logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики»

Загальна інформація

18 грудня 2013 року відбулась VII Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики». У конференції взяли участь провідні фахівці рекламної галузі, представники Спілки рекламістів України, комунікаційного холдингу AGL, творчої лабораторії ORZ, Українського медіа холдингу, бренд-консалтингового агентства «Слідопит», бізнес-центру Київського палацу дітей та юнацтва, науковці й  молоді вчені з 15 навчальних закладів України, Росії та Білорусії, а також викладачі, аспіранти і студенти КНТЕУ.

Учасників конференції привітала  проректор з наукової роботи Мельниченко Світлана Володимирівна. У своїй промові проректор зазначила, що рекламна індустрія України є однією з найважливіших сфер економіки, яка за сучасних умов демонструє показники неперервного та динамічного зростання. Також проректор наголосила на значній ролі кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ у підготовці майбутніх кадрів для рекламного бізнесу, зокрема, звернула увагу на проведення семінарів, конференцій та фестивалів, що організовує кафедра з метою інтеграції теорії та практики.

У рамках конференції з доповіддю «Соціальна відповідальність учасників рекламної діяльності» виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, д-р наук з держ. упр., професор Ромат Євгеній Вікторович. Цікавим та дискусійним став виступ Іветти Делікатної, члена ради директорів комунікаційного холдингу AGL. Власним досвідом та баченням на тему «Як навчити студента бренд-менеджменту» поділився директор бренд-консалтингового агентства «Слідопит» Вадим Пустотін.

Особливий інтерес учасників конференції викликала доповідь «Соціальні мережі  для маркетологів і рекламістів: як подружитися із споживачем» Ілони Квенти, PR-директора творчої лабораторії ORZ та «Digital-реклама», і директора представництва «Смарт-Лінкс» Андрія Пушкарьова.

Учасники конференції продовжили свою роботу в секціях, які були присвячені темі сучасних тенденцій формування, розвитку рекламного бізнесу й використанню новітніх технологій та технічного забезпечення.

На завершальному засіданні професор Ромат Є.В. наголосив на основних результатах проведення конференції, висловивши думку про те, що позитивний досвід, накопичений представниками Київського національного торговельно-економічного університету в організації практичних заходів, сприяє інтеграції системи вищої освіти з рекламною галуззю та українським рекламно-комунікаційним бізнесом. Подальша плідна діяльність кафедри маркетингу та реклами, Спілки рекламістів України і надалі сприятиме проведенню Міжнародної науково-практичної конференції «Реклама: інтеграція теорії  та практики».

 

18.12.2013
adv
2413
остання редакція 18.12.2013
Vita