logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Майстер-клас від Олени Обухівської в рамках проєкту "Business2Students"

Загальна інформація

Продовжуються зустрічі студентів Київського національного торговельно-економічного університету з фахівцями ринку PR та комунікацій. 2 жовтня 2019 р. було проведено другий майстер-клас проєкту "Business2Students by Watsons", на якому Олена Обухівська, менеджер з комунікацій компанії "Arricano", розповіла про сучасний етап розвитку маркетингових комунікацій та зв’язках із громадськістю.

Оголосила тему і представила спікера модератор та ініціатор проєкту "Business2Students" – Наталія Дмитренко. У заході також взяла участь Катерина Веремєєва, PR-директор "Watsons Ukraine".

Спікер почала спілкування з розповіді про власний професійний та особистий досвід у комунікаціях. Висновки з отриманого досвіду Олена Обухівська разом із Наталією Дмитренко узагальнили в шести основних трендах маркетингових комунікацій 2019 року: персональна комунікація, швидкість реакції, соціалізація, омолодження, “фан” та підвищення інтересу до майбутнього.

Пані Олена швидко зацікавила студентську аудиторію, адже розповідала про найбільш популярний серед молоді канал комунікації – соціальні мережі. В обговоренні було продовжено тему попереднього майстер-класу – бренд особи та важливість самопрезентації, зокрема на власних сторінках у соціальних медіа.

Крім того, на майстер-класі спілкувались про обов'язки та компетенції піарника та переваги і вміння сучасної молоді. Зустріч традиційно завершилась відповідями спікера на запитання від аудиторії. Автори найцікавіших запитань отримали квитки на фестиваль Zavtra від медіа холдингу Economika+.

Слідкуйте за анонсами на сайті КНТЕУ і на сторінці Business2Students у Facebook, та приєднуйтесь до проєкту на наступному майстер-класі 17 жовтня.

02.10.2019
42265
104
остання редакція 04.10.2019
42265