logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Експерт-практик Гарбарук І.М. розказав про особливості ринку FMCG-рітейлу України

Загальна інформація

14 березня 2016 р. в рамках VIII Консумерського фестивалю «Час діяти!» до Всесвітнього дня прав споживачів з лекцією «Формування ефективної бізнес-моделі компанії в умовах зниження купівельної спроможності споживача.  Особливості ринку FMCG-рітейлу України» для студентів факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ виступив експерт-практик з торгівлі, член Громадської спілки «Економічний дискусійний клуб» Гарбарук Ігор Миколайович.

Лекція була присвячена проблемам українського рітейлу. Враховуючи те, що професійний досвід Ігоря Миколайовича базується на роботі на керівних посадах у таких відомих компаніях, організаціях та держустановах, як: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство екології та природних ресурсів України, ПрАТ «Фуршет», Українська алкогольна компанія «Олімп» та Громадська спілка «Економічний дискусійний клуб» – Ігор Миколайович дав чітко сформульовані поради щодо організації успішної роботи торговельного підприємства, розповів про те, що виробляти, кому продавати і як формувати цінову політику. Розкрив секрети формування збалансованої структури управління бізнесом та навів приклади її ефективної моделі, розповів про тенденції розвитку українських продуктових мереж.

Під час лекції було представлено динаміку обороту роздрібної торгівлі України, споживчих цін відповідно до курсу долара та дослідження витрат на відпочинок і культуру в Україні та країнах ЄС і середньомісячні споживчі витрати на одного члена домогосподарства, за результатами порівняльного аналізу яких Україна, на жаль, посіла почесне останнє місце. У той час як за витратами на харчування у сукупних споживчих витратах – Україна (знову ж на жаль) є лідером.

Але ж лектор наголосив на тому, що не все так жахливо, що є світло у кінці тунелю – і провідні українські торговельні мережі, використовуючи стратегічні моделі розвитку підприємства, навіть у кризових умовах, можуть не тільки виживати, але й розвиватися – створюючи додаткові робочі місця з достойною зарплатнею, сплачуючи податки, таким чином створюючи значний внесок у розвиток економіки України.

Досвідом відомих світових мільйонерів Ігор Миколайович надихнув студентів на особистий розвиток і показав напрямки можливого кар’єрного зростання.

І найголовніше, довів на власному прикладі, що за будь-яких економічних і політичних умов – професійне зростання не тільки можливе, а й при докладанні певних зусиль – неминуче.

14.03.2016
adv
2578
остання редакція 01.06.2016
knteu