logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Науковці КНТЕУ - активні учасники конференції Всесвітньої туристської організації (UNWTO)

Загальна інформація

20-21 червня 2016 року в Україні відбулася подія світового рівня – конференція «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації», організована Департаментом туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у співпраці зі Всесвітньою туристською організацією (UNWTO) при ООН. Ключовою подією став виступ Генерального секретаря UNWTO – пана Талеба Ріфаї про Україну як привабливу дестинацію на туристичній мапі світу.

Спікерами на конференції виступили керівники провідних міжнародних організацій та компаній у сфері маркетингу і брендингу країн, міст та інших туристичних дестинацій, а також провідних глобальних компаній – Google, Tripadvisor, Amadeus, Acrobator, Postmen, Minube.

Відбувся майстер-клас Тома Банкла – керуючого директора компанії «YellowRailroad» та автора посібника UNWTO «Брендинг дестинацій», а також представників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, лідерів регіональних туристичних асоціацій, які презентували кейси брендингу таких туристичних дестинацій України, як Одеса, Львів, Харків, Закарпаття, Херсон, Тернопіль, Чорнобиль.

Від КНТЕУ для участі в роботі конференції запрошено проректора з наукової роботи, д.е.н., професора Мельниченко Світлану Володимирівну, а також науковців кафедри туризму та рекреації:

  • завідувача кафедри, д.е.н., професора Ткаченко Тетяну Іванівну;
  • професора кафедри, д.е.н. Калачову Ірину Володимирівну;
  • докторанта кафедри, к.е.н. Сагалакову Наталію Олександрівну;.
  • доцента кафедри, к.е.н. Забалдіну Юлію Борисівну.

За результатами роботи конференції учасники обмінялись унікальним досвідом формування і просування брендів туристичних дестинацій від авторитетних гуру в галузі брендингу, розширили коло ділових зв’язків з метою забезпечення високої якості освіти для сфери туризму.

Важливою подією заходу стало підписання Меморандуму про взаєморозуміння між регіонами України та створення Національної туристської організації, яке ініційоване директором департаменту туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Ліптугою Іваном Леонідовичем за підтримкою команди однодумців.

22.06.2016
knteu
2840
остання редакція 28.11.2016
redactor