logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Знайти себе в рекламному бізнесі: поради від директора TWIGA Ukraine

Загальна інформація

26 квітня 2017 року на кафедрі маркетингу та реклами відбулася презентація Групи комунікаційних компаній TWIGA Ukraine, яку провела генеральний директор компанії Світлана Степаненко.

Зустріч відбулася в межах інформаційно-дискусійної платформи КНТЕУ «Майстерня професійного зростання». Майстер-клас авторитетного гуру в галузі рекламного бізнесу відкрив завідувач кафедри маркетингу та реклами, професор Євген Ромат.

Із виступу та цікавої слайд-презентації студенти 1-4 курсів ФТМ, які навчаються за спеціальностями «Маркетинг», «Журналістика», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», дізналися про ключові напрями роботи TWIGA Ukraine. На сьогодні – це одна з найбільших комунікаційних незалежних груп на пострадянському просторі. Також спікером розглядалися особливості діяльності спеціалізованих та інтегрованих рекламних агенцій, груп агентств, про професійні вимоги до фахівців, які задіяні в цій галузі, їхні компетенції.

Директор представила кейс рекламної кампанії зі створення бренду «Горілка Stoli», над яким працювали 4 агентства групи TWIGA Ukraine.

Також Світлана Степаненко у своїй презентації цікаво та зрозуміло розповіла про напрямки роботи в рекламному агентстві, необхідні навички та особисті якості для роботи в кожному з них. Серед них такі, як: маркетинговий сервіс, клієнтський сервіс, креатив, медіа, менеджмент, digital, PR та розвиток бізнесу. Детально зупинившись на кожному з напрямків, спікер підкреслила, що ефективна діяльність агентства залежить від злагодженої роботи всіх відділів та успішного керівництва CEO компанії: «Кращий варіант директора – людина, що навчає, розвиває та мотивує, а не контролює».

"Родзинкою" зустрічі було те, що Світлана Степаненко запропонувала студентам не тільки кейси, але ще й домашні завдання у вигляді кількох конкретних запитань.

Студенти КНТЕУ, які прослухали лекцію гендиректора TWIGA Ukraine, серйозно зацікавилися не тільки її змістом, а й можливостями проходження в майбутньому стажування в цій компанії. Це дозволить ефективно задіяти та розкрити свій творчий потенціал у сферах маркетингових комунікацій і сервісів: розробки рекламних стратегій, PR, медіабізнесу тощо.

На зустрічі були присутні також викладачі кафедри маркетингу та реклами – доценти І.О. Бучацька, О.В. Голік, В.М. Гвоздєв, Т.Л. Мітяєва, а також відомий український практик діджитал-реклами О.П. Зарицький.

Світлані Степаненко сподобалися активні студенти ФТМ КНТЕУ. Перевірка домашніх завдань (також у формі майстер-класу) запланована на середину травня.

Наприкінці цікавої та дуже корисної зустрічі генеральний директор TWIGA Ukraine побажала студентам знайти себе, свою улюблену роботу, процитувавши Стіва Джобса: «Найдивовижніші речі ми робимо тоді, коли займаємося справою, яку любимо».

26.04.2017
redactor
3580
остання редакція 04.07.2017
redactor