logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Польове дослідження підприємств торгівлі від студентів ФЕМП та ФМТП

Загальна інформація

З 1 по 10 березня 2017 року в межах вивчення дисципліни «Теорія організації» студентами 2 курсу ФЕМП та ФМТП було здійснено польове дослідження (field research) теорії організації підприємств торгівлі.

Дослідницьке завдання дало змогу ознайомитися з теорією організації таких підприємств торгівлі та мереж, як: ТОВ «Рітейл тренд» (мережа магазинів «Фуршет»), ТОВ «Новус Україна» (мережа магазинів нову), «ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» (мережа магазинів «Фора» та «Сільпо»), ТОВ «Метро кеш енд кері Україна», лінія магазинів «EVA», «PROSTOR», «Watsons» та «BROCARD».

Метою дослідження стало визначення головної мети та завдання теорії організації на прикладі реального магазину; особливостей організаційної теорії та моделі, що притаманна підприємству; складу основних ресурсів на підприємстві; переваг та недоліків організації роботи підприємства (викладка товарів, цінники, наявність продавців, обслуговування, розглянути асортимент товарів під власною торговою маркою); аналіз організації роботи каси; оцінка елементів організаційної культури та основних елементів підприємства як соціальної організації, його перспективні напрями розвитку.

Варто відзначити, що в процесі дослідження персонал магазину (адміністратори, продавці-консультанти, касири) щиро відповідали на поставлені студентами запитання, а відвідувачам було цікаво поділитися враженнями від відвідування улюбленого магазину.

Результати проведеного дослідження було узагальнено у вигляді презентацій та представлено на практичному занятті. Цікавим було те, що студенти зуміли підкреслити особливості своєї спеціалізації під час проведеної роботи, а саме студентами спеціалізації «Менеджмент організацій торгівлі» чітко акцентовано увагу на особливостях торгівлі, студенти спеціалізації «Менеджмент персоналу» окремо визначили переваги та недоліки роботи персоналу магазинів, оцінили їх ввічливість та комунікабельність. Студенти спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» відзначили вплив сучасних теорій організації в діяльності підприємства (франчайзинг, аутсорсинг та лізинг).

Підсумовуючи, хотілося б відзначити, що студенти залишилися задоволені виконанням творчого та пізнавального завдання.

10.03.2017
redactor
2546
остання редакція 04.07.2017
redactor