logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Workshop «Рекрутинг: міфи та реалії сьогодення» для студентів Центру навчально-виробничого тренінгу

Загальна інформація

21 квітня 2016 року в рамках навчального тренінгу в ЦНВТ КНТЕУ арт-менеджером мережі ресторанів «Мафія» та «Casta» Ніколаєвим Сергієм Миколайовичем було проведено workshop для студентів 4 курсу ФМТП та ФЕМП.

Тема workshop «Рекрутинг: міфи та реалії сьогодення». Організатори заходу  –  викладачі кафедр менеджменту, економіки та фінансів підприємства.

Під час проведення workshop було розглянуто проблеми підбору персоналу для сфери послуг та правила проведення співбесід, вимоги до майбутніх працівників. Спікер розповів, які існують етапи співбесід та види психологічних інструментів впливу на майбутніх працівників для того, щоб виявити дійсно зацікавлених осіб у роботі. Доповідач розповів про систему заохочень працівників та як утримати «цінного» працівника без використання системи фінансового заохочення. Під час доповіді використовувалися приклади з практики та слухачам workshop було запропоновано пройти співбесіду у вигляді гри для формування навичок проведення співбесід. Також було розглянуто як правильно підібрати технічний персонал, кваліфікований та топ-менеджмент у сфері послуг.

Проведений workshop варто відзначити ексклюзивністю, що полягає у яскраво вираженій індивідуальності (масштаб і рівень реалізації ідей), та прогресивністю, а саме: наявність нових ідей, таких, що виходять за рамки стандарту, відповідних тенденцій рекрутингу. Проведений спікером Ніколаєвим Сергієм workshop повністю розкриває реалії проходження співбесід та формує у слухачів практичні навички організації, проведення та підведення підсумків співбесід.   

Відгук учасника workshop:

"Під час workshop розглядалися такі питання, як масовий підбір персоналу, стресові інтерв'ю, інструментарій відбору персоналу, мотивація працівників та маркетингові принципи діяльності, які діють у «Мафія» та «Casta».

Спікер розповів про сучасні методи підбору персоналу, які сміливо можна назвати агресивними, наводив цікаві приклади з власної практики. Спікер також поділився власними думками щодо методів мотивації на підприємстві, як зорієнтувати працівників на результат та ненав'язливо підштовхнути їх до активного обміну досвідом. Нами було обговорено основні відмінності підбору персоналу на звичайних підприємствах і тих, які славляться своїми брендами.

Мотивуючим фактором став той факт, що спікер розпочав свій практичний досвід ще у 15 років і вже в 24 у нього за плечима є досить вагомий досвід, який заслуговує на повагу та ілюструє, що для досягнення успіху в житті необхідно інколи поступатися принципами, а також виходити за межі комфорту.

Після активного обговорення проблемних питань харизматичний Сергій дав корисні поради майбутнім менеджерам із роботи з персоналом щодо отримання необхідних навичок та знань з пошуку і відбору працівників. Безумовно, отримана інформація зацікавила всіх слухачів нестандартним змістом та подачею, практичністю застосування, прямолінійністю спікера з приводу реалій діяльності HR-менеджера".

Куценко Альона, студентка 4 курсу ФЕМП

21.04.2016
42265
2154
остання редакція 31.05.2016
knteu