logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Кафедра маркетингу та реклами продовжує практику співпраці з фахівцями

Загальна інформація

Кафедра маркетингу та реклами продовжує практику співпраці з фахівцями, що мають значний досвід у галузі маркетингу з метою підвищення рівня викладання профільних дисциплін.

10 березня 2017 року до університету було запрошено Наталію Бухалову, генерального директора дослідної компанії "Українська маркетингова група", Національного представника ESOMAR (найбільшої міжнародної організації маркетингових дослідників у світі) в Україні, яка й провела майстер-клас.

Тема майстер-класу - " ESOMAR: нові можливості в Україні". Спілкування Наталії зі студентами 3-5 курсів факультету торгівлі та маркетингу було присвячено методикам досліджень (визначення профілю цільової аудиторії, нестандартним підходам у якісних дослідженнях та ін.), останнім трендам світових досліджень. На прикладі різних дослідницьких проектів було показано важливість визначення мети дослідження в рамках прийняття управлінських рішень.

Усього на зустрічі були присутні понад 70 студентів, аспірантів та викладачів ФТМ КНТЕУ.

Студенти мали змогу поспілкуватися з кваліфікованим практиком у вказаній сфері, закріпити отримані теоретичні знання на лекції практичними прикладами сьогодення. Лекційний матеріал викликав зацікавленість аудиторії.

Після проведеного майстер-класу відбулося підписання меморандуму про співпрацю між "Українською маркетинговою групою" та КНТЕУ. Компанія стала партнером Університету в підготовці фахівців зі спеціальності "Маркетинг".

10.03.2017
42265
5480
остання редакція 04.07.2017
redactor