ОП "Міжнародний комплаєнс-менеджмент" (бакалавр)
міжнародного менеджменту
Галузь знань 07 «Управління та
адміністрування»
Спеціальність
073 «Менеджмент
ОС
бакалавр
Освітня програма «Міжнародний комплаєнс-менеджмент»
МЕТА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Програма спрямована на формування висококваліфікованих фахівців, які зможуть успішно пристосовувати бізнес-практики до різноманітних міжнародних регуляцій та стандартів, ефективно керувати комплаєнс-процесами на міжнародному рівні на підґрунті теоретичних знань у сфері комплаєнсу, а також практичних навичок, необхідних для розробки та впровадження ефективних стратегій комплаєнс-менеджменту шляхом вивчення та оптимального поєднання економічних, правових та етичних аспектів міжнародної діяльності.
Чому варто обрати ОП «МІЖНАРОДНИЙ КОМПЛАЄНС-МЕНЕДЖМЕНТ»?
Програма розглядає питання комплаєнсу та менеджменту з погляду міжнародних стандартів і практик, що дозволяє студентам зрозуміти вплив глобалізації на бізнес та правову сферу. У зв'язку зі зростанням регулятивного тиску та потреби в ефективному управлінні ризиками, компанії шукають кваліфікованих фахівців з комплаєнсу, що робить цю програму актуальною для кар'єрного розвитку. Студенти отримують знання з різних областей, таких як ЗЕД, економіка, право, етика, ризик-менеджмент, фінанси тощо, що дозволяє їм стати універсальними фахівцями у галузі комплаєнсу, а також сприяє розвитку гнучкості та адаптивності в професійній діяльності.
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ (ПОСАДИ)
Підготовка здобувачів орієнтована на запит бізнесу, а серед актуальних можливостей для працевлаштування випускників освітньої програми посади: менеджер зовнішньоекономічної діяльності, експортний менеджер / менеджер з експорту, менеджер з закупівель / постачання, менеджер E-commerce, менеджер ЗЕД сервісного бізнесу, агент з митного оформлення / брокер, категорійний менеджер ЗЕД, комерційний / торговельний агент, уповноважений підприємства з імпорту / експорту, експерт з питань зовнішньоторговельної діяльності, фахівець-аналітик суб’єкта ЗЕД.
ПАРТНЕРИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ, ЗАЛУЧЕНІ ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ І ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
Основними партнерами-роботодавцями та стейкголдерами, де працюють та проходять практичну підготовку наші випускники, є: Міністерство економіки України, Торгово-промислова палата України, Національний банк України, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, компанії-представники великого бізнесу (ТОВ «БДО», ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», ТОВ «ЗЕД ГРУП», ТОВ «ІТЕС- СЕРВІС»), виробничі та торговельні суб’єкти малого та середнього бізнесу, власний експортоорієнтований бізнес.
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ (ПРЕДМЕТИ) ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Освітньо-професійна програма «Міжнародний комплаєнс-менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти розроблена таким чином, щоб здобувачі могли досягти очікуваних результатів навчання протягом визначеного часу. Загалом освітня програма передбачає 240 кредитів, з них 162 кредити виділено на обов’язкові компоненти (складається з 21 дисципліни), двох курсових робіт, відповідно 3 та 6 кредитів передбачено на практичну підготовку на 3 та 4 курсах, 3 кредити на підготовку до атестації, 9 кредитів на підготовку та захист випускної кваліфікаційної роботи. Фокус освітньої програми щодо підготовки фахівців у сфері міжнародного-комплаєнс менеджерів розкривається через обов’язкові компоненти: Менеджмент, Теорія організацій, Міжнародний комплаєнс-менеджмент, Управління комплаєнс-ризиками, Міжнародне економічне право, Звітність міжнародних корпорацій, Міжнародний менеджмент корпорацій, Практичний курс «Бізнес-симуляція», Іллегалізація зовнішньоекономічної діяльності. Оскільки освітня програма є унікальним поєднанням менеджерської, економічної та правової складових, серед обов’язкових дисциплін також запропоновано: Вища та прикладна математика, Іноземна мова за професійним спрямуванням, Правознавство, Філософія, Країнознавство, Інформаційні технології в професійній діяльності, Макро- і мікроекономіка, Економіка і фінанси підприємства, Облік і оподаткування.
Побудова індивідуальної освітньої траєкторії забезпечується університетом через можливість широкого вибору здобувачем компонент. На вибіркові дисципліни навчальним планом передбачено 60 кредитів. Здобувач може обирати з запропонованого випусковою кафедрою для ОП «Міжнародний комплаєнс-менеджмент» списку дисциплін, що сприяють поглибленню фахових компетентностей, а також з більш диверсифікованого переліку дисциплін, що викладаються в університеті, інформація по яких розміщена в Каталозі та постійно оновлюється.
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ
- підготовка фахівців, котрих потребує ринок праці в контексті реалізації національної експортоорієнтованої політики;
- сильний «парасольковий» бренд університету;
- нова програма та висока адаптивність до екзогенних впливів;
- можливість навчання українською та англійською мовами;
- синергія унікального поєднання менеджерської освіти та практичного напряму комплаєнс-менеджменту, опанування двох іноземних мов;
- універсальність через фокус на суб’єктах зовнішньоекономічної діяльності виробничих підприємств, торговельних мереж, представниках великого, середнього та малого бізнесу, експортоорієнтованій власній справі;
- залучення випускників-стейкголдерів до навчального процесу через лекції, вебінари тощо;
- перманентний розвиток групи забезпечення ОП та команди випускової кафедри.
Гарант освітньої програми кандидат економічних наук, доцент Олійник Андрій Анатолійович a.oliinyk@knute.edu.ua
Офіційна назва освітньої програми |
МІЖНАРОДНИЙ КОМПЛАЄНС-МЕНЕДЖМЕНТ |
Освітній ступінь |
Бакалавр (тривалість навчання – 3 роки 10 місяців) |
Особливості освітньої програми |
Освітньо-професійна програма орієнтована на здобуття знань, вмінь та практичних навичок з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, здатність організовувати зовнішньоторговельні операції, складати зовнішньоекономічні контракти та супроводжувати їх виконання. Програма реалізується відповідно до результатної освітньої парадигми, навчання є студентоцентрованим та передбачає досягнення очікуваних результатів через розвиток «hard skills» при поєднанні навчання з практичною підготовкою та науково-дослідною роботою; оволодіння інформаційними технологіями в професійній діяльності (бази даних міжнародних організацій, державних установ, інституцій з підтримки вітчизняного експорту, галузевих асоціацій та спілок, промислових та торговельних суб’єктів, логістичних компаній тощо); розвиток «soft skills» для кар’єрного та особистісного зростання, побудови індивідуального бренду. Практична підготовка на третьому (2 тижні) та четвертому курсах (4 тижні) в компаніях-суб’єктах зовнішньоекономічної діяльності. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням протягом трьох років (30 кредитів) та можливість вибору другої іноземної мови в контексті побудови індивідуальної освітньої траєкторії. |
ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ |
|
Обов’язкові компоненти ОП |
Кількість кредитів |
6 |
|
30 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
9 |
|
12 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
9 |
|
6 |
|
Вибіркові компоненти ОП |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
18 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |