logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Визначення та нагородження переможців конкурсу від Arricano

Загальна інформація

У вересні 2016 року було підписано меморандум про співпрацю між Київським національним торговельно-економічним університетом, компаніями Arricano Real Estate Plc. та Ekonomika Communication Hub у сфері надання інформаційних послуг, зокрема започаткування проекту «Business to Students by Arricano».

Михайло Меркулов, CEO Arricano, зазначив:  "B2S by Arricano -символ нових можливостей, нового типу взаємин у створенні якісного бізнес-середовища. Це побудова іншої якості зв'язків між ВНЗ-бізнесом-студентами, вищою школою - роботодавцями - майбутніми співробітниками. У проекту B2S by Arricano мультиплікаційний ефект в ключовому менеджерському аспекті - розвиток у взаємодії".

Завдання проекту - включити взаємодію студентів, майбутніх співробітників, бізнесу, який потребує кваліфікованих кадрів, і вищої школи, яка готує затребуваних фахівців, з метою дати студентам вектор потенційного розвитку, і особистого, і професійного, прояснити очікування всіх сторін і скоротити період адаптації майбутніх працівників на їх першому робочому місці.

«B2S by Arricano» - «Бізнес для студентів» - це відкриті зустрічі студентів університету з представниками бізнесу - топ-менеджерами компанії Arricano, бізнесменами й бізнес-тренерами, серед яких:

  • Михайло Меркулов – генеральний директор  Arricano Real Estate Plc.
  • Айвар Сіммерманн – коуч, бізнес-тренер, Естонія 
  • Наталія Дмитренко – директор з маркетингу Arricano Real Estate Plc.
  • Ірина Рубіс – СЕО Ekonomika Communication Hub 
  • Лейла Алієва – власник Action Leаrning в Україні, бізнес-тренер
  • Микола Якименко – в.о. керівника департаменту девелопменту  Arricano Real Estate Plc. 
  • Вікторія Балюк – керівник юридичного відділ (роботи з неризедентами) Arricano Real Estate Plc. та Тетяна Кретова – представник ІЕ Business School у СНД 
  • Олександр Немер – ІТ-директор Arricano Real Estate Plc.
  • Влад Полонський – директор з розвитку бізнесу групи AGAMA
  • Світлана Ренькас – керівник юридичного департаменту (роботи з резидентами) Arricano Real Estate Plc.
  • Анна Чуботіна – керівник відділу торговельних площ Arricano Real Estate Plc. та Андрій Міліневський – директор з трансформації «Київстар»

У рамках проекту відбувся конкурс студентських робіт, який проходив у 3 етапи та мав на меті обрати найкреативніші та найактуальніші ідеї щодо розвитку та удосконалення торгових центрів компанії.

Було надіслано більше 50 робіт, проте до фіналу потрапили лише троє найкращих представників активної молоді та ще близько 20 студентів отримали можливість стажування у міжнародній компанії. Призовий фонд конкурсу склав 20 000 грн.

15 грудня 2016 року маркетинг-директор Arricano Real Estatе Наталія Дмитренко озвучила довгоочікувані результати конкурсу від компанії на кращу рекламну кампанію з розвитку торговельних центрів. Загалом у конкурсі взяли участь 37 студентів (додати список). За словами Наталії, усі конкурсні презентації були надзвичайно цікавими, інноваційними та креативними й переможців визначити було непросто, проте компанії необхідно було визначити їх:

I місце та головний приз 10 000 грн.– Вадим Кучеренко (студент 4 курсу факультету торгівлі та маркетингу)

II місце та 7 000 грн – Ольга Турченюк (студентка 1 курсу факультету міжнародної торгівлі та права)

III місце та 3 000 грн розділили Лоліта Шкаран, Марія Христенко та Наталія Стяглик (студентки 3 курсу факультету торгівлі та маркетингу)

Окремо було відзначено роботи Артема Попика (ФЕМП, 4курс), Юлії Ткач (ФРГТБ, 1 курс), Романа Рябця (ФЕМП, 2 курс), Владислава Сененка (ФМТП, 3 курс), з якими компанія Arricano Real Estate також планує продовжити співробітництво.

Київський національний торговельно-економічний університет відкритий до діалогу, ми розуміємо, що діалог між студентами - викладачами - бізнесом скоротить дистанцію між теорією і практикою, між очікуваннями й реальністю, між знати і вміти, збільшить якість фахівців на ринку праці і дасть змогу компаніям підготувати висококласного спеціаліста ще зі студентської пори.

15.12.2016
redactor
2550
остання редакція 02.06.2020
redactor