРУП та представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) за висвітлення події та популяризацію університету у соціальних мережах: Гелеті Христині, Кулинку Богдану, Гнатенко Катерині, Файвішенко Єві, Федотову Микиті, Бачинській Вікторії, Бутовській Ангеліні, Гуринович Катерині, Галебному Данілу,  Нестеренко Дарині, Івановій Алісі, Федотову Андрію, Максимчук Юлії, які  стали частиною цієї неймовірної події та отримали нові знання.

Посилання на сайт з докладним описом програми конференції...

KA Group – імпортер світового інтелекту та організатор бізнес-подій зі смислом. Ми драйвери змін, які впливають ідеями на трансформацію й розвиток компаній, надаючи доступ до експертизи видатних бізнес-мислителів сучасності.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Згуртований ДТЕУ: разом до перемоги!

    

Катерина Гнатенко,
здобувач освітньої програми
 «Реклама і зв’язки з громадськістю»  спеціальності «Журналістика»

28.02.2024
433884
668
остання редакція 28.02.2024
433884