logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас для студентів Центру навчально-виробничого тренінгу: "Роль аккаунт-менеджера в рекламному агентстві"

Загальна інформація

15 квітня 2016 року в рамках навчального тренінгу в ЦНВТ КНТЕУ аккаунт-менеджером рекламного агентства Чорнозуб Мар’яною було проведено майстер-клас для студентів 4 курсу ФЕМП (на розголошення назви компанії, у якій працює спікер, дозволу не надано).

Тема майстер-класу: «Роль аккаунт-менеджера в рекламному агентстві».

Організатори заходу – викладачі кафедри економіки та фінансів підприємства.

Під час проведення майстер-класу було розглянуто особливості ATL-реклами та BTL-реклами, взаємодію рекламного агентства з клієнтами, проблеми розвитку рекламного ринку, етичні аспекти реклами. Спікером надано практичні рекомендації щодо створення брифів, презентацій та розрахунку рекламного бюджету. Після проведеного майстер-класу відбулася дискусія стосовно реальних прикладів реклами на українському ринку, методів оцінки її результативності. Наостанок Мар’яна Чорнозуб надала рекомендації щодо способів саморозвитку та працевлаштування майбутніх випускників КНТЕУ з використанням особистих прикладів.

Відгук учасника майстер-класу: 

15 квітня 2016 року Мар’яною Чорнозуб, представником відомого вітчизняного рекламного агентства, було проведено майстер-клас «Роль аккаунт-менеджера в рекламному агентстві». Сфера маркетингової діяльності зазначеного рекламного агентства – це BTL (below the line). Основний напрямок діяльності – event-маркетинг (найближчий у майбутньому проект – це ALFA JAZZ FEST, червень 2016 р.). Розглядалися такі питання, як: сутність маркетингу, особливості діяльності рекламного агентства, сучасні ефективні інструменти маркетингу, сучасні тенденції маркетингу і його розвиток в Україні та світі. Було доступно висвітлено та розмежовано зміст таких інструментів, як ATL (above the line) та BTL (below the line). Мар’яна Чорнозуб наводила влучні та зрозумілі приклади щодо кожного з видів інструментів маркетингу, пояснила організацію роботи рекламного агентства, розповіла про роль та посадові обов’язки аккаунт-менеджера в рекламному агентстві. Студенти з зацікавленістю слухали спікера та активно ставили їй питання. Наприкінці тренінгу між спікером та студентами відбувалася жвава дискусія з усіх незрозумілих та проблемних питань у маркетинговій діяльності та її здійснення в Україні. Проведений майстер-клас був дуже цікавим та інформативним для усіх студентів.

Маргарита Вашировська, студентка 4 курсу ФЕМП 

15.04.2016
adv
2515
остання редакція 28.11.2016
redactor