logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

На факультеті торгівлі та маркетингу відбувся круглий стіл із проблем креативу сучасної української реклами

Загальна інформація

19 лютого 2016 року на базі Київського національного торговельно-економічного університету спільно зі Спілкою рекламістів України відбувся круглий стіл «Креатив сучасної української реклами».

Метою даного заходу було обговорення сучасного стану ринку реклами в Україні та проблем творчого рівня національної реклами.

У засіданні круглого столу взяли участь представники великих рекламних агентств, замовників реклами, творчих громадських організацій, засобів масової інформації. Зокрема, спікерами на круглому столі виступили: Едуард Андрєйченко – директор рекламного агентства «Україна-Арт», заступник голови Спілки рекламістів України, Алевтина Білецька – прес-секретар Групи компаній «Фокстрот», Адріана Борщовецька – PR-менеджер «Благодійного фонду Happy Paw», Ігор Добруцький – президент громадської організації ГО «Столичні ініціативи», Валентина Єсіпова – директор і креативний директор креативного рекламного агентства «Тортілла», Андрій Кашпур – відомий в Україні PR-технолог, Марина Лео – директор із стратегічного розвитку інвестиційно-девелоперської компанії Deol Partners, Наталія Пінчук – керівник відділу PR AGAMA communications, Андрій Різоль – генеральний директор PR/BTL/EVENT/ART компанії «Вавілон», Сергій Сошинський – президент Міжнародного благодійного фонду «Здоров’я українського народу» та Ігор Шейків – креативний директор комунікаційної групи TWIGA. Модератором круглого столу виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами Є.В. Ромат.

На засіданні круглого столу були також присутні студенти факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ. Важливо відмітити, що студенти взяли участь у дискусії, а учасники круглого столу відповіли на актуальні питання майбутніх рекламістів та маркетологів.

19.02.2016
adv
2593
остання редакція 01.06.2016
42265