logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Український студентський фестиваль реклами – 10 років свіжого креативу

Загальна інформація


     20 листопада 2014 року в КНТЕУ відбувся 10 (ювілейний) Український студентський фестиваль реклами. Відкриваючи фестиваль та вітаючи учасників, перший проректор Наталія Володимирівна Притульська зазначила: «Саме від нинішнього покоління залежить майбутнє країни, тому ми щиро радіємо, що це покоління небайдужих людей. Це доводять роботи учасників фестивалю, які зачіпають актуальні та дуже серйозні проблеми сучасного суспільства».

     Насиченою, цікавою та надзвичайно корисною виявилася програма фестивалю. Всі спікери – справжні фахівці та експерти в своїй галузі – ділилися унікальною інформацією та власним безцінним досвідом. Сподіваємося, учасники змогли відкрити для себе багато нового та корисного із рекламної сфери.

     Про 7 простих принципів універсального дизайну реклами в презентації «Світ, зручний для кожного» розповіла Крістіна Баграмян, менеджер спільної програми ПРООН в Україні «Сприяння інтеграційній політиці та послугам для людей з інвалідністю в Україні».

     На прикладі минулорічного кейсу, який мав на меті привернути увагу до проблеми незрячих дітей в Україні, розказав про «ідеї, що змінюють хоч щось» Максим Борітко, креативний директор Talan Group.

     Секретами натхнення «по-українськи» ділилася Наталя Бухалова, заступник генерального директора дослідної компанії UMG International, у презентації «Алло, ми шукаємо натхнення!».

     Несподівано жорсткою та відвертою для багатьох стала презентація Олени Кустової, віце-президента із креативного й маркетингового сервісів Групи АДВ Україна, «Три откровения, после которых Вам (рекламистам) захочется стать бухгалтером, або бути Пандою». Можливо, сьогодні багато хто із учасників задумався: «А чи можу я стати Пандою в рекламному бізнесі?».

     Експертною думкою та власним досвідом у перемогах в тендері ділилася з аудиторією Лілія Калашник, управляючий партнер маркетинг-групи OS Direct, у своїй «Нуж(д)ной презентации».

     Артем Сухорослов, керівник департаменту DirectDigit маркетинг-групи OS Direct,  повідав багато нової та корисної інформації щодо контент-маркетингових стратегій у презентації «Как продавать ваши <censored> в сети». 

     Євген Вікторович Ромат, голова Спілки рекламістів України, завідуючий кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету, закликав усіх присутніх студентів взяти участь у 8-му Національному фестивалі соціальної реклами, який відбудеться 17 грудня 2014 року.

     Гуру реклами Анже Йереб, креативний директор BBDO Ukraine, президент клубу ADC*UA, голова журі 10-го УСФР, у своєму майстер-класі за 10 хвилин просто та доступно навчив усіх присутніх, як робити «хорошу рекламу для хороших людей».

     На 10-му ювілейному Українському студентському фестивалі реклами всього було представлено 784 роботи. Майже 90% із них – соціальна реклама. Адже молодь завжди гостро сприймає актуальні проблеми сучасного суспільства: боротьба з бідністю, насильством, гендерна нерівність, цензура, глобальне потепління, збереження довкілля, реабілітація інвалідів, єдність країни, інтернет-залежність, антивійськова тема, допомога переселенцям, реабілітація наркозалежних та інші. Не дивно, що Гран-прі фестивалю отримала саме робота на соціальну тему єдності країни «Борщ» (Джуранюк Ірина, Київський університет імені Бориса Грінченка).

     Під час урочистої церемонії нагородження учасників фестивалю Євген Вікторович Ромат відзначив: «Переможці цьогорічного фестивалю – справжні професіонали, які вже зараз можуть претендувати на робочі місця у провідних рекламних агентствах». 

ПЕРЕМОЖЦІ КНТЕУ

Слідкуйте за подіями університету — підписуйтесь на канал YouTube


     ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ

20.11.2014
adv
7615
остання редакція 20.11.2014
adv