logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Обмін досвідом: практики "приміряють" професію викладача

Загальна інформація

     19 березня 2014 року на запрошення кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ з лекцією на тему "Проектне фінансування українського бізнесу" для студентів виступив віце-президент банку "ING Bank Україна" Дмитро Пащенко.

                           

     Днем раніше, студенти кафедри маркетингу та реклами мали зустріч з креативним директором рекламного агентства "Royal Advertising" Андрієм Франчуком, який розповів про "Типові помилки українського бренд-менеджменту".

    Спілкування з практиками викликало бурхливий інтерес серед студентів, які активно наводили свої приклади, брали участь у "мозковому штурмі" та, навіть, пообіцяли вирішити запропоновані їм кейси. 

    На думку присутніх, співпраця між науковцями та практиками у навчальній діяльності підвищує інтерес та відповідальність усіх учасників процесу, а тому ця практика має бути продовжена.

 

 

 

19.03.2014
adv
2457
остання редакція 19.03.2014
adv