logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»

Загальна інформація

24 березня 2021 року в Київському національному торговельно-економічному університеті у форматі онлайн відбудеться IIІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії», присвячена питанням інтеграції журналістики, реклами та PR-технологій.

ПРОГРАМА

На конференції передбачається робота за такими напрямами:

  • Наукові підходи до медіалогії
  • Провідні технології створення медійних каналів та продуктів
  • Дослідження ринку діджитал-медіа
  • Рекламні технології у просуванні цифрового контенту
  • Медіа компетентність фахівців у сфері журналістики та реклами
  • Брендинг журналіста в цифровому інтерактивному середовищі
  • Етичні норми в медіа середовищі та інформаційному суспільстві

Для участі у конференції запрошуються вчені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, практики в сфері PR-комунікацій, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів.

17.02.2021
433884
1033
остання редакція 26.03.2021
433884