logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

PR на ринку страхування, або як знайти свою нішу для бізнесу: поради експерта

Загальна інформація

26 квітня 2016 року за сприянням кафедри фінансів у Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася відкрита лекція Ольги Ільюхіної, PR-директора агентства Garland Communications та автора проекту «Боброквест», з дисципліни «Страховий маркетинг» для студентів факультету фінансів та банківської справи. Гостя виступила перед студентами з презентацією «PR на ринку страхування» та «Як знайти свою нішу для бізнесу».

Досвід роботи Ольги Ільюхіної в маркетингу складає понад 15 років, з яких 12 – у сфері страхування. Працювала директором з маркетингу страхової компанії «НАСТА». Займалась побудовою сильного та впізнаваного бренду "НАСТА", розробкою унікального позиціонування компанії, підвищенням ефективності використовуваних маркетингових інструментів, а також якості обслуговування клієнтів.

До приходу в СК «НАСТА» – обіймала посаду директора з маркетингу СК «Allianz Україна». Її кар’єра в цій компанії почалася з позиції начальника відділу маркетингу в 2005 році. Після зміни організаційної структури в 2007 році пані Ільюхіна займала посаду керівника відділу бренд-комунікацій і PR, а з травня 2008 року була призначена виконуючою обов’язки директора з маркетингу компанії. До цього Ольга працювала в СК «PZU Україна» на позиції заступника директора департаменту маркетингу, реклами і PR. До приходу в страхування пані Ільюхіна працювала в маркетингу вітчизняних B2B товарів народного споживання і компаній.

Ольга Ільюхіна за освітою економіст, має ступінь магістра за спеціальністю маркетинг-менеджмент. Захоплюється інтелектуальними розвагами – грає в «Що? Де? Коли?», учасник збірної київської команди викладачів страхування.  Подорожує по Києву разом зі знавцями столиці з проекту «Цікавий Київ», бере участь у проекті «Прогулянки улюбленим містом» як гід-волонтер, пробує свої сили в музейних квестах. Тому не дивно, що її стартап «Боброквест» має інтелектуальне коріння.

Секрет успіху від Ольги Ільюхіної – цілеспрямована, професійна і творча команда зможе виконати все заплановане.

Найпростіший спосіб вибору ніші – відштовхуватися від компетенції. Але тут може виникнути розрив – часто наші компетенції не збігаються з тим, чого ми хочемо насправді. Тому найпростіший на перший погляд вибір може сильно суперечити нашим справжнім бажанням. Дізналися студенти й про концепцію їжака.

Перевірено на практиці: коли ти знаходиш «своє», можливості починають йти в руки самі без інвестицій і зусиль. Якщо не ходив ніколи в театри – починай ходити. Розширюй коло знайомих. Додай більше друзів на Фейсбуці. Запишись на онлайн-курси, відмінні від твоєї компетенції.

Гостя зауважила: «Я раджу тестувати нішу відразу продажами. Прийшла ідея? Відразу реалізовуй і починай продавати, а вже потім під потреби ринку шліфуй і модифікуй у процесі, відштовхуючись від зворотного зв’язку клієнтів. Зрештою, вкладіть $5 в контекстну рекламу і проаналізуйте перший інтерес до продукту».

Формування іміджу страхової компанії залежить від цілого ряду чинників. Серед них – асортимент послуг, що надаються, якість обслуговування клієнтів, оцінка компанії з боку ЗМІ, державних структур, громадських організацій та професійних об’єднань.

Українська освіта не ідеальна, але все ж дає той базис, на якому можна будувати систему самоосвіти. Програми багатьох вузів іноді можуть бути застарілими і далекими від практики, але в кожному навчальному закладі знайдуться викладачі-професіонали і фанати своєї справи, які дають новітні і затребувані знання, сприяють формуванню вмінь та навичок.

Лекція викликала живий інтерес у присутніх, студенти були запрошені на стажування. 

26.04.2016
adv
1900
остання редакція 28.11.2016
redactor