Інформаційний пакет ЄКТС 2025 (ОС «Магістр»)
Вступнику
Галузь знань |
Спеціальність |
Спеціалізація / освітня програма |
В Культура, мистецтво та гуманітарні науки |
В2 Дизайн |
Дизайн |
В11 Філологія |
В11.10 Прикладна лінгвістика Прикладна лінгвістика (лінгводидактика, англійська
мова) |
|
С Соціальні науки, журналістика, та міжнародні відносини |
С1 Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями) |
С1.01 Економіка Міжнародна економіка International Economics – англомовна |
С1.02 Міжнародні економічні відносини Міжнародні економічні відносини International Economic Relations |
||
С1.01 Економіка |
||
С1.01 Економіка |
||
С1.01 Економіка |
||
С1. 01 Економіка Цифрова економіка Digital Economics – англомовна |
||
С2 Політологія |
Консалтинг у
сфері зовнішньої та внутрішньої політики |
|
С4 Психологія |
Психологія |
|
С5 Соціологія |
||
С7 Журналістика |
||
D1 Бізнес, адміністрування та право |
D1 Облік і оподаткування |
|
Облік і
оподаткування в міжнародному бізнесі |
||
D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок |
Корпоративні
фінанси |
|
Управління фінансами державного сектору |
||
Інноваційне управління фінансами |
||
Управління
банківським бізнесом |
||
Управління
фінансовим бізнесом Financial Business Management – англомовна |
||
D3 Менеджмент |
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності Management of Foreign Economic Activity – англомовна |
|
Адміністрування міжнародного бізнесу |
||
Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері
гостинності Management and Business Administration in Hospitality – англомовна |
||
Проджект менеджмент Project Management – англомовна |
||
Лакшері менеджмент (Luxury Management) |
||
Міжнародний
спортивний менеджмент |
||
Управління бізнесом Business Management– англомовна |
||
Торговельний менеджмент Trade Management – англомовна |
||
Менеджмент персоналу (HR Management) |
||
Менеджмент
антимонопольної діяльності |
||
Фінансовий
менеджмент Financial Management – англомовна |
||
Логістика та управління ланцюгами постачання | ||
Категорійний менеджмент (Category
Management) Category Management |
||
D4 Публічне управління та адміністрування | Публічне
управління та адміністрування Public management and administration |
|
D5 Маркетинг |
||
Маркетинг
(Marketing) |
||
Бренд-маркетинг Brand Marketing – англомовна |
||
Рекламний
бізнес |
||
Цифровий
маркетинг (Digital Marketing) |
||
D7 Торгівля |
||
Товарознавство
та організація зовнішньої торгівлі |
||
Customs Affairs – англомовна |
||
D8 Право |
||
D9 Міжнародне право | Міжнародне право | |
F Інформаційні технології |
F2 Інженерія програмного забезпечення |
Інженерія
програмного забезпечення (Software Engineering) |
Управління проєктами програмних продуктів (Software Product Projects Management) |
||
F3 Комп’ютерні науки |
Комп’ютерні науки |
|
F4 Системний аналіз |
Управління великими даними та когнітивні технології Big Data Management and Cognitive Technologies Big Data Management and Cognitive Technologies – англомовна |
|
F5 Кібербезпека та захист інформації |
||
F6 Інформаційні системи і технології |
Інформаційні системи та технології |
|
G Інженерія, виробництво та будівництво |
G13 Харчові технології |
|
G18 Геодезія та землеустрій |
Землеустрій та кадастр |
|
I Охорона здоров'я |
I8 Фармація (за спеціалізаціями) |
І8.01 Фармація |
J Транспорт та послуги |
J2 Готельно-ресторанна справа та кейтеринг |
Міжнародний готельний та ресторанний бізнес International Hotel and Restaurant Business – англомовна |
Готельний і ресторанний девелопмент |
||
J3 Туризм та рекреація |
Міжнародний
туристичний бізнес International Tourism Business – англомовна |
Інформаційний пакет ЄКТС
ЗМІСТ
1. Загальна інформація про університет
1.1. Назва та
адреса
1.2. Опис закладу (тип і
статус)
1.3. Адміністрація
університету
1.4. Академічний календар
1.5. Перелік освітніх програм
1.6. Вимоги щодо умов прийому, зокрема мовна
політика та процедури реєстрації
1.7. Кредитна мобільність і попереднє
навчання (неформальне та інформальне)
1.8. Політика розподілу кредитів ЄКТС
(інституційна кредитна рамка)
1.9. Механізми академічного
управління
2. Загальна інформація для студентів
2.1. Відділ
обліку студентів
2.2. Умови проживання
2.3. Харчування
2.4. Вартість проживання
2.5. Фінансова підтримка для
студентів
2.5.1.
Стипендіальне забезпечення студентів
2.5.2. Пільгова оплата за проживання в
гуртожитках
2.5.3. Фінансове забезпечення студентів з
числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського
піклування
2.6. Медичні
послуги
2.7. Умови для студентів з обмеженими
можливостями та особливими освітніми
потребами
2.8. Навчальне обладнання
2.9. Бібліотека ДТЕУ
2.10. Організація мобільності студентів за
освітніми програмами
2.11. Заклади вищої освіти – партнери
університету
2.12. Програми англійською мовою
викладання
2.13. Мовні курси
2.14. Можливості для практичної
підготовки
2.15. Дуальна форма освіти
2.16. Умови для творчого розвитку, занять
спортом і відпочинку
2.17. Студентські
організації
Інформаційний пакет Європейської кредитно-трансферної системи (ЄКTС) – документ, розроблений на основі довідника користувача ЄКТС 2015 року, містить загальну інформацію про університет, назву спеціальностей, освітніх програм, відомості про кваліфікацію, яку здобувають випускники, графік освітнього процесу та види занять, форми та умови проведення контрольних заходів, іншу інформацію, повний перелік пропонованих обов’язкових та вибіркових навчальних дисциплін та їх анотацію.
Цей документ сприяє: всебічному ознайомленню з університетом та освітньою програмою, згідно з якою здійснюють викладання; участі у програмах академічної мобільності; визнанню дипломів / дисциплін, які здобувачі прослуховують в інших університетах, зокрема зарубіжних; коректній підготовці додатків до дипломів європейського зразка; акредитації освітніх програм; участі університету в рейтингах закладів вищої освіти.
У тексті інформаційного пакета ЄКТС містяться посилання на вичерпну інформацію щодо освітнього процесу та студентського життя у ДТЕУ. Доповнюють її довідник студента (https://knute.edu.ua/blog/read/?pid=1086&uk) та Дні вступника у ДТЕУ, які проводять у 2024/2025 навчальному році за графіком із дотриманням заходів безпеки в умовах воєнного стану за попередньою електронною реєстрацією, доступною за тиждень до дати проведення заходу.
Офіційний тeлеграм-канал приймальної комісії: https://t.me/knteu_vstup
Електронна пошта приймальної комісії: pk@knute.edu.ua
Офіційна інтернет-сторінка приймальної комісії: https://knute.edu.ua/blog/read/?pid=43472&uk
Інформаційно-консультаційний центр приймальної комісії:
вул. Кіото, 19, конгрес-центр, м. Київ, 02156, корпус В, кімн.
106, 306.
Довідки та консультації за телефоном: +380 (44)
531 48 88.
Графік роботи приймальної комісії:
Понеділок – п’ятниця: 09:00–17:00, обідня перерва: 13:00–14:00.
Субота, неділя – вихідні.
1. Загальна інформація про університет
Державний торговельно-економічний університет (ДТЕУ)
Адреса: вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156.
Телефони: (044) 531 31 73, (044) 531 47 41.
Електронна пошта: knute@knute.edu.ua
Офіційний сайт: www.knute.edu.ua
Офіційні сторінки ДТЕУ в соціальних мережах: Фейсбук: https://www.facebook.com/knteuofficial
Інстаграм: https://www.instagram.com/knute_news
Телеграм-канал ДТЕУ: https://t.me/knteu
Телеграм-канал приймальної комісії ДТЕУ: https://t.me/knteu_vstup
Ютуб: https://www.youtube.com/@knute.online
1.2. Опис закладу (тип і статус)
Державний торговельно-економічний університет (до 2022 року – Київський національний торговельно-економічний університет) за свою 79-річну історію пройшов великий шлях становлення та розвитку. Нині ДТЕУ є визнаним суспільством і міжнародною спільнотою продуцентом високоінтелектуальних ресурсів, потужним інноваційним навчально-науковим комплексом із сучасною матеріально-технічною базою, новітніми освітніми технологіями, глобальними інформаційними мережами.
ДТЕУ – один із провідних закладів вищої освіти,
лідер у підготовці висококваліфікованих фахівців. Вагомий внесок у
формування молодого покоління українців робить потужний
науково-педагогічний колектив – досвідчені освітяни, відомі
науковці, громадські діячі, ефективні практики, стейкголдери.
Університет запроваджує європейські підходи до підготовки нової генерації інтелектуальної еліти нації на засадах інноваційності, інклюзивності, системності, екологічності, гендерної рівності, патріотичності, всебічного розвитку особистості. Міжнародна співпраця з іноземними партнерами, провідними університетами, освітніми та науковими центрами світу відкриває нові можливості для студентів. У найближчі десятиріччя глобальних викликів саме випускники ДТЕУ стануть затребуваними для пошуку ефективних рішень, розв’язування державних, європейських та світових проблем.
ДТЕУ першим у країні суттєво оновив зміст освіти, упровадив новітні освітні технології. Потужний кадровий потенціал, залучення до освітнього процесу професіоналів-практиків та постійна актуалізація змісту освіти є основою для високого рівня підготовки фахівців.
Система управління якістю ДТЕУ сертифікована відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та європейських рекомендацій і спрямована на реалізацію Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032 роки.
Науково-дослідна робота університету відповідає пріоритетним напрямам розвитку науки і техніки та інноваційної політики, орієнтована на відновлення України та інтеграцію вищої освіти до європейського науково-освітнього простору.
Освітній процес в університеті спрямований на задоволення потреб ринку праці, формування у здобувачів освіти конкурентних переваг, інноваційних компетентностей. Ґрунтується на системному підході та міждисциплінарному принципі навчання для формування у студентів сучасних поглядів на розвиток світу, держави, науково-технічного прогресу, духовних цінностей, патріотизму, глибини мислення, здатності розв’язувати загальновиробничі та соціально-економічні проблеми, забезпечуючи відповідність змісту освіти потребам суспільства. Орієнтований на формування компетентностей як чинника підвищення конкурентоспроможності, стимулювання і мотивації здобувачів вищої освіти, вдосконалення методів навчання та формування активної громадянської позиції. Зміст підготовки фахівців відповідає ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності й стандартам вищої освіти, вимогам Національної рамки кваліфікацій і передбачає концептуально нові підходи до змісту освітньо-професійних та освітньо-наукових програм, які акредитували національний орган акредитації та міжнародні інституції, навчальних планів і програм навчальних дисциплін.
В університеті запроваджено всі елементи Європейської кредитно-трансферної системи (ЄKTС), що забезпечує якісну підготовку фахівців за гнучкими індивідуальними планами та рейтингову систему оцінювання освітньої діяльності студентів. Навантаження одного навчального року за денною формою навчання становить 60 кредитів ЄКТС. Кредити присвоюють здобувачам вищої освіти після успішного вивчення дисципліни, проходження практичної підготовки та атестації за умови позитивного оцінювання досягнутих результатів навчання.
ДТЕУ в рейтингах
Університет посідає лідерські позиції серед провідних закладів вищої освіти (ЗВО) України, входить до 10 найпопулярніших ЗВО за кількістю поданих заяв за всіма освітніми ступенями та є лідером в Україні серед економічних ЗВО. Так, за результатами вступної кампанії 2024 року до університету подано 19 253 заяви вступників на бакалаврський рівень, відтак університет посів п’яте місце серед ЗВО України, третє – серед ЗВО міста Києва і перше – серед економічних ЗВО України.
За результатами рейтингу Webometrics Ranking of World Universities (присутність в інтернеті й відкриті публікації результатів наукової діяльності), ДТЕУ посідає 25-те місце серед 292 українських ЗВО.
За результатами щорічного предметного рейтингу університетів світу від Quacquarelli Symonds, у 2025 році Державний торговельно-економічний університет увійшов до п’яти найкращих університетів України за напрямом «Економіка та Економетрія», шести – у галузі «Соціальні науки і менеджмент» та став одним із 10 українських закладів вищої освіти, що ввійшли до QS World University Rankings by Subject 2025 як одного з найповажніших світових рейтингів.
Структура ДТЕУ
ДТЕУ як базовий заклад, разом із 13 відокремленими структурними підрозділами (3 інститути, 8 коледжів, 2 училища) у Києві, Харкові, Вінниці, Чернівцях, Хмельницькому, Ужгороді, Коломиї, Бурштині та Житомирі, є багатогалузевим закладом вищої освіти, що провадить освітню, наукову, науково-технічну, інноваційну, методичну та культурно-просвітницьку діяльність, має розвинену інфраструктуру закладів освіти, навчально-виробничих, наукових центрів, інших підрозділів, об’єднаних для реалізації державної політики в галузі освіти і науки, виконання місії та завдань як державного закладу вищої освіти.
У базовому закладі ДТЕУ функціонують 6 факультетів: міжнародної торгівлі та права; економіки, менеджменту та психології; фінансів та обліку; інформаційних технологій; технологій та бізнесу; торгівлі та маркетингу. У ньому навчаються близько 18 тис. студентів за 28 бакалаврськими та 24 магістерськими спеціальностями: 55 бакалаврськими (з них 6 – англійською мовою викладання) та 64 магістерськими (з них 14 – англійською мовою викладання) освітніми програмами.
Університет здійснює підготовку та підвищення кваліфікації фахівців із зовнішньої та внутрішньої торгівлі, економіки, міжнародних економічних відносин, публічного управління та адміністрування, фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку, підприємництва та торгівлі, обліку й оподаткування, фінансового контролю та аудиту, менеджменту, маркетингу, журналістики, права, міжнародного права, туризму, готельного і ресторанного бізнесу, харчових технологій, психології, філології, соціології, політології та ІТ-галузі: кібербезпеки, інженерії програмного забезпечення, комп’ютерних наук, системного аналізу та інших.
У ДТЕУ створено сучасну базу для науково-дослідної роботи. Підготовку здобувачів ступеня вищої освіти «доктор філософії» здійснюють за 15 освітньо-науковими програмами. Після захисту дисертаційних робіт більшість випускників залишається працювати в університеті й залучається до формування й реалізації політики вдосконалення якості освітньої діяльності. Також ДТЕУ здійснює підготовку докторів наук за 11 спеціальностями.
Університет постійно здійснює акредитацію освітніх програм, певні з них акредитовані з визначенням «зразкова». Унікальні підходи ДТЕУ в формуванні освітнього процесу ґрунтуються на засадах сталого розвитку, постійному вдосконаленні, запровадженні інноваційних рішень. Міжнародне визнання підтверджено сертифікатами про визнання від Європейської асоціації із забезпечення якості вищої освіти (ENQA). Черговим прогресивним кроком у цьому напрямі стало те, що університет пройшов процедуру оцінювання експертами Німецької агенції з акредитації ZEvA (ENQA) та отримав сертифікати про акредитацію восьми освітніх програм спеціальності «Менеджмент» освітнього рівня «бакалавр».
До складу ДТЕУ входять: Інститут вищої кваліфікації, центр соціологічних досліджень, центр ментального здоров’я та психофізіологічної експертизи, центр базової загальної військової підготовки, навчально-науковий центр бізнес-симуляції, центр управління якістю, центр трансферу технологій, бізнес-інкубатор, відділ супроводу дистанційного навчання, центр підготовки до зовнішнього оцінювання знань, центр розвитку кар’єри, центр тестування та моніторингу знань, центр профорієнтаційної роботи, Академія освітнього дизайну, центр укладання договорів, навчально-виробниче об’єднання. Створено юридичну клініку «Центр правового захисту», що надає безоплатну правову допомогу; освітньо-консультативний центр медіації, який допомагає студентам університету й іншим особам у врегулюванні спорів через організацію і проведення процедури медіації.
Однією з вагомих переваг університету є розвинена матеріально-технічна база європейського рівня для навчання, проживання та розвитку особистості.
Модернізовані навчальні корпуси, навчальні аудиторії оснащено сучасним демонстраційним обладнанням, а лабораторії – потрібним устаткуванням; численні багатофункціональні open-space та коворкінг-зони, спортивні майданчики, футбольне поле, тенісні корти, репетиційні зали, заклади харчування та студмістечко університету забезпечені всіма умовами для навчання, дозвілля та комфортного проживання.
В університеті з 2022 року запровадили та активно використовують унікальний комплекс з управління закладом вищої освіти «МІА-Освіта», який охоплює комплексне ІТ-рішення щодо налагодження та поєднання різних систем між підрозділами університету. Здобувачі вищої освіти мають доступ до особистого кабінету на вебпорталі або через мобільний додаток, у якому розміщено індивідуальний навчальний план, розклад занять, результати успішності й налагоджено ефективну комунікацію між учасниками освітнього процесу, створено умови для обрання вибіркових освітніх компонент.
Цифровізація діяльності
Функціонують численні комп’ютерні класи, широкоформатні LED-екрани в лекційних аудиторіях та проєкційне обладнання для презентацій у всіх навчальних аудиторіях, SMART-бібліотека з VR-технологіями, сучасна технічна база для дистанційного навчання, оновлене комп’ютерне забезпечення, безоплатний Wi-Fi, професійні комп’ютерні бази даних за видами діяльності, інші інновації та тренди в технічному забезпеченні.
Технічне забезпечення постійно модернізують. Закупили та ввели в експлуатацію нові сервери та сучасне програмне забезпечення, що дає змогу автоматизувати облік студентів та викладачів, процедуру вибору дисциплін, складання навчальних планів, формування розкладу та навантаження, розроблення навчально-методичних матеріалів і створює умови для синхронізації різних інформаційно-технічних платформ університету.
Дистанційне навчання використовують як елемент освітнього процесу, що реалізують за допомогою корпоративної платформи дистанційного навчання Moodle.
Учасники освітнього процесу, крім корпоративної платформи дистанційного навчання Moodle, широко використовують такі програмні продукти, як системи відеоконференцій Zoom, платформи Office 365 Teams, Google Classroom тощо. Для спілкування зі студентами, науково-педагогічними працівниками застосовують численні месенджери.
Університет підтримує тісні відносини з органами державної та місцевої влади, міжнародними компаніями, бізнес-структурами, організаціями, установами, які є партнерами у створенні нових та вдосконаленні чинних освітніх програм, беруть участь у формуванні актуального контенту дисциплін та визначають умови для практичної підготовки здобувачів вищої освіти з їх подальшим працевлаштуванням.
Серед випускників – відомі громадські діячі, керівники органів державної влади та управління, організацій і підприємств, дипломатичні працівники, науковці, освітяни, бізнесмени. Асоціація випускників ДТЕУ об’єднує тисячі успішних професіоналів, більшість із них зберігають зв’язки з університетом, допомагаючи в удосконаленні освітніх програм, та особисто беруть участь в освітньому процесі.
Міжнародне співробітництво. Університет співпрацює зі 112 закладами вищої освіти, міжнародними центрами та установами з 31 країни світу. Діють міжнародні програми обміну для викладачів і здобувачів освіти, здійснюється підготовка і реалізація міжнародних проєктів, що дає змогу інтегруватися до європейського освітнього простору. Це сприяє вдосконаленню освітніх програм різних ступенів підготовки та перепідготовки фахівців і розширює можливості для проходження практичної підготовки здобувачів освіти у 15 країнах.
Університет входить до складу таких міжнародних організацій, як: European University Association (EUA) / Асоціація європейських університетів, European Communication Research and Education Association (ECREA) / Європейська асоціація комунікаційних досліджень та освіти, Observatory Magna Charta Universitatum (MCU) / Велика хартія університетів, European Public Eaw Organisation (EPLO) / Європейський центр публічного права, L’Agence Univcrsitaire de la Francophonie (AUF) / Університетське агентство франкофонії.
У 2024 році у ДТЕУ реалізовували Проєкти Еразмус+ із такими європейськими ЗВО, як: Університет прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт (Німеччина), Бамберзький університет імені Отто Фрідріха (Німеччина), Університет прикладних наук у Нисі (Республіка Польща), Люблянська школа бізнесу (Словенія), Познанський університет економіки і бізнесу (Республіка Польща), Щецинський університет (Республіка Польща), Гданський університет (Республіка Польща), Гранадський університет (Іспанія), Університет прикладних наук Ювяскюля (Фінляндська Республіка), Люблянський Університет (Словенія), Братиславський університет економіки та менеджменту (Словаччина), а також консорціум університетів Erasmus+ y Словаччині Workspace Europe.
Насичене студентське життя, відкритий інклюзивний простір, гендерна рівність, реалізація принципів академічної доброчесності, можливість креативної всебічної участі в освітньо-науковому, громадському, мистецькому, творчому, спортивному та соціальному напрямах помітно вирізняє університет серед інших закладів вищої освіти.
Університет є лідером спортивного розвитку, про що свідчить сучасна модернізована спортивна база, широкий вибір секцій, численні індивідуальні та колективні перемоги в різних видах спорту.
1.3. Адміністрація університету
Мазаракі |
Ректор, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, Премії Кабінету Міністрів України за розроблення і впровадження інноваційних технологій |
Притульська |
Перший проректор з науково-педагогічної роботи, доктор технічних наук, професор |
Герасименко Анжеліка Григорівна |
Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків, доктор економічних наук, професор |
Куліков Олексій Петрович |
Проректор з науково-педагогічної та адміністративно-господарської роботи, кандидат юридичних наук, доцент |
Початок навчальних занять – 1 вересня.
Завершення навчальних занять – 30 червня.
Освітній процес здійснюється за семестрами.
Тривалість семестрів, практичної підготовки, екзаменаційних сесій, атестацій, канікул визначається графіком освітнього процесу на кожен навчальний рік.
1.6. Вимоги щодо умов прийому, зокрема мовна політика та процедури реєстрації
Інформацію щодо умов прийому на навчання за освітніми ступенями «Бакалавр», «Магістр» розміщено на сайті Державного торговельно-економічного університету за посиланням та освітньо-науковим рівнем «Доктор філософії» – за посиланням.
1.7. Кредитна мобільність і попереднє навчання (неформальне та інформальне)
Механізми для визнання кредитної мобільності здобувачів освіти й попереднього навчання відповідають Законам України «Про освіту», «Про вищу освіту», положенням «Про організацію освітнього процесу студентів», «Про порядок реалізації права на академічну мобільність у ДТЕУ», «Про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті у ДТЕУ» та угодам про навчання за умовами академічної мобільності.
Кредитну мобільність визнають на основі таких документів:
- каталогу дисципліни;
- угоди про навчання;
- академічної довідки;
- сертифіката про навчальну практику.
За умовами кредитної мобільності студентові перезараховують усі кредити, які він здобув поза місцем основного навчання, що є компонентами освітньої програми.
1.8. Політика розподілу кредитів ЄКТС (інституційна кредитна рамка)
Європейська кредитно-трансферна система (англ. European Credit Transfer System – ЕCTS) – система, створена для забезпечення єдиної міждержавної процедури вимірювання й порівняння між закладами освіти результатів навчання здобувачів вищої освіти. Система розроблена для мобільності студентів і викладачів, спрощує порівняння і визнання навчальних програм та навчальних досягнень студентів як вітчизняними, так і закордонними закладами освіти.
Кредит ЄКТС – одиниця вимірювання обсягу навчального навантаження здобувача вищої освіти, потрібного для досягнення визначених (очікуваних) результатів навчання.
Обсяг одного кредиту ЄКТС становить 30 год.
Оцінювання результатів навчання студентів передбачає такі контрольні заходи: вхідний, поточний та підсумковий контроль, атестацію. Результати навчання студентів у ДТЕУ оцінюють за 100-баловою шкалою, де 60–100 балів – це результати навчання, що дають студентові право отримати кредити ЄКТС; 0–59 балів – незадовільні результати навчання, що не дають студентові права отримати кредити ЄКТС. Оцінювання результатів навчання студента відображають у спосіб, який є загальнозрозумілим у різних закладах освіти, для цього використовують довідник з розподілу оцінок (балів) ДТЕУ.
Розподіл кредитів ЄКТС ґрунтується на офіційній тривалості циклу програми навчання та визначається навчальним планом. Кредити розподіляють на всі дисципліни, які вивчають здобувачі вищої освіти, практичну підготовку, виконання кваліфікаційних робіт, атестацію. Кредити присвоюють після завершення вивчення дисципліни за умови успішного складання підсумкового контролю, проходження практичної підготовки й атестації.
1.9. Механізми академічного управління
Механізми академічного управління в ДТЕУ визначено в таких положеннях, як:
- Положення про організацію освітнього процесу студентів.
- Положення про дистанційне навчання у ДТЕУ.
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у ДТЕУ.
- Положення про індивідуальний навчальний план студента ДТЕУ.
- Положення про самостійну роботу студентів і аспірантів ДТЕУ.
- Положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти ДТЕУ.
- Положення про оцінювання результатів навчання студентів і аспірантів.
- Положення про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті.
- Положення про апеляцію результатів підсумкового контролю знань здобувачів вищої освіти ДТЕУ.
- Положення про випускну кваліфікаційну роботу.
- Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та екзаменаційну комісію з атестації у ДТЕУ.
- Положення про гаранта освітньої програми.
- Положення про «Диплом з відзнакою» у ДТЕУ.
- Тимчасове положення про дуальну форму здобуття вищої освіти.
2. Загальна інформація для студентів
У відділі обліку студентів університету зберігають особові справи, документи про освіту, трудові книжки студентів, які навчаються в університеті. Основні завдання працівників відділу обліку студентів такі:
- вносити своєчасно поточні зміни в особові справи;
- зберігати документи в належному стані;
- надавати інформацію за письмовими запитами будь-яких інстанцій;
- надавати інформацію студентам;
- приймати студентів пільгової категорії.
На території студмістечка ДТЕУ є п’ять студентських гуртожитків, розташованих за 5 хв ходи від головного навчального корпусу та за 15 хв від станцій метро «Лісова» та «Чернігівська». До центру міста (вул. Хрещатик) можна доїхати за 30 хв. Поблизу університету – лісопаркова зона та парк Кіото. Ще один гуртожиток № 6 розташований за адресою: вул. Княгині Інгігерди, 23 (за 20 хв ходи від головного навчального корпусу).
У гуртожитках є кімнати на 2, 3, 4, 5, 6 ліжко-місць із кухнями на кожному поверсі, санвузлом та централізованою пральнею.
Між університетом і студентом укладається Договір найму жилого приміщення в гуртожитку, в якому визначено права та обов’язки мешканців, а також взаємну відповідальність сторін, які повинні знати і суворо дотримувати мешканці гуртожитків.
Адреси гуртожитків:
- № 1 – вул. Дмитра Мілютенка, 8, м. Київ, 02156;
- тел. (044) 529 04 50, (044) 528 72 96;
- № 2 – вул. Дмитра Мілютенка, 6, м. Київ, 02156;
- тел. (044) 529 20 12, (044) 529 50 24;
- № 3 – вул. Василя Іваниса, 2, м. Київ, 02156;
- тел. (044) 531 49 28, (044) 513 13 32;
- № 4 – вул. Василя Іваниса, 2-а, м. Київ, 02156;
- тел. (044) 531 47 62, (044) 531 47 99;
- № 6 – вул. Княгині Ігнігерди, 23, м. Київ 02090;
- тел. (044) 529 30 61; (044) 574 16 83;
- № 7 – вул. Василя Іваниса, 2-б, м. Київ,
02156;
тел. (044) 531 31 05
В університеті налагоджено систему оздоровчого харчування. У корпусах Б, Д, Е та Н (вул. Дорошенка, 57-а) працюють чотири сучасні їдальні та численні кафе, де є можливість якісно та збалансовано харчуватися за помірними цінами.
Вартість проживання здобувачів вищої освіти в гуртожитках установлюється наказом ДТЕУ з урахуванням вимог спільного наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства фінансів України і Міністерства охорони здоров’я України від 28.03.2011 № 284/423/173 Якорь(граничний розмір плати за проживання в студентських гуртожитках не може перевищувати 40 % від розміру мінімальної академічної стипендії).
2.5. Фінансова підтримка для студентів
2.5.1. Стипендіальне забезпечення студентів
Студентам денної форми навчання, які навчаються коштом державного бюджету, за результатами семестрового контролю на підставі рейтингу успішності призначають академічну стипендію.
Студентам першого року навчання на перший семестр академічну стипендію призначають відповідно до рейтингу за результатами конкурсних балів під час вступу до Університету.
За особливі успіхи в навчанні, участь у науковій та громадській роботі студентам університету можуть призначати іменні академічні стипендії Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України тощо.
До того ж за успіхи в навчанні, участь у науковій, громадській та спортивній діяльності студентів можуть заохочувати цінними подарунками та грошовими преміями.
Стипендії студентам, які є іноземними громадянами та особами без громадянства, призначають і виплачують відповідно до міжнародних договорів України та чинних нормативно-правових актів. Студентам-іноземцям, які вступили на навчання до ДТЕУ відповідно до міжнародних договорів, якими передбачено стипендію, академічну стипендію призначають до першого семестрового контролю в мінімальному розмірі.
Студентам, які навчаються згідно з угодами, укладеними між Університетом та фізичними або юридичними особами, стипендія може виплачуватися коштом цих осіб, якщо це передбачено умовами угоди.
Студентам пільгових категорій, визначених нормативно-правовими актами України (студентам з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, студентам з інвалідністю, студентам з малозабезпечених сімей, студентам з числа осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, студентам з числа дітей, батьки яких є шахтарями, учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, постраждалим учасникам Революції Гідності та їх дітям, студентам з числа дітей, загиблих, померлих учасників бойових дій, учасників Революції Гідності, студентам з числа осіб, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, студентам з числа осіб, які постійно проживають на лінії зіткнення, студентам з числа осіб, стосовно яких установлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, студентам з числа дітей, загиблих, померлих осіб стосовно яких установлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України) призначають соціальні стипендії.
Розмір академічних та соціальних стипендій установлює Кабінет Міністрів України.
2.5.2. Пільгова оплата за проживання в гуртожитках
Студенти пільгових категорій, визначених законами України та постановами Кабінету Міністрів України, мають право на першочергове поселення в гуртожитки.
Студенти з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, постраждалі учасники Революції Гідності та їх діти, студенти з числа дітей загиблих, померлих учасників бойових дій, учасників Революції Гідності, студенти з числа осіб, стосовно яких установлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, студенти з числа дітей загиблих, померлих осіб, стосовно яких установлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, мають право на безоплатне проживання в гуртожитках до закінчення навчання в ДТЕУ, але не довше, ніж до досягнення 23 років.
Студенти з числа осіб, постараждалих унаслідок Чорнобильської катастрофи мають право на пільгову оплату проживання в гуртожитках у розмірі 50 % від установленої вартості проживання.
Студенти з числа осіб, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи, студенти з числа осіб, які проживають на лінії зіткнення, мають право на пільгову оплату проживання в гуртожитках у розмірі 50 % від установленої вартості проживання, але не довше, ніж до досягнення 23 років.
Студенти з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, а також студенти, які під час навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, що навчаються коштом державного бюджету, зараховуються на повне державне утримання та отримують компенсацію на харчування, придбання навчальної літератури та інші виплати, передбачені чинним законодавством.
Студенти університету, які потребують медичної допомоги, мають право укласти декларацію із сімейним лікарем на медичне обслуговування. Можна обрати лікаря із широкого загалу професіоналів залежно від територіальної близькості. Вибір сімейних лікарів у Деснянському районі м. Києва досить великий, також є можливість укласти декларацію у КНП «Київська міська студентська поліклініка» за адресою: вул. Політехнічна, 25/29, або ж у державних, приватних лікарнях чи інших медичних закладах м. Києва.
Медичне обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, здійснюється в державних та комунальних закладах охорони здоров’я за власні кошти іноземця, зокрема за договорами медичного страхування зі страховими компаніями України.
Студенти можуть отримати медичну допомогу за направленням сімейного лікаря. Екстрену медичну допомогу надають безоплатно, без будь-яких попередніх умов та укладання декларації.
Іноземцям або особам без громадянства медична допомога надається відповідно до вимог, установлених законодавством України.
2.7. Умови для студентів з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами
У Державному торговельно-економічному університеті організація освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами здійснюється з урахуванням чинних норм законодавства. Для навчання та проживання таких осіб в університеті створено сприятливі умови, які постійно поліпшуються.
Для забезпечення освітніх потреб молоді з інвалідністю та безперешкодного доступу до університету всі навчальні корпуси облаштовані пандусами, поручнями та світловими вимикачами на рівні доступу сидячої людини. Навчальний корпус А обладнаний підйомною платформою та ліфтом для осіб з обмеженими фізичними можливостями, навчальні корпуси Д, Л, актова зала (конгрес-центр), гуртожитки № 2, 4 та 7 – пандусами для заїзду візків та поручнями. Студенти з вадами опорно-рухового апарату отримують ключі від ліфтів.
Усі основні приміщення університету мають природне освітлення, меблі та обладнання, розташовані відповідно до санітарних вимог. У центральному корпусі та конгрес-центрі обладнано санвузли для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
У гуртожитках для поліпшення умов проживання студентів з обмеженими фізичними можливостями є спеціально облаштовані кімнати (туалет і ванна зі спеціальними поручнями).
Студенти з інвалідністю (І–ІІІ групи) отримують соціальну стипендію відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1045 «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти».
Однією з переваг ДТЕУ є матеріально-технічна база європейського рівня. Навчальні аудиторії оснащені сучасним демонстраційним обладнанням, лабораторії – потрібним устаткуванням, комп’ютерні кабінети, серед яких є аудиторії, облаштовані для вебінарів, лекційних та практичних занять. Ресурси й матеріально-технічне оснащення бібліотеки є інноваційними та відповідають потребам підготовки сучасних фахівців, надаючи простір для самостійної та командної роботи.
В університеті функціонують спеціально обладнані зони для творчої роботи учасників освітнього процесу – багатофункціональні коворкінги. Коворкінг SUTE HUB призначений для всіх, кому потрібно комфортне та затишне робоче місце для продуктивної праці, навчання, зустрічей, пошуку нових ідей, проведення переговорів, презентацій, круглих столів та майстер-класів. Сучасне комфортне приміщення об’єднує 6 різних зон – 3 робочі зони, залу відпочинку, конференц-зал та зону для переговорів, що забезпечує співпрацю 70 учасників.
Коворкінг Phygital Hub поділений на кілька робочих зон: зону «Аrt space», призначену для проведення творчих заходів та генерації ідей; зону «Mediation room», де студенти можуть вирішувати суперечки позасудовими способами, учитися мистецтву переговорів та тонкощам дипломатії; головну залу із «зоряним небом» (неонове сузір’я Великої та Малої Ведмедиці). Зали коворкінгу оснащені всім потрібним для комфортного навчання та відпочинку.
Дистанційне навчання дає змогу впроваджувати інтерактивні технології викладання матеріалу, здобувати повноцінну вищу освіту або підвищувати кваліфікацію і має такі переваги, як гнучкість, актуальність, зручність, модульність, інтерактивність. В університеті дистанційне навчання використовують як елемент освітнього процесу, що реалізується за допомогою корпоративної платформи дистанційного навчання Moodle, численних професійно орієнтованих інформаційних продуктів, зокрема Fidelio, Amadeus Selling Platform, MapInfoPro 12.3, QD Professional, MD Office, «Мурашина логістика» тощо.
Бібліотека ДТЕУ є інформаційно-навчальним, культурно-освітнім структурним підрозділом університету з універсальними фондами документів, що дає змогу розробляти й упроваджувати перспективні навчальні технології, ефективне навчання та науково-дослідну роботу.
Уся площа бібліотеки має покриття Wi-Fi.
До послуг користувачів бібліотеки: абонементи навчальної, наукової, художньої літератури, зали іноземної літератури, вебінарів та відеоконференцій, віртуальної реальності й нових надходжень літератури, Bibliometrics, читальні зали, SMART-бібліотека, VR-студія, ASK Library, зона Cybersport, а також комфортні зони для навчання, прослуховування лекцій, саморозвитку, локації з інтелектуальними іграми, настільним футболом, шахами, шашками та інтерактивний інформаційний кіоск.
SMART-бібліотека пропонує різні напрями діяльності для навчання та для креативного проведення часу молоді. Технічне забезпечення: Smart-wall, плазмова панель, зручні меблі для перегляду групових проєктів, відокремлена зона віртуальної реальності з окулярами VR Oculus Go та шоломами VR HTC Vive і FOCUS-3, відкритий простір для читання, інтелектуальних ігор, робочі місця з комп’ютерами.
VR-студія призначена для практичних занять й інших заходів з використанням потрібних технічних засобів: окулярів віртуальної реальності Oculus Go та META Quest-3, плазмовим телевізором, Smart-wall, комфортними геймерськими кріслами, сучасними меблями, комп’ютерами для індивідуальної роботи. Спеціально облаштовано локацію, яку блогери використовують як відеостудію та для записування інтерв’ю.
Зал відеоконференцій та вебінарів – це сучасна локація для проведення відеоконференцій, семінарів, тренінгів, лекцій, вебінарів у режимі онлайн через сервіси платформ: Zoom, Microsoft Teams, Webex. Зал оснащено лазерним проєктором з великим екраном, плазмовою панеллю для демонстрації відео, безпроводовим мікрофоном, вебкамерою та стельовою акустичною системою.
Зал віртуальної реальності й нових надходжень літератури оснащений окулярами віртуальної реальності Oculus Go, плазмовим телевізором, геймерськими кріслами. Він призначений для практичних занять з використанням окулярів віртуальної реальності.
Зал Bibliometrics організує доступ до наукометичних платформ та баз даних: SCOPUS, Web of Science, Bentham Science, EBSCO, Science Direct, Springer Nature, Wiley Online Lіbrary, Research4life, порталів Financial Times та Forbes.
Зона Cybersport – це сучасна локація, оснащена геймерськими комп’ютерами та плазмовою панеллю з ігровою приставкою Play Station Pro. У зоні Cybersport тренуються кіберспортивні команди ДТЕУ та проводять відкриті турніри.
У читальних залах до послуг користувачів та відвідувачів навчальна, наукова література, дисертації, збірники наукових праць. Оформлено місця для самостійної роботи. Організовано відкритий доступ до літератури у фонді читального залу.
Упровадження нових інформаційних технологій дає змогу бібліотеці значно розширити інформаційне забезпечення користувачів, щоб удосконалити якість освітнього процесу.
2.10. Організація мобільності студентів за освітніми програмами
Згідно з програмами міжнародного співробітництва за результатами відкритого конкурсу (знання іноземних мов, місце в рейтингу ДТЕУ тощо) здобувачі вищої освіти ДТЕУ можуть здобувати її за кордоном та брати участь у програмах міжнародної академічної мобільності іноземних закладів вищої освіти – партнерів університету (програми подвійного дипломування, студентський семестровий обмін, табл. 2.10).
Навчання за програмою подвійного дипломування між ДТЕУ та партнерськими університетами | |||||
Назва університету |
Країна |
Спеціальність |
Іноземна мова |
ОС/Курс |
Термін навчання |
Університет Гренобль Альпи (Université Grenoble Alpes) Економічний факультет |
Франція |
Менеджмент економіки для міжнародних ринків |
англійська В2 |
бакалавр |
1 рік |
Бізнес-школа «Audencia» |
Франція |
Магістр з міжнародного менеджменту |
англійська В2 |
1 курс, магістри |
1 рік |
Навчання за програмою обміну студентами між ДТЕУ та партнерськими університетами |
|||||
Назва університету |
Країна |
Спеціальність |
Іноземна мова |
ОС/Курс |
Термін навчання |
Технічний університет прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт (University of Applied Sciences Wurzburg-Schweinfurt) |
Німеччина |
|
англійська В2 |
бакалавр |
1 семестр |
Університет Пассау (The University of Passau) |
Німеччина |
|
англійська В2 / німецька В2 |
бакалавр магістри 1 курс |
1 семестр |
Бізнес-школа «Audencia» (Audencia Business School) |
Франція |
|
англійська В2 |
бакалавр |
1 семестр |
Краківський університет економіки (Cracow University of Economics) |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалавр |
1 семестр |
Познанський університет економіки і бізнесу (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалавр магістри |
1 семестр |
2.11. Заклади вищої освіти – партнери університету
Між університетом та іноземними закладами вищої освіти укладено договори про співробітництво, у межах яких здійснюють партнерський обмін та навчання студентів.
Франція |
Бізнес-школа «Ауденсія» |
Університет Гренобль Альпи |
|
Федерація «Обміни Франція–Україна» |
|
Польща |
Краківський економічний університет |
Познанський університет економіки і бізнесу |
|
Лодзький університет |
|
Університет прикладних наук у Нисі |
|
Щецинський університет |
|
Німеччина |
Бамберзький університет імені Отто Фрідріха |
Боннський університет |
|
Університет Пассау |
|
Технічний університет прикладних наук Вюрцбурґ–Швайнфурт |
|
Латвія |
Ризький технічний університет |
Іспанія |
Гранадський університет |
Італія |
Неапольський університет імені Федеріко II |
Римський університет Тор Вергата |
|
Болгарія |
Вища школа безпеки та економіки |
Греція |
Іонійський університет |
Словаччина |
Словацький технологічний університет у Братиславі |
Братиславський університет економіки та менеджменту |
Міжнародні програми і проєкти у межах Еразмус+
Назва університету |
Країна |
Спеціальність |
Іноземна мова |
ОС / Курс |
Термін навчання |
Технічний університет прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт University of Applied Sciences Wurzburg-Schweinfurt |
Німеччина |
|
англійська В2 / німецька В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Бамберзький університет імені Отто Фрідріха Otto-Friedrich-Universitat Bamberg |
Німеччина |
|
англійська В2 / німецька В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Боннський університет University of Bonn |
Німеччина |
На вибір студента з наявних у Боннському університеті |
англійська В2 / німецька В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Люблянська школа бізнесу Ljubljana School of Business |
Словенія |
|
англійська В2 |
бакалаври магістри – |
1 семестр |
Університет прикладних наук у Нисі University of Applied Sciences in Nysa |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Щецинський університет University of Szczecin |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Познанський університет економіки і бізнесу Poznan University of Economics and Business |
Республіка Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Лодзький університет University of Lodz |
Республіка Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Краківський університет економіки Cracow University of Economics |
Республіка Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Гранадський університет University of Granada |
Іспанія |
На вибір студента з наявних у Гранадському університеті |
англійська В2 |
бакалаври магістри |
1 семестр |
Неапольський університет імені Федеріко II University of Naples Frederico II |
Італія |
|
англійська В2 |
бакалаври магістри |
1 семестр |
Ризький технічний університет Riga Technical University |
Латвія |
|
англійська В2 |
бакалаври магістри – |
1 семестр |
Братиславський університет економіки та менеджменту Bratislava University of Economics and Management |
Словацька Республіка |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Словацький технологічний університет у Братиславі Slovak University of Technology in Bratislava |
Словацька Республіка |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси магістри – 1 курс |
1 семестр |
Іонійський університет Ionian University |
Греція |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси магістри – 1 курс |
1 семестр |
2.12. Програми англійською мовою викладання
В університеті діють 20 програм англійською мовою викладання для українських та іноземних громадян: за освітнім ступенем «магістр» – «Міжнародна економіка», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Фінансовий менеджмент», «Міжнародний туристичний бізнес», «Проджект менеджмент», «Торговельний менеджмент», «Менеджмент та бізнес-адміністрування у сфері гостинності», «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес», «Управління фінансовим бізнесом», «Митна справа», «Управління бізнесом», «Управління великими даними та когнітивні технології», «Бренд-маркетинг», «Цифрова економіка»; за освітнім ступенем «бакалавр» – «Міжнародна економіка», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Міжнародний туризм» та «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг», «Менеджмент туристичного та готельно-ресторанного бізнесу», «Фінансовий бізнес». Навчальні програми забезпечують висококваліфіковані викладачі ДТЕУ та вчені європейських ЗВО – партнерів університету.
ДТЕУ за сприяння Федерації «Обміни Франція – Україна» здійснює підготовку з французької мови за програмою інтенсивного навчання, що створює умови для досягнення рівнів володіння іноземною мовою від А1 до В2 (відповідно до рекомендацій Комітету з питань освіти при Раді Європи щодо навчання іноземних мов). Заняття на курсах іноземних мов проводять висококваліфіковані викладачі, що є носіями мови.
Записатися на інтенсивний курс вивчення іноземної мови можуть студенти й випускники всіх факультетів, а також викладачі та працівники ДТЕУ. Курси безоплатні.
Випускники ДТЕУ, які опанували іноземну мову рівнів В1–В2, мають змогу складати екзамен на отримання міжнародних мовних сертифікатів (DELF-DАLF, IELTS, ESOL) і брати участь у різних формах міжнародної академічної мобільності в межах угод про співробітництво з європейськими ЗВО – партнерами ДТЕУ.
Також у ДТЕУ організовано курси для підвищення рівня володіння англійською мовою до рівня В2 для науково-педагогічних працівників та аспірантів університету.
За додатковою інформацією та для запису на курси іноземних мов звертатися до відділу міжнародних зв’язків – навчальний корпус А, кім. 229, тел. (044) 531 49 51, електронна пошта: interdept@knute.edu.ua; o.karpan@knute.edu.ua.
2.14. Можливості для практичної підготовки
Для забезпечення практичної підготовки здобувачів вищої освіти та їх успішного працевлаштування університет установив різні форми співробітництва з профільними державними установами, організаціями, громадськими об’єднаннями, бізнес-структурами на підставі укладених меморандумів, угод про співпрацю, договорів про практичну підготовку здобувачів вищої освіти, що створюють умови для реалізації програм практичної підготовки та забезпечують виконання в повному обсязі вимог, передбачених Положенням про практичну підготовку здобувачів вищої освіти й Порядком стажування на підприємствах, в установах та організаціях студентів ДТЕУ, які здобули освіту за освітніми ступенями «молодший бакалавр», «бакалавр».
ДТЕУ підтримує партнерські відносини більш ніж із 650 стейкголдерами. Партнерами університету є органи державної та місцевої влади, організації, відомства, служби, громадські організації, на базі яких здійснюється практична підготовка студентів із подальшим працевлаштуванням. Більшість із них є партнерами освітніх програм, а саме: Міністерство економіки України, Міністерство соціальної політики України, Міністерство закордонних справ України, Міністерство розвитку громад та територій України, Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції, Державна судова адміністрація України, Державна казначейська служба України, Рахункова палата України, Антимонопольний комітет України, Пенсійний фонд України, Державна аудиторська служба України, Державна митна служба, Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА), Національний координаційний центр кібербезпеки, Бюро економічної безпеки України, Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України, Департамент кіберполіції Національної поліції України, Національне агентство України з питань державної служби, Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ), Національний банк України, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ДП «Укрметртестстандарт», Державна податкова служба у місті Києві, Державне підприємство «Укрпромзовнішекспертиза», Державне підприємство «Голос України», Департамент фінансів КМДА, Управління агропромислового розвитку Київської ОДА, Деснянська районна в м. Києві державна адміністрація, Національна академія наук України, Національна академія державного управління при Президентові України, Інститут психології НАПН України, Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Союз промисловців та підприємців України, Українська спілка підприємців малих, середніх та приватизованих підприємств, Незалежна асоціація банків України, Українська спілка автомобільного транспорту та логістики, Асоціація «УКРЗОВНІШТРАНС», ГО «Українська асоціація зовнішньої політики», Асоціація «ДІДЖИТАЛ УКРАЇНА», громадська спілка «Український кулінарний союз», Торгово-промислова палата України, Київська торгово-промислова палата, Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати ICC Ukraine» Всеукраїнська громадська організація «Асоціація малих міст України» тощо.
Університет уклав угоди про співпрацю, зокрема з такими комерційними компаніями та бізнес-структурами, як: Microsoft Україна, «EРАМ Systems Україна», «Буста Інк», ТОВ «Українські інформаційні технології» (Soft Serve), група компаній «BGS Solutions», ТОВ «БЕЙКЕРТІЛЛІ Україна», ТОВ «Ернст енд Янг», ТОВ «КПМГ-Україна», ТОВ АФ «ПрайсвотерхаусКуперс» (Аудит); ТОВ «Консалтингова компанія «Голден Траст», ТОВ «Грант Торнтон Легіс», ТОВ «КрестонДжі Сі Джі Аудит», ТОВ «БДО», ТОВ «Прем’єр Інтернешнл», ТОВ «ДБІ ХОТЕЛЗ ЕНД РЕЗОРТС» (готель «Ramada Encore»), ТОВ «СІТІ ХОЛІДЕЙ» (готель «City Holiday Resort & SPA»), ТОВ «ІНТЕРН» (готель «Опера»), ТОВ «Міжнародний діловий центр» (готель «Хілтон Київ»), ПРАТ «ГК «БРАТИСЛАВА», ПрАТ «ГОТЕЛЬ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ», заміський клуб «Трипільське сонце», ТОВ «Хотел Менеджмент Груп ЛЛС», ПрАТ «Нові інжинірингові технології» (готель «Хаятт Рідженсі Київ»), ТОВ «Гранд менеджмент» (готель «Фермонт»), ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент», ТОВ «ТРЕВЕЛ ПРОФЕШНЛ ГРУП», ТОВ «Музенідіс Тревел Україна», ТОВ «Корал тревел», ТОВ «Джоін Ап», АТ «УКРПОШТА», ТОВ «Сільпо-фуд», ТОВ «Новус Україна», ТОВ «Омега» (мережа магазинів «Варус»), група компаній «Фокстрот», ТОВ «Вигідна Покупка» (мережа магазинів «Аврора»), ТОВ «Інтертоп Україна», ПАТ «Дитячий світ Київ», ТОВ «Декатлон Україна», ТОВ «Епіцентр-К», ТОВ «Баядера Логістик», ПІІ «Тойота-Україна», ПрАТ «МХП», ПрАТ «Оболонь», ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», ТОВ «Новий друк», ТОВ «Текстиль-Контакт», ПАТ «Укрнафта», АТ «Кредобанк», АТ «Креді Агріколь Банк», АТ «Перший Український Міжнародний Банк», АТ «Ощадбанк», АТ КБ «Приват Банк», АТ «УКРСИББАНК», АТ «ТАСКОМБАНК», АТ «СЕНС БАНК», Адвокатське об’єднання «Саєнко Харенко», ТОВ «ЮК Звільнимо».
Співпраця з партнерами поглиблюється, перелік партнерів постійно збільшується, що значно розширює можливості для практичної підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього рівнів.
ДТЕУ розвиває дуальну форму освіти. Так, упродовж 2022–2024 років бере участь у пілотному проєкті з підготовки фахівців за дуальною формою освіти за спеціальностями «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа» (перший (бакалаврський) рівень вищої освіти) за участю організацій та бізнес-партнерів. Перелік освітніх програм за дуальною формою здобуття освіти постійно розширюється.
2.16. Умови для творчого розвитку, занять спортом і відпочинку
У ДТЕУ створено сучасні умови для заняття різними видами спорту, розвитку особистості, творчих здібностей. Функціонує відділ культури та дозвілля центру молодіжної та інформаційної політики, до якого входять творчі аматорські колективи: народний студентський камерний академічний хор, студія сучасного танцю, студія вокалу та сучасної музики.
Студенти – активні учасники таких традиційних заходів, як: День університету, День знань та посвята першокурсників у студенти, Міжнародний день студента, Дебют першокурсника, Міс і Містер ДТЕУ, дні факультетів, дні донора, чемпіонат з кіберспорту, інтелектуальні ігри «Брейн-ринг», «Своя гра» та «Що? Де? Коли?», благодійний захід «Студентська ліга», конкурс та виставка художніх робіт «SUTE Art Fest», благодійний забіг «SUTE Run», літературні студії, Консумерський фестиваль «Час діяти».
Для розвитку студентства та популяризації здорового способу життя на базі кафедри фізичної культури, спорту та реабілітації організовано секції з настільного тенісу, фітнесу, волейболу, бадмінтону, баскетболу, боксу, футболу, футзалу, атлетичної гімнастики, легкої атлетики, боротьби, кросфіту, фізичної реабілітації та із загальної фізичної підготовки. Для великого тенісу на території університету обладнано сучасні тенісні корти зі спеціальним покриттям. Діє секція з більярду, для якої облаштовано окреме приміщення зі столами для різних видів гри. Створено належні умови для занять фізкультурою та спортом: сучасний стадіон зі штучним покриттям, спортивні майданчики, два спортивні манежі, тренажерні зали, зал боксу та боротьби, зали для фітнесу тощо.
Громадське життя у ДТЕУ насичене та різноманітне. В університеті на громадських засадах діють:
- рада студентського самоврядування університету, 6 рад студентського самоврядування на факультетах і 6 рад студентського самоврядування в гуртожитках;
- Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених;
- студентські клуби – «Екоклуб», «Правничий клуб», «Юридична клініка», підприємницький «YEPClub», дебатний клуб «PolemicUnion», філософський клуб «Фенікс», «Бізнес-клуб», «Маркетинг», «SapLab», «H&SEServices», «ProgramClub», «ТРОС – творче рекламне об’єднання студентів», «Бухгалтерський клуб імені Лука Пачолі», «Клуб професійного бухгалтера», «Аудиторський клуб», «Спілка художників ДТЕУ», «Європейський клуб», Всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів», клуб хіміків «StartinScience», «Клуб кулінарів», психологічний клуб «SAPGEN», туристичний клуб «Еверест», клуб «Сервіс», спортивні клуби з футболу, баскетболу, волейболу, боротьби тощо.
Інформацію про навчання студентів, дозвілля, заняття спортом розміщено на сайті університету (www.knute.edu.ua), офіційній сторінці ДТЕУ в соціальних мережах «Фейсбук» (www.facebook.com/ knteuofficial), «Інстаграм» (www.instagram.com/ knute_news/), «Ютуб» (www.youtube.com/@knute.online); на офіційній сторінці ради студентського самоврядування ДТЕУ в соціальній мережі «Інстаграм» (www.instagram.com/knute_official/), на телеграм-каналі ДТЕУ (t.me/knteu), а також у газеті «Університет і час».

