logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Ярмарок вакансій: очікування роботодавців, можливості для студентів, перспективи університету

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті 2 жовтня 2018 року традиційно відбувся Ярмарок вакансій за участю провідних вітчизняних та  міжнародних компаній.

Участь у ньому взяли 53 стейкхолдери: аудиторські компанії - PwC, KPMG, EY, ТОВ Беккер Тіллі Україна, Grant Thornton, фінансові установи - City bank, АТ "Ощадбанк", ПАТ КБ "Приватбанк", торговельні мережі - ТОВ "Епіцентр-К", "Ашан Україна Гіпермаркет", "Фора", підприємства сфери послуг - Ramada Encore Kiev, Holiday Inn Kiev, готель "11 Mirros", ПАТ "Укртелеком", "Філіп Морріс Україна", медіа - 1+1, "Телеканал "Прямий" тощо.

Роботодавці запропонували студентам багато різних і, головне, корисних заходів:

  • воркшоп "Продай себе, якщо зможеш", компанія "АНКОР Україна";
  • презентація "Формат, цілі та цінності закладу", гастробар "Rebra&Kotlety";
  • презентація "Domino's #працюйкайфуй";
  • лекція "Що тебе чекає на етапах відбору до провідних компаній України?", компанія "Генезис";
  • лекція "Що необхідно знати про маркетинг, логістику та фінанси для роботи в дистрибуційній компанії", компанія "Юг-контракт";   
  • майстер-клас "L’ORÉAL Digitalization: сучасні тренди розвитку бізнесу. Міні-кейс";
  • майстер-клас "Особливості японської системи менеджменту "кайдзен", ТОВ "Київський БКК";
  • лекція "Як розпочати успішну кар’єру консультанта", компанія EY;
  • зустріч з випускником КНТЕУ, телеведучим телеканалу "ПрямийСлавою Вардою.

Постійно працювала "Майстерня професійного резюме" від компанії "АНКОР Україна", де фахівці з рекрутингу допомагали студентам складати резюме.

Протягом ярмарку було відзначено кращих партнерів КНТЕУ.

Сертифікати "Партнер освітньої програми" отримали: компанія "Телеканал "Прямий" – партнер освітньої програми "Економіка галузевих ринків" - освітній ступінь "бакалавр"; компанія "Корал Тревел" – партнер освітніх програм "Туристичний менеджмент", "Міжнародний туристичний бізнес" - освітній ступінь "магістр"; компанія "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" – партнер освітніх програм "Фінансовий контроль і аудит- освітній ступінь "бакалавр", "Аудиторська діяльність" - освітній ступінь "магістр"; компанія "Лореаль Україна" – партнер освітніх програм "Економіка бізнесу", "Корпоративні фінанси- освітній ступінь "бакалавр", "Фінансовий менеджмент", "Економіка та безпека бізнесу", "Управління фінансами- освітній ступінь "магістр".

Грамотами нагороджені:

  • у номінації "Гостинний роботодавець" - Holiday Inn Kyiv;
  • у номінації "Іміджевий роботодавець" - міжнародна консалтингова компанія EY;
  • у номінації "Активний роботодавець" - компанія "ДЦ Україна" Watsons;
  • у номінації "Активний роботодавець" - компанія "Акціонерне товариство "Ощадбанк";
  • у номінації "Креативний роботодавець" - компанія EVO.

Цікавою була думка студентської молоді, яка мала визначити лідера серед згаданих партнерів університету. У режимі онлайн-голосування звання лідера студентських симпатій - "Лідер студентської уваги" -  здобула компанія "1+1 медіа".

Бажаємо нашим стейкхолдерам креативних і активних співробітників!

Студентам бажаємо реалізувати свої навіть космічні ідеї разом з нашими партнерами.

А випускникам - омріяних робочих місць!

02.10.2018
42265
1035
остання редакція 08.10.2018
Vega