logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Лекція для журналістів та рекламістів | Владислав Мінчев, копірайтер Bickerstaff.451

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті за сприяння кафедри журналістики та реклами було організовано 29 березня 2024 року в офлайн-режимі менторинг із Владиславом Мінчевим, копірайтером української креативної агенції Bickerstaff.451, яка отримала звання Boutique Agency of the Year на ADC Awards у 2023 році.

Слід зауважити, що агенція входить до двадцятки світових агентств за глобальним рейтингом The One Club for Creativity 2023 і до трійки найкращих агенцій за версією Міжнародного рейтингу креативності комунікаційних агенцій України сезону останніх років.

Саме з копірайтером агенції Владиславом Мінчевим здобувачі ДТЕУ мали нагоду зустрітися у Лабораторії реклами та медіатехнологій  кафедри журналістики та реклами 29 березня 2024 року на відкритій лекції на тему: «Креативний арсенал: як зібрати і чому він потрібен кожному?».

Владислав Мінчев відзначив основних клієнтів агенції Bickerstaff.451: Галичина, Ескулаб, Vodafone, UNICEF, Український інститут, ГО Безбарʼєрність, УБС.

Він поділився власним  досвідом у сфері креативності, реклами, а також надав практичні поради здобувачам стосовно того, як генерувати ідеї, втілювати їх у реальність, спрощувати й налагоджувати свою ефективну роботу в журналістиці, рекламі та зв’язках із з громадськістю. Розповів, як оптимізувати свій час, щоб устигати не лише працювати, а й відчувати справжнє життя.

Владислав поділився корисними порадами, за допомогою яких він щоденно генерує ідеї, працюючи в Bickerstaff.451, надав здобувачам ресурси, особливо у сфері штучного інтелекту (ШІ), що стануть у пригоді в професійній діяльності.

«Лекція була справді захопливою та корисною!» – таким був зворотній зв’язок студентів. З огляду на це щиро дякуємо за організацію, популяризацію та модерацію зустрічі Файвішенко Діані, доктору економічних наук, завідувачці кафедри журналістики та реклами, голові та найкращим представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) Гелеті Христині, Третяк Тетяні та Бабак Анастасії.

Відвідайте сторінку кафедри журналістики та реклами для ознайомлення з освітніми програмами, науковими конференціями, конкурсами та іншими подіями 

Чекаємо нових подій та нових вражень!

Приєднуйся і дій!

    

Третяк Тетяна,
здобувачка освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»,
спеціальності «Журналістика»

29.03.2024
43630
416
остання редакція 01.04.2024
433884