logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Про рітейл майбутнього розповіли експерти Arricano

Загальна інформація

15 грудня 2016 року відбулися останні в цьому році лекції освітнього проекту B2S by Arricano.

Директор департаменту торговельних площ компанії Arricano Real Estate Анна Чуботіна у своїй презентації розповіла про шопінг майбутнього, еволюції поведінки споживачів, теорію поколінь, останні тренди світового рітейлу (безконтактні магазини). Анна наголосила, що рітейл сьогодні переживає нову фазу, коли фізичні площі поступаються інтернет-простору, відбувається урбанізація суспільства, зростання населення та стрімкий розвиток нових технологій. Наостанок доповідач презентувала останні лайфхаки світового рітейлу та побажала майбутнім рітейлерам креативності, інноваційності, впевненості у своїх силах та сміливості.

Наступний доповідач бізнес-тренер Андрій Міліневський провів майстер-клас та розповів про клієнтоорієнтований маркетинг і продажі. У простій та цікавій формі він розповів, як продавати продукти, потрібні споживачу, маючи відповідь лише на два питання «Чого ви бажаєте досягнути?» та «Чого ви хочете позбутися у своєму житті?».

15.12.2016
redactor
2322
остання редакція 02.03.2017
redactor