logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майбутні менеджери з персоналу ознайомилися з системою управління в гіпермаркеті Ашан

Загальна інформація

12 жовтня 2016 року студенти 1 курсу другого рівня підготовки «магістр» 9 групи (освітньої програми «Управління персоналом») з доцентом кафедри менеджменту Хмуровою Вікторією Валентинівною відвідали гіпермаркет Ашан Райдужний — всесвітньо відому мережу гіпермаркетів Ашан, що налічує 6 гіпермаркетів у м. Києві.

Для закріплення вивчення дисципліни "Організаційна поведінка" студенти ознайомилися з історією розвитку компанії, її структурою, системою управління, особливостями підбору персоналу та внутрішніми вимогами до персоналу. Дуже цікавим і корисним було спілкування з керівником сектору людських ресурсів Олексієм Запєваловим, заступником начальника сектору касових апаратів Поліною Ткаченко, начальником відділу пекарня Олександром Шостак та асистентом дирекції Златою Костюк. Студенти мали змогу на власні очі побачити, як працюють менеджери відділу закупівель, ознайомитися з унікальною системою контролю сектору кас, побачити технологічний процес м’ясного цеху - від отримання товару до прилавка, відвідати пекарню та цех кондитерських виробів.

Наприкінці екскурсії студентам було презентовано можливості професійної реалізації в мережі гіпермаркетів "Ашан".

11.10.2016
adv
2434
остання редакція 17.01.2017
42265