ПІДРУЧНИКИ
Загальна інформація
Спеціалізований туризм : підручник /
А. А. Мазаракі, Т. І. Ткаченко
Т. П. Дупляк та ін. ; за ред. А. А. Мазаракі. –
Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. – 576 с. ISBN 978-966-629-999-7 DOI: 10.31617/p.knute.2020-652 У підручнику розглянуто теоретичні та практичні аспекти
організації різних видів спеціалізованого туризму в світі та
Україні. Узагальнено історичні та ресурсні передумови розвитку
ділового, релігійного, круїзного, івентивного, урбаністичного,
активного, рурального, екологічного, лікувально-оздоровчого та
космічного туризму; розкрито технологічні основи організації
планування та виконання програм спеціалізованих туристичних
подорожей; визначено форми та методи обслуговування туристів
у спеціалізованих видах туризму, а також основні вимоги до
забезпечення якості послуг. Розраховано на студентів, які навчаються за спеціальностями
«Туризм та рекреація» та «Менеджмент» (освітні програми для сфери
туризму), викладачів закладів вищої освіти, працівників туристичної
галузі, а також усіх, хто вивчає питання сучасного розвитку
туризму. Зам.652/20 Ціна 450,00грн Комаха В. О. Товарознавство. Т. 6. Електронні товари : підручник /
В. О. Комаха, Т. Г. Глушкова, О. С. Комаха. –
Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. – 384 с. – (Серія
«Товарознавство і торгівля»). ISBN 978-966-629-891-4 (Заг.) ISBN 978-966-918-116-9 (Т. 6) DOI: 10.31617/p.knute.2024-67 У підручнику описано питання еволюції електронних товарів,
розкрито поняття «електронної революції» та «диджиталізації
суспільства». Системно розглянуто окремі групи електронних товарів:
відео- та аудіотехніка; фототехніка; засоби зв’язку і навігації;
комп’ютерна техніка; апаратура для збереження та обробки
інформації; робототехніка та системи «розумний будинок». Особливу
увагу приділено асортименту електронних товарів та їхньої
елементної бази. Розглянуто особливості класифікації електронних
товарів і їхніх функціональних властивостей. Видання рекомендовано для студентів спеціальності
«Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» ступеня вищої
освіти «бакалавр». Зам.67/24 Ціна 400,00грн Бухгалтерський облік: підручник / О. В. Фоміна,
С. Я. Король, А. П. Шаповалова та ін.; за заг. ред. О. В. Фоміної.
– Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. – 224 с. ISBN 978-966-918-113-8 DOI: 10.31617/p.knute.2024-60 Підручник «Бухгалтерський облік» розроблено для формування у
студентів теоретичних знань та практичних навичок з методики
бухгалтерського обліку. Структура видання включає теоретичний
матеріал, тестові, практичні та ситуаційні завдання, контрольні
питання за кожною з тем. Призначено для студентів економічних спеціальностей закладів
вищої освіти, аспірантів, викладачів та фахівців у сфері
бухгалтерського обліку. Зам. 60/24 Ціна 170,00 грн Мельникович О. М. Організація роботи рекламного та PR-агентства : підручник / О.
М. Мельникович. – Київ : Держ. торг.-екон. унт, 2023. – 460
с. ISBN 978-966-918-102-2 DOI: 10.31617/p.knute.2021-119 У підручнику розглянуто теоретичні та практичні основи
організації діяльності рекламних та PR-агенцій. Представлено
класифікацію цих підприємств за різноманітними класифікаційними
ознаками. Подано ґенезу та еволюцію розвитку рекламного та
PR-бізнесу в світі та Україні. Проведено оцінку українського ринку
реклами та PR, визначено тенденції його розвитку. Викладено підходи
до формування асортименту послуг рекламної та PRагенції, цін на
різноманітні рекламні та PR-продукти. Представлено способи
формування оплати послуг рекламного та PR-агентства. Подано етапи
управління стосунками з клієнтами рекламних та PRагентств,
особливості проведення та участі підприємств в рекламних та
PR-тендерах. Надано підходи щодо впровадження CRMсистеми на
підприємствах рекламного та PRбізнесу, способи просування послуг
агенцій. Підручник містить багато прикладів з організації роботи
українських та зарубіжних підприємств рекламного та PR-бізнесу. Видання призначено для науковців, викладачів, студентів і
рекламної спільноти в агенціях та підприємствах-замовників, а також
для тих, хто вивчає питання організації роботи рекламних та
PR-агенцій. Зам. 119/21 Ціна 280,00 грн Янковець Т. М. Технології цифрового маркетингу : підручник /
Т. М. Янковець. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. –
260 с. ISBN 978-966-918-105-3 DOI: 10.31617/p.knute.2024-35 У підручнику викладено системний підхід до управління цифровим
маркетингом, розкрито механізм цифрового маркетингу та визначено
особливості стратегії цифрового маркетингу на підприємствах.
Обґрунтовано технології та інструменти цифрового маркетингу.
Висвітлено практичні аспекти розробки й покращання роботи сайту,
вебаналітики і колтрекінгу, контекстної реклами та пошукової
оптимізації, медійної реклами, автоматизації маркетингу,
контент-маркетингу, маркетингу у соціальних медіа, мобільного
маркетингу. Призначений для здобувачів вищої освіти, які навчаються за
спеціальністю «Маркетинг». Може бути корисним для аспірантів,
викладачів ЗВО, керівників підприємств, директорів з маркетингу,
фахівців з цифрового маркетингу, підприємців. Зам. 35/24 Ціна 210,00 грн Міжнародний бізнес в умовах глобальної
невизначеності : підручник : у 2 ч. Ч. 2 / А. А. Мазаракі, Г. В.
Дугінець, Н. Г. Калюжна та ін. ; за заг. ред. А. А. Мазаракі. –
Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 328 с. ISBN 978-966-918-059-9 (Заг.) ISBN 978-966-918-104-6 (Ч. 2) DOI: 10.31617/p.knute.2023-294 Досліджено сутність, еволюцію, основні характеристики та форми
міжнародного бізнесу з урахуванням актуальних тенденцій
трансформації міжнародних економічних відносин та національних
бізнес-середовищ. Розглянуто особливості функціонування основних
суб’єктів міжнародного бізнесу, до яких віднесено транснаціональні
компанії, транснаціональні банки, суб’єкти малого та середнього
підприємництва, стратегічні альянси та підприємства різних секторів
економіки. Визначено специфіку ризиків міжнародного бізнесу та
аналітичну техніку їх мінімізації на основі використання
рейтингових систем та економіко-математичних методів. Окрему увагу
приділено розгляду ключових аспектів забезпечення ефективності
міжнародних операцій – розробці стратегії, дотриманню соціальної
відповідальності та врахуванню специфіки національних моделей
міжнародного бізнесу. Для студентів вищих навчальних закладів, слухачів системи
підвищення кваліфікації та післядипломної освіти, аспірантів,
широкого кола читачів, які вивчають питання міжнародної
підприємницької діяльності. Зам. 294/23 Ціна 230,00 грн Міжнародний бізнес: еволюція, характеристики,
форми реалізації : підручник : у 2 ч. Ч. 1 //
А. А. Мазаракі, Г. В. Дугінець,
Н. Г. Калюжна та ін. ; за заг. ред.
А. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун‑т, 2023. –
424 с. ISBN 978-966-918-059-9 (Заг.) ISBN 978-966-918-060-5 (Ч. 1) DOI: 10.31617/p.knute.2022-342 У підручнику досліджено сутність, еволюцію, основні
характеристики та форми міжнародного бізнесу з урахуванням
актуальних тенденцій трансформації міжнародних економічних відносин
та національних бізнес середовищ. Розглянуто особливості
функціонування основних суб’єктів міжнародного бізнесу, до яких
віднесено транснаціональні компанії, транснаціональні банки,
суб’єкти малого та середнього підприємництва, стратегічні альянси
та підприємства різних секторів економіки. Досліджено специфіку
ризиків міжнародного бізнесу та аналітичну техніку їх мінімізації
на основі використання рейтингових систем та економіко-математичних
методів. Окрему увагу приділено розгляду ключових аспектів
забезпечення ефективності міжнародних операцій – розробці
стратегії, дотриманню соціальної відповідальності та врахуванню
специфіки національних моделей міжнародного бізнесу. Для студентів закладів вищої освіти, слухачів системи підвищення
кваліфікації та післядипломної освіти, аспірантів, широкого кола
читачів, які вивчають питання міжнародної підприємницької
діяльності. Зам. 242/22 Ціна 260,00 грн Бланк І. О. Інвестиційний менеджмент : підручник : у 3 ч. Ч. 3 /
І. О. Бланк, Н. М. Гуляєва,
І. М. Вавдійчик. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. –
284 с. ІSBN 978-966-918-094-0 (заг.) ІSBN 978-966-918-097-1 (ч. 3) DOІ: 10.31617/p.knute.2023-246 Висвітлюються концептуальні засади інвестиційного менеджменту:
теоретичні основи, сутність і функції інвестиційного менеджменту,
розглядаються методологічні основи системного забезпечення
інвестиційного менеджменту, його методичний інструментарій.
Розкривається сутність інвестиційного ринку, його основні елементи
та учасники, основа інвестиційної стратегії підприємства,
принципи та порядок її розробки. Надані основні засади й
особливості управління реальними та фінансовими інвестиціями
підприємства, управління формуванням інвестиційних ресурсів, а
також методологічні засади і моделі інвестиційної оцінки
підприємства та його активів. Розглянуто економічну природу
мотивації транскордонного руху капіталів і здійснення міжнародних
інвестицій у різних формах – прямого іноземного та портфельного
інвестування, основні підходи до оцінювання їх ефективності, у тому
числі в умовах невизначеності та ризиків. Для студентів і викладачів економічних ЗВО, а також буде
корисним керівникам та іншим практикам у сфері інвестиційного
менеджменту підприємств. Зам. 246/23 Ціна 200,00 грн Бланк І. О. Інвестиційний менеджмент : підручник : у 3 ч. Ч. 2 /
І. О. Бланк, Н. М. Гуляєва,
І. М. Вавдійчик. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. –
388 с. ІSBN 978-966-918-094-0 (заг.) ІSBN 978-966-918-096-4 (ч. 2) DOІ: 10.31617/p.knute.2023-245 Висвітлюються концептуальні засади інвестиційного менеджменту:
теоретичні основи, сутність і функції інвестиційного менеджменту,
розглядаються методологічні основи системного забезпечення
інвестиційного менеджменту, його методичний інструментарій.
Розкривається сутність інвестиційного ринку, його основні елементи
та учасники, основа інвестиційної стратегії підприємства,
принципи та порядок її розробки. Надані основні засади й
особливості управління реальними та фінансовими інвестиціями
підприємства, управління формуванням інвестиційних ресурсів, а
також методологічні засади і моделі інвестиційної оцінки
підприємства та його активів. Розглянуто економічну природу
мотивації транскордонного руху капіталів і здійснення міжнародних
інвестицій у різних формах – прямого іноземного та портфельного
інвестування, основні підходи до оцінювання їх ефективності, у тому
числі в умовах невизначеності та ризиків. Для студентів і викладачів економічних ЗВО, а також буде
корисним керівникам та іншим практикам у сфері інвестиційного
менеджменту підприємств. Зам. 245/23 Ціна 250,00 грн Бланк І. О. Інвестиційний менеджмент : підручник : у 3 ч. Ч. 1 /
І. О. Бланк, Н. М. Гуляєва,
І. М. Вавдійчик. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. –
504 с. ІSBN 978-966-918-094-0 (заг.) ІSBN 978-966-918-095-7 (ч. 1) DOІ: 10.31617/p.knute.2023-244 Висвітлюються концептуальні засади інвестиційного менеджменту:
теоретичні основи, сутність і функції інвестиційного менеджменту,
розглядаються методологічні основи системного забезпечення
інвестиційного менеджменту, його методичний інструментарій.
Розкривається сутність інвестиційного ринку, його основні елементи
та учасники, основа інвестиційної стратегії підприємства,
принципи та порядок її розробки. Надані основні засади й
особливості управління реальними та фінансовими інвестиціями
підприємства, управління формуванням інвестиційних ресурсів, а
також методологічні засади і моделі інвестиційної оцінки
підприємства та його активів. Розглянуто економічну природу
мотивації транскордонного руху капіталів і здійснення міжнародних
інвестицій у різних формах – прямого іноземного та портфельного
інвестування, основні підходи до оцінювання їх ефективності, у тому
числі в умовах невизначеності та ризиків. Для студентів і викладачів економічних ЗВО, а також буде
корисним керівникам та іншим практикам у сфері інвестиційного
менеджменту підприємств. Зам. 244/23 Ціна 300,00 грн Стратегічний маркетинг : підручник / О. І.
Лабурцева, Л. К. Яцишина, О. С. Бондаренко, Т. М.
Янковець; за ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2023. – 248 с. ISBN 978-966-918-091-9 DOI: 10.31617/p.knute.2023-180 Розглянуто роль стратегічного маркетингу в сучасній концепції
маркетингової діяльності. Розкрито сутність стратегічного аналізу
маркетингового середовища, подано методичний інструментарій
оцінювання привабливості ринку та маркетингової
конкурентоспроможності бізнесу. Надано характеристику основних
груп стратегій маркетингу: стратегій сегментування ринку, вибору
цільового сегмента та позиціонування, стратегій конкуренції,
стратегій зростання та портфельних стратегій. Окремо виділені
питання застосування цифрових технологій в маркетингових
стратегіях. Особлива увага приділена сутності стратегічного
маркетингового планування та методичним підходам до оцінювання
результативності й ефективності стратегій маркетингу, організації
впровадження стратегій та здійснення стратегічного контролю
маркетингу. Для студентів ЗВО, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Матеріал, викладений у підручнику, може бути корисним для
аспірантів, викладачів економічних ЗВО, керівників підприємств,
директорів з маркетингу, спеціалістів служб маркетингу. Зам. 180/23 Ціна 240,00 грн Економіка підприємства : підручник : у 3 ч. Ч.
3 / А. А. Мазаракі, Н. М. Гуляєва,
І. В. Стояненко та ін. ; за заг. ред.
А. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. –
356 с. ISBN 978-966-918-048-3 (Заг.) ISBN 978-966-918-051-3 (Ч. 3) DOI: 10.31617/p.knute.2022-177 У підручнику розглядаються основні питання, пов’язані з
економічними аспектами діяльності підприємства. Підручник розрахований на використання студентами й викладачами
економічних ЗВО, буде також корисний керівникам та іншим практикам
щодо організації й управління діяльністю та розвитком
підприємств. Зам. 177/22 Ціна 300,00 грн Економіка підприємства : підручник : у 3 ч. Ч.
2 / А. А. Мазаракі, Г. В. Блакита,
Г. В. Ситник та ін. ; за заг. ред. А. А. Мазаракі. –
Київ : Держ. торг.-екон. ун‑т, 2023. – 472 с. ISBN 978-966-918-048-3 (Заг.) ISBN 978-966-918-050-6 (Ч. 2) DOI: 10.31617/p.knute.2022-176 У підручнику розглядаються основні питання, пов’язані з
економічними аспектами діяльності підприємства. Підручник розрахований на використання студентами й викладачами
економічних ЗВО, буде також корисний керівникам та іншим практикам
щодо організації й управління діяльністю та розвитком
підприємств. Зам. 176/22 Ціна 400,00
грн Економіка підприємства: підручник : у 3 ч. Ч. 1
/ А. А. Мазаракі, Г. В. Блакита,
Г. В. Ситник та ін. ; за заг. ред.
А. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2022. –
432 с. ISBN 978-966-918-048-3 (Заг.) ISBN 978-966-918-049-0 (Ч. 1) DOI: 10.31617/p.knute.2022-175 У підручнику розглядаються основні питання, пов’язані з
економічними аспектами діяльності підприємства. Підручник розрахований на використання студентами й викладачами
економічних ЗВО, буде також корисний керівникам та іншим практикам
щодо організації й управління діяльністю та розвитком
підприємств. Зам. 175/22 Ціна 350,00
грн Гамова І. В. Інформаційні війни : підручник / І. В. Гамова. – Київ : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2022. – 184 с. ISBN 978-966-918-042-1 DOІ: 10.31617/p.knute.2022-95 У підручнику розглянуто еволюцію інформаційно-психологічного
протиборства, розкрито сутність, методи і засоби ведення
інформаційних війн, спеціальних інформаційних операцій та
маніпуляційних прийомів. Видання містить питання для перевірки та
контролю знань з дисципліни. Для студентів усіх форм навчання освітнього ступеня «бакалавр»
закладів вищої освіти. Зам. 95/22 Ціна 110,00 грн Теорія і практика торговельно-економічних переговорів :
[підручник] / В. П. Залізнюк. – Київ : Держ. торг.-екон.
ун-т, 2022. – 356 с. ISBN 978-966-918-056-8 DOI: 10.31617/p.knute.2022-150 У підручнику розглянуто державні стратегії у
торговельно-економічних переговорах, теоретичні та практичні
питання стратегій та структуру переговорів. Проаналізовано випадки
зміни правил переговорів та встановлено роль світових лідерів у
створенні системи інститутів торговельно-економічних переговорів,
вільної торгівлі у розвитку таких переговорів. Досліджено прогрес у
багатосторонньому регулюванні торговельно-економічних переговорів
та визначено місце взаємоприйнятних рішень у механізмі
вирішення спорів у СОТ. Призначений для студентів закладів вищої освіти економічних
спеціальностей, аспірантів, докторантів і викладачів. Видання буде
корисним науковцям, економістам та фахівцям-практикам з
міжнародних відносин і дипломатії. Зам. 150/22 Ціна 180,00 грн Економічна теорія : підручник : у 2 ч. Ч. 2
Макроекономіка / В. Д. Лагутін, К. М. Ніколаєць, Т. А.
Щербакова та ін.; за ред. В. Д. Лагутіна. – 2‑ге вид.,
доопр., перероб. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – 328
с. ISBN 978-966-918-028-5 (заг.) ISBN 978-966-918-030-8 (ч. 2) DOI: 10.31617/p.knute.2021-532 Підручник «Економічна теорія» підготовлений відповідно до
програми дисципліни. У підручнику розглянуто сутність економічної
теорії як науки, стан та перспективи розвитку на підставі сучасних
теоретичних концепцій. Підручник складається з двох частин:
мікроекономіка – де важлива увага приділена теорії поведінки
споживача, сутності розвитку підприємства, розвитку конкурентних
відносин; макроекономіка – розглянуто ринки національної економіки
та їх рівновага, проблеми макроекономічної нестабільності. Для студентів закладів вищої освіти та всіх, хто цікавиться
проблемами економічної теорії. Зам. 532/21 Ціна 160,00 грн Економічна теорія: підручник : у 2 ч. Ч. 1
Мікроекономіка / В. Д. Лагутін, Ю. М. Уманців,
К. М. Ніколаєць, та ін.; за ред. В. Д. Лагутіна. –
2‑ге вид., доопр., перероб.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2021. – 396 с. ISBN 978-966-918-028-5 (заг.) ISBN 978-966-918-029-2 (ч. 1) DOI: 10.31617/p.knute.2021-531 Підручник «Економічна теорія» підготовлений відповідно до
програми дисципліни. У підручнику розглянуто сутність економічної
теорії як науки, стан та перспективи розвитку на підставі сучасних
теоретичних концепцій. Підручник складається з двох частин:
мікроекономіка – де важлива увага приділена теорії поведінки
споживача, сутності розвитку підприємства, розвитку конкурентних
відносин; макроекономіка – розглянуто ринки національної економіки
та їх рівновага, проблеми макроекономічної нестабільності. Для студентів закладів вищої освіти та всіх, хто цікавиться
проблемами економічної теорії. Зам. 531/21 Ціна 180,00 грн Кавун-Мошковська О.
О. Торговельні мережі : підручник / О. О.
Кавун-Мошковська. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – 488
с. ІSBN 978-966-918-026-1 DOI: 10.31617/p.knute.2021-539 У підручнику розглянуто тенденції і
перспективи розвитку торговельних мереж в умовах глобалізації
світової економіки, типи мережевих структур та їх характерні
особливості. Окрему увагу приділено передумовам розвитку
торговельних мереж, видам стратегій формування торговельних мереж
та особливостям їх застосування, організації маркетингової
діяльності торговельної мережі, вибору напрямів диверсифікації
діяльності, розвитку власних торговельних марок, специфіці
застосування категорійного менеджменту у корпоративній торговельній
мережі, управлінню товаропостачанням торговельної мережі, розвитку
франчайзингових торговельних мереж, формуванню добровільних
об’єднань у торгівлі. Видання призначено для студентів
економічних спеціальностей. Може бути корисним аспірантам,
викладачам закладів вищої освіти, керівникам підприємств торгівлі
та торговельних мереж, а також фахівцям, які цікавляться питаннями
формування та управління розвитком торговельних мереж. Зам. 539/20 Ціна 220,00 Сім’ячко І. О. Товарознавство. Т. 5. Будівельні та меблеві товари : підручник /
О. І. Сім’ячко, О. С. Комаха, В. О. Комаха. – Київ : Київ. нац.
торг.-екон. ун-т, 2020. – 232 с. – (Серія «Товарознавство і
торгівля») ISBN 978-966-629-891-4 (Заг.) ISBN 978-966-918-008-7 (Т. 5) DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2020-594 У підручнику висвітлено питання з товарознавства таких груп, як
будівельні та меблеві товари. Кожна група товарів розглядається
системно, починаючи від чинників формування споживних властивостей
товарів, класифікаційних ознак асортименту, вимог до якості та
безпечності товарів і завершуючи характеристикою асортименту,
особливостями продукції провідних вітчизняних та світових
виробників, тенденціями розвитку асортименту та оцінкою якості. Підручник рекомендовано для студентів спеціальності
«Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» ступеня вищої
освіти «бакалавр». Зам. 594/20 Ціна 200,00 грн Коломієць Т. М. Товарознавство. Т. 4. Господарські
товари : підручник / Т. М. Коломієць, О. І. Сім’ячко, В.
О. Комаха. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – 364 с. –
(Серія «Товарознавство і торгівля»). ISBN 978-966-629-891-4 (Заг.) ISBN 978-966-918-007-0 (Т. 4) DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2020-509 У підручнику висвітлено питання з
товарознавства таких груп, як товари з пластмас, хімічні,
силікатні, металогосподарські товари. Кожна група товарів
розглядається системно, починаючи від чинників формування споживних
властивостей товарів, класифікаційних ознак асортименту, вимог до
якості та безпечності товарів і завершуючи характеристикою
асортименту, особливостями продукції провідних вітчизняних та
світових виробників, тенденціями розвитку асортименту та оцінкою
якості. Підручник рекомендовано для студентів
спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
ступеня вищої освіти «бакалавр». Зам. 509/20 Ціна 300,00 грн Андрієвська Л. В. Товарознавство. Т. 3. Електротовари : підручник /
Л. В. Андрієвська, Т. Г. Глушкова, Н. Б.
Марчук. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – 272 с. –
(Сер. «Товарознавство і торгівля»). ISBN 978-966-629-891-4 (Заг.) ISBN 978-966-629-993-5 (Т. 3) DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2020-223 У підручнику подано основні відомості про види електротоварів,
описано їх споживчі характеристики, класифікаційні моделі,
асортимент, методи товарознавчої експертизи, які необхідні для
визначення якості, а також основні вимоги щодо безпечності їх
споживання та утилізації. Підручник призначений для студентів та викладачів закладів вищої
освіти. Зам. 223/20 Ціна 230,00 грн Товарознавство. Т. 2.
Ювелірні вироби та годинники : підручник / В. В. Індутний,
К. А. Пірковіч, О. І. Сім’ячко, Н. Б. Марчук. – Київ
: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – 320 с. – (Сер.
«Товарознавство і торгівля»). ISBN 978-966-629-891-4 (Заг.) ISBN 978-966-629-987-4 (Т. 2) DOI:
http://doi.org/10.31617/p.knute.2020-55 У підручнику висвітлено споживні
властивості ювелірних виробів і годинників, а також
формування їх асортименту в контексті загальної товарознавчої
оцінки матеріалів і технологій, використаних для їх виробництва.
Приділено увагу основним сучасним тенденціям розвитку ринку
ювелірних виробів та годинників, методам товарознавчої
експертизи. Видання призначене для студентів,
викладачів та фахівців у галузі товарознавства. Зам. 55/20 Ціна 260,00 грн Управлінський облік : підручник / О. В. Фоміна,
О. А. Мошковська, О. О. Августова [та ін.] ; за заг. ред.
О. В. Фоміної. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2021. – 228 с. ІSBN 978-966-918-014-8 DOІ: http://doi.org/10.31617/p.knute.2021-99 Підручник «Управлінський облік» розроблено для формування
у студентів теоретичних знань та практичних навичок з методики
та організації управлінського обліку. Структура підручника
передбачає теоретичний матеріал, тестові та індивідуальні
завдання, контрольні питання за кожною з тем. До типових
ситуаційних завдань подано рішення. Підручник призначено для викладачів, аспірантів, студентів
економічних спеціальностей закладів вищої освіти та фахівців у
сфері управлінського обліку. Зам. 99/21 Ціна 110,00 грн Костюченко В. М. Консолідація фінансової звітності : підручник /
В. М. Костюченко, Г. В. Уманців,
О. В. Фоміна. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021.
– 388 с. ISBN 978-966-918-015-5 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2021-125 У підручнику розглянуто правові вимоги до консолідованої
фінансової звітності, облік об’єднання бізнесу, облік і
відображення у консолідованій фінансовій звітності інвестицій в
асоційовані та спільні підприємства групи, організацію та методику
консолідації фінансових звітів, консолідацію фінансових звітів
закордонних дочірніх підприємств, розкриття інформації щодо
пов’язаних сторін. Призначено для студентів, аспірантів, докторантів, викладачів
економічних спеціальностей закладів вищої освіти, керівників і
фахівців-менеджерів, бухгалтерів і економістів, а також для тих,
хто цікавиться консолідацією фінансової звітності. Зам. 125/21 Ціна 145,00 грн Латигіна
А. Г. Англійська мовa політології = English
for Political Science : підручник / А. Г. Латигіна, Н. А.
Латигіна. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – 412 с. ISBN 978-966-918-012-4 DOI:
http://doi.org/10.31617/p.knute.2021-74 Підручник «Англійська мовa
політології» ознайомлює читача зі спеціальною англійською
політичною термінологією. Метою видання є розвиток практичних
навичок читання та перекладу фахової літератури, формування мовних
компетентностей, необхідних для професійного спілкування. Призначено для студентів закладів
вищої освіти та фахівців, що спеціалізуються у галузі політології
міжнародної діяльності. Зам. 74/21 Ціна 200,00 грн Мережко Н.В. Управління якістю : підруч. / Н.В. Мережко,
В.В. Осієвська, Ю.М. Мотузка. – Київ : Київ. нац.
торг.-екон. ун-т, 2021. – 328 с. ISBN 978-966-629-469-5 У підручнику розглянуто основні поняття та категорії управління
якістю, визначено напрями управління якістю в Україні, висвітлено
зміст та особливості міжнародних стандартів ISO серії 9000, вимоги
яких покладено в основу систем управління якістю. Приділено велику
увагу питанням, що тісно пов’язані з потребами подальшого розвитку
концепції і методології у галузі управління якістю. Видання
містить питання для перевірки та контролю знань з дисципліни. Для студентів усіх форм навчання освітнього ступеня підготовки
«магістр». Зам. 1150/18 Ціна 130,00 грн Лабурцева О. І. Ризики в маркетингу : підручник / О. І.
Лабурцева. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 476 с. ISBN 978-966-629-967-6 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-768 У підручнику розглянуто сутність та класифікацію ризиків у
маркетингу. Розкрито зміст концепції та процесу управління
маркетинговими ризиками, подано методичний інструментарій
ідентифікації, оцінювання та нейтралізації ризиків. Викладено
сучасні наукові методи обґрунтування маркетингових управлінських
рішень в умовах неповної інформації, а також особливості управління
окремими видами ризиків у сфері маркетингових досліджень,
формування стратегії маркетингу, товарної, цінової, збутової та
комунікаційної політик. Особлива увага приділена методичним
підходам до визначення ефективності маркетингової діяльності в
умовах ризику. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за
спеціальністю «Маркетинг». Може бути корисним для аспірантів,
викладачів економічних ВНЗ, спеціалістів служб маркетингу. Зам. 768/19 Ціна 200,00 грн Латигіна А. Г. Базовий курс англійської мови з економіки = Basic
English of Economics : підручник / А.Г. Латигіна. – 2-ге
вид., перероб. та допов. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2013. – 456 с. ISBN 978–966–629–633–0 У підручнику надано основні поняття й терміни економіки і
бізнесу, фахові тексти, тексти для розвитку навичок мовленнєвої
комунікації, а також типи ділових листів. Підручник «Basic English of Economics» призначено для студентів,
які опановують економічні спеціальності, а також для тих, хто бажає
вдосконалити свої знання з англійської мови професійного
спрямування. Зам. 465/20 Ціна 150,00 грн Зовнішньоекономічна діяльність підприємства :
підручник / А. А. Мазаракі, Т. М. Мельник, О.
В. Дьяченко та ін. / за заг. ред. А. А. Мазаракі, Т. М.
Мельник. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019.– 652 с. ISBN 978-966-629-980-5 DOI http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-895 У підручнику ґрунтовно розглянуто теоретичні та практичні
аспекти здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства,
висвітлено особливості митно-тарифного, нетарифного і валютного
регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні,
систематизовано питання в сфері торговельно-посередницької
діяльності на зовнішньому ринку, транспортного забезпечення
зовнішньоекономічної діяльності підприємства, докладно висвітлено
теоретико-прикладні аспекти організації виходу підприємств на
зовнішні ринки, ціноутворення у зовнішньоекономічній діяльності,
системи міжнародних розрахунків та банківського обслуговування,
оцінки ефективності зовнішньоекономічної діяльності
підприємства. Для студентів, аспірантів, фахівців у сфері зовнішньоекономічної
діяльності, усіх, хто цікавиться цими питаннями. Зам. 895/19 Ціна 260,00 грн Теорія держави і права : підручник / В. М.
Марчук, ISBN 978-966-629-972-0 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-834 За умов правової держави, яка інтенсивно формується, особливого
значення набуває юридична діяльність у всіх сферах демократичного
суспільства. Зростає роль юристів-професіоналів та необхідність їх
підготовки для всіх ділянок суспільного життя. Призначено для студентів-правознавців освітньо-кваліфікаційного
рівня «бакалавр» професійного спрямування «Правознавство» усіх форм
навчання, а також усім, кого цікавлять питання правознавства. Зам. 834/19 Ціна 150,00 грн Міжнародна економічна діяльність України :
підручник / А. А. Мазаракі, Т. М. Мельник,
О. В. Гончаренко та ін. ; за ред.
А. А. Мазаракі, Т. М. Мельник. – Київ : Київ.
нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – 704 с. ISBN 978-966-629-927-0 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2018-597 У підручнику розглянуто концептуальні засади та практичні
аспекти розвитку міжнародної економічної діяльності, особливості
форм її реалізації для України, організаційно-правові основи
митно-тарифного та нетарифного регулювання, специфіку валютної
політики, засади оподаткування та кредитно-розрахунковий механізм
міжнародних економічних операцій, форми участі вітчизняних
підприємств у міжнародних економічних відносинах та їх
документальне забезпечення, визначення ефективності міжнародних
економічних операцій, міжнародне економічне співробітництво
національної економіки в умовах поглиблення
інтернаціоналізації. Для студентів, аспірантів, фахівців у сфері міжнародної
економічної діяльності, усіх, хто цікавиться цими питаннями. Зам. 597/18 Ціна 360,00 грн Управління змінами : підручник /
А. А. Мазаракі, С. І. Бай,
І. П. Миколайчук [та ін.] ; за заг. ред. А. А. Мазаракі.
– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 544 с. ISBN 978-966-629-989-8 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2018-1136 У підручнику розкрито сутність та різновиди змін як основи
розвитку організацій, обґрунтовано необхідність їх впровадження у
складних та мінливих умовах, чинники, що впливають на результати їх
успішної реалізації. Охарактеризовано зміст, складові й етапи
процесу управління організаційними змінами. Висвітлено аспекти
поведінки персоналу в управлінні організаційними змінами, процес
розроблення та різновиди стратегій організаційних змін, особливості
концепції організаційного розвитку, оцінювання результативності та
ефективності впровадження змін у практичну діяльність
організацій. Підручник призначено для студентів, викладачів, аспірантів,
слухачів курсів підвищення кваліфікації, державних службовців,
керівників всіх рівнів управління підприємств та організацій, які
цікавляться питаннями управління змінами. Зам. 1136/18 Ціна 170,00 грн Рудешко Є. В. Англійська мова сфери фінансів та бухгалтерського
обліку = English of Finance and Accounting : підручник /
Є. В. Рудешко. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т. –
2018. – 280 с. ISBN 978-966-629-976-8 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2018-952 Метою підручника є забезпечення цілісного й послідовного
засвоєння лексики і термінології сфери фінансової справи та
бухгалтерського обліку, формування вмінь та навичок роботи з
фаховою літературою, а також розширення знань студентів у цих
галузях. Підручник призначений для студентів немовних закладів вищої
освіти, які вже мають базовий рівень володіння англійською мовою і
бажають удосконалити свої мовленнєві навички та знання професійної
лексики сфери фінансів та бухгалтерського обліку. Зам. 952/18 Ціна 100,00 грн Статистика : підручник / С. І. Пирожков, В. В. Рязанцева,
Р. М. Моторин та ін. – Київ : Київ. нац. торг.-екон.
ун-т, 2020. – 328 с. ISBN 978-966-629-986-7 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2020-164 У підручнику викладено теоретичні та прикладні засади
статистики, які допомагають набути навички щодо оцінювання та
аналізу економічних явищ за допомогою статистичних показників і
методів. Висвітлено 11 тем, які містять основні поняття
статистичної науки, визначені основні статистичні показники та їх
економічна інтерпретація, наведено приклади розв’язання задач. Призначено для студентів, аспірантів, наукових працівників, які
вивчають статистику. Зам. 164/20 Ціна 130 грн. Білявська Ю. В. Теорія організації : підручник / Ю. В. Білявська,
Н. В. Микитенко. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2019. – 424 с. ІSBN 978-966-629-971-3 DOІ: http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-791 У підручнику викладено
теоретико-методичні та практичні аспекти теорії організації,
наведено тестові завдання, типові розрахунково-аналітичні задачі,
практичні завдання, що сприятимуть опануванню та розвитку у
студентів багатьох важливих професійних умінь і навичок і можуть
використовуватися для розробки засобів діагностики з державної
атестації на першому рівні вищої освіти. До кожної теми додаються
глосарій та перелік контрольних питань і завдань. Для
поглибленого вивчення питань теорії організації по окремих розділах
наведено ситуаційні вправи, які можна використовувати для
обговорення на практичних заняттях з дисципліни. Призначений для студентів
спеціальності «Менеджмент» для вивчення дисципліни «Теорія
організації» на першому рівні вищої освіти, а також для аспірантів
і викладачів, які досліджують і цікавляться проблемами
менеджменту. Зам. 38/24 Ціна 260,00 грн. Клименко
Т.І. Іспанська мова = Español
: підручник / Т.І. Клименко. – Київ : Київ. нац. торг.-екон.
ун-т, 2019. – 240 с. ISBN
978-966-629-948-5 DOI:
http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-43 Підручник
розроблено згідно з програмою та робочою програмою дисципліни
«Друга іноземна мова (іспанська)», що вивчається в немовних
закладах вищої освіти. Мета видання – навчити здобувачів вищої
освіти іншомовному міжкультурному спілкуванню в типових
комунікативних сферах та ситуаціях, релевантних для їхнього
контингенту, і в межах передбаченої програмою тематики. Підручник «Іспанська мова» =
«Español» призначений для здобувачів ступеня вищої освіти
«бакалавр», які вивчають іспанську мову як другу іноземну. Зам. 43/19. Ціна 100,00 грн. Нікіфорова В. Г. Новогрецька мова = Νεα ελληνικα :
підручник / В. Г. Нікіфорова. – 3-тє вид., перероб. та
допов. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 232 с. ISBN 978-966-629-955-3 DOI:
http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-280 Підручник
складається з 11-ти уроків, що містять новогрецько-український
словник до кожної теми, адаптовані або оригінальні тексти і
діалоги, різноманітні лексичні вправи, виклад теоретичного
граматичного матеріалу, а також вправи на закріплення граматики.
Уроки побудовані таким чином, щоб сформувати у студента вміння
говорити, читати та перекладати тексти з новогрецької мови як під
керівництвом викладача, так і під час самостійної роботи. Розраховано на студентів закладів
освіти, що вивчають новогрецьку мову як іноземну. Зам. 280/19. Ціна 100,00 грн. Моторин Р. М. Міжнародна статистика. Організація та методологія : підручник /
Р. М. Моторин. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 456
с. ISBN 978-966-629-951-5 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-648 У підручнику розглядаються питання організації та методології
міжнародної статистики. У кожному розділі, окрім викладу
теоретичного матеріалу, є контрольні запитання
для самоперевірки, а також задачі для самостійного рішення,
тести для перевірки знань студентів. Видання розраховане на бакалаврів та магістрів, які навчаються
за економічними спеціальностями, а також аспірантів і
викладачів економічного профілю й фахівців, які працюють у сфері
статистики і міжнародних економічних відносин. Зам. 648/19. Ціна 160,00 грн. Міжнародний маркетинг : підручник / за заг.
ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. – Київ : Київ. нац.
торг.-екон. ун-т, 2018. – 448 с. ISBN 978-966-629-914-0 Розглядаються концептуальні засади та практичні аспекти
здійснення міжнародної маркетингової діяльності підприємств,
екзогенні та ендогенні детермінанти впливу на міжнародне
маркетингове середовище, маркетингові складові поширених стратегій
виходу підприємств на зарубіжні ринки, особливості формування та
реалізації міжнародного маркетингового комплексу в умовах
глобальних викликів та трансформаційних зрушень у системі
міжцивілізаційних та кроскультурних обмінів. За допомогою
комплексного підходу до розкриття проблем міжнародного маркетингу
висвітлено сучасні тренди в реалізації маркетингових завдань
підприємств, у тому числі – особливості впровадження глобальних та
мультинаціональних стратегій маркетингу транснаціональними
корпораціями. Для студентів та аспірантів, фахівців у сфері ЗЕД, усіх, хто
цікавиться новітніми концепціями та практикою маркетингу в
міжнародній діяльності підприємств на сучасному етапі. Зам. 909/18. Ціна 150,00 грн. Мазаракі А. А. Проектування торговельних об’єктів : підручник /
А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко,
О. О. Кавун-Мошковська ; за ред.
А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон.
ун‑т, 2018. – 360 с. ISBN 978-966-629-889-1 У підручнику висвітлюються проблеми визначення суб’єктом
господарювання потреби у будівництві нового або реконструкції
існуючого торговельного об’єкта, розроблення та погодження
проектів, оцінки потенціалу місця розташування та особливостей
впливу наявних пішохідних і автомобільних потоків на асортиментний
профіль магазину. Приділено увагу основним вимогам до проектування
торговельної й неторговельної площ магазину та облаштування зон
приймання, зберігання товарів та підготовки їх до продажу, а також
особливостям проектування хлібопекарень, виробничих і кулінарних
цехів у торговельному об’єкті. Розглянуто специфіку проектування
торговельних центрів, складів та розподільчих центрів. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів вищої освіти, а
також фахівців і консультантів у галузі торговельної нерухомості,
дизайнерів, архітекторів. Зам. 525/19. Ціна 140,00 грн. Товарна номенклатура зовнішньоекономічної діяльності : підручник
/ Н. В. Мережко, Н. В. Калуга, Т. А. Караваєв. – Київ : Київ.
нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 312 с. – (Серія «Митна
справа»). ISBN 978-966-629-953-9 DOI: http://doi.org/10.31617/p.knute.2019-429 У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання
класифікації товарів згідно з товарною номенклатурою
зовнішньоекономічної діяльності. Значну увагу приділено еволюції
товарних номенклатур, структурі міжнародної та національної
товарної номенклатури (УКТЗЕД), правилам класифікації товарів,
особливостям визначення кодів продовольчих та непродовольчих
товарів, порядку прийняття класифікаційних рішень при митному
оформленні товарів. Для викладачів і студентів закладів вищої освіти, працівників
митних органів, а також усіх, хто цікавиться проблемами державної
митної справи та зовнішньоекономічної діяльності. Зам. 429/19. Ціна 120,00 грн. Товарознавство. Т. 1. Непродовольчі товари
: підруч. / Н. В. Мережко, О. Р. Мокроусова,
Л. А. Коптюх та ін. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2019. – 760 с. – (Серія «Товарознавство»). ISBN 978-966-629-891-4 ISBN 978-966-629-893-8 (Т. 1) У підручнику розглянуто теоретичні основи товарознавства та
основні групи непродовольчих товарів. Кожна група товарів
аналізується системно: чинники формування та вимоги до якості,
класифікаційні ознаки, характеристика асортименту, основні торгові
марки та бренди. Підручник розрахований на викладачів, студентів вищих навчальних
закладів нетоварознавчих спеціальностей, працівників торгівлі та
споживачів, а також усіх, хто цікавиться товарознавством. Зам. 829/19. Ціна 420,00 грн. Мазаракі А.А. Управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності :
підручник / А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, О.В. Генералов.
– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 312 с. ISBN ISBN 978-966-629-894-5 Розглядаються джерела виникнення ризику у зовнішньоекономічній
діяльності. Висвітлюються сутність та зміст процесу управління
ризиками в ЗЕД, методи їх оцінювання та нейтралізації,
розкриваються способи розподілу ризиків, що виникають у процесі
укладання та виконання міжнародних контрактів. Для студентів та аспірантів, фахівців у сфері ЗЕД, усіх, хто
цікавиться новітніми концепціями та практикою управління ризиками в
ЗЕД у міжнародній діяльності підприємств на сучасному етапі. Зам. 842/18. Ціна 110,00 грн. Бланк О.І. ISBN 978-966-629-846-4 Підручник висвітлює основні питання з управління фінансами
підприємств: концептуальні засади управління фінансами,
методологічні засади побудови систем забезпечення управління
фінансами підприємств, теоретичні засади і методичний
інструментарій управління активами та капіталом підприємства,
методологічні основи управління інвестиціями й грошовими потоками,
питання управління фінансовими ризиками, основи антикризового
фінансового управління. Підручник містить практикум, який дозволяє
здійснити контроль рівня засвоєння теоретичного матеріалу за
допомогою питань і тестових завдань, опанувати практичний
інструментарій управління фінансами підприємств на основі вирішення
ситуаційних вправ. Розрахований для студентів та викладачів економічних вузів, буде
корисним для керівників і фінансових менеджерів підприємств. Зам. 1378/17. Ціна 310,00 грн. Міжнародна економіка : підруч. для студ. вищ.
навч. закл. : у 2 ч. / за заг. ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ.
нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – Ч. 2. – 324 с. ISBN 978-966-629-676-7 Розглядаються концептуальні засади та практичні аспекти розвитку
системи міжнародних валютно-фінансових та кредитних відносин, що
складаються між національними економіками країн світу, та механізми
їх регулювання; стан і перспективи включення сучасної України в
міжнародні економічні зв’язки. Використовуючи комплексний підхід
до розкриття проблем міжнародної економічної інтеграції та
інтернаціоналізації виробництва, розкрито новітні тенденції
розвитку міжнародних торговельно-економічних, інвестиційних,
науково-технічних та кредитно-грошових зв’язків на рівні
регіональних союзів, можливості та ризики для країн світової
спільноти з огляду на формування глобальної економічної
системи. Для студентів, аспірантів, фахівців у сфері ЗЕД і всіх, кого
цікавлять проблеми світогосподарського розвитку на сучасному
етапі. Зам. 1191/17 Ціна 160,00 Міжнародна економіка : підруч. для
студ. вищ. навч. закл. : у 2 ч. /
за ред. А.А. Мазаракі. – Київ
: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – Ч. 1.
– 564 с. ISBN 978-966-629-676-7 ISBN 978-966-629-677-4 (Ч. 1) Розглядаються концептуальні засади та практичні аспекти розвитку
міжнародної торгівлі, мобільності факторів виробництва, всієї
системи економічних зв’язків, що складаються між національними
економіками країн в умовах поглиблення інтернаціоналізації та
глобалізації, механізми їх регулювання. Використовуючи комплексний
підхід до розкриття проблем міжнародної економіки, розкрито сучасні
тенденції розвитку міжнародних торговельно-економічних,
інвестиційних, науково-технічних зв’язків на макро- та
мікрорівнях. Для студентів, аспірантів, фахівців у сфері ЗЕД і усіх, хто
цікавиться проблемами світогосподарського розвитку на сучасному
етапі. Зам. 1192 Ціна 200,00 Міжнародні економічні відносини : підручник /
А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін. ; за заг. ред.
А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2017. – 612 с. ISBN 978-966-629-834-1 У підручнику висвітлено загальнотеоретичні і практичні здобутки
світової і вітчизняної думки у сфері міжнародних економічних
відносин. Систематизовано основні показники оцінювання
результативності й ефективності співпраці різних країн в умовах
інтернаціоналізації і глобалізації та наведено їх розрахунки.
Розкрито проблеми інтеграції України у світовий простір.
Охарактеризовано функції міжнародних організацій, викладено основні
їхні положення щодо векторів взаємодії національних економік у
світовій системі координат. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, які
навчаються за cпеціальностями «Міжнародна економіка», «Менеджмент
ЗЕД», «Міжнародний бізнес», слухачів системи підвищення
кваліфікації, післядипломної освіти, аспірантів, підприємців, усіх,
хто цікавиться тенденціями цивілізаційного розвитку міжнародних
економічних відносин як єдиного цілого світового господарства. Зам. 345/17 Ціна 220,00 Торговельне обладнання:
підручник / А.А. Мазаракі, С.Л. Шаповал,
І.І. Тарасенко, О.П. Шинкаренко ; за ред.
А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. –
320 с. ISBN 978-966-629-871-6 Розглянуто сучасні види торговельного обладнання для магазинів,
складів, позамагазинного продажу та технологічного обладнання для
кулінарної продукції власного виробництва в торговельних закладах.
Надано характеристики, конструктивні особливості, загальні правила
експлуатації обладнання для закладів торгівлі. Значна увага
приділена опису обладнання для розрахунку з покупцями та обліку і
управління товарно-грошовим обігом, автоматизованих систем в сфері
торгівлі. Видання є актуальним для студентів, науковців, викладачів, а
також інвесторів, менеджерів та усіх, хто розвиває бізнес в
торговельній галузі. Стратегічний маркетинг :
підручник / О. І. Лабурцева, Л. К. Яцишина, О. С.
Бондаренко, Т. М. Янковець; за ред. А. А. Мазаракі. –
Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 248 с. ISBN 978-966-918-091-9 DOI: 10.31617/p.knute.2023-180 Розглянуто роль стратегічного маркетингу в сучасній концепції
маркетингової діяльності. Розкрито сутність стратегічного аналізу
маркетингового середовища, подано методичний інструментарій
оцінювання привабливості ринку та маркетингової
конкурентоспроможності бізнесу. Надано характеристику основних
груп стратегій маркетингу: стратегій сегментування ринку, вибору
цільового сегмента та позиціонування, стратегій конкуренції,
стратегій зростання та портфельних стратегій. Окремо виділені
питання застосування цифрових технологій в маркетингових
стратегіях. Особлива увага приділена сутності стратегічного
маркетингового планування та методичним підходам до оцінювання
результативності й ефективності стратегій маркетингу, організації
впровадження стратегій та здійснення стратегічного контролю
маркетингу. Для студентів ЗВО, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Матеріал, викладений у підручнику, може бути корисним для
аспірантів, викладачів економічних ЗВО, керівників підприємств,
директорів з маркетингу, спеціалістів служб маркетингу. Зам. 180/23 Ціна 240,00 грн Економіка підприємства : підручник : у 3 ч. Ч.
3 / А. А. Мазаракі, Н. М. Гуляєва, І. В. Стояненко та ін.
; за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2023. – 356 с. ISBN 978-966-918-048-3 (Заг.) ISBN 978-966-918-051-3 (Ч. 3) DOI: 10.31617/p.knute.2022-177 У підручнику розглядаються основні питання, пов’язані з
економічними аспектами діяльності підприємства. Підручник розрахований на використання студентами й викладачами
економічних ЗВО, буде також корисний керівникам та іншим практикам
щодо організації й управління діяльністю та розвитком
підприємств. Зам. 177/22 Ціна 300,00 грн
Нові надходження та перевидання
Л. В. Ніколаєва, Т. О. Гуржій та ін. ; за заг. ред. Л. В.
Ніколаєвої, Т. О. Гуржія. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2019. – 424 с.
Управління фінансами підприємств : підручник / І.О. Бланк, Г.В.
Ситник, В.С. Андрієць. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – Київ :
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. – 792 с.
ISBN 978-966-629-687-3 (Ч. 2)