logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Незабаром стартує проект Business 2 students by Arricano: версія 2.0

Загальна інформація

Наталія Дмитренко, маркетинг-директор Arricano Real Estate PLC, у матеріалі "Бизнес + студенты: как и почему это работает" розповіла про особливості спільного з КНТЕУ проекту "Business 2 students by Arricano". 

Проект "B2S by Arricano" планувався як живе спілкування з експертами та першими особами з бізнесу. З точки зору роботодавця проект націлений, насамперед, на розвиток молодих кадрів.

До освітнього проекту підключилися не тільки топ-менеджери Arricano, а й лідери компаній, які працюють у ритейлі та девелопменті, медійники - професіонали з таких компаній, як: MTI, Brocard, URE Club, Retailers.ua, Multiplex Holding, Watsons Ukraine, Ekonimika +. Усі лекції мають також мотиваційний характер: спікери розповідають про складнощі, з якими доведеться зіткнутися студентам під час влаштування на роботу.

"Важлива особливість: студенти мають можливість спробувати себе в якості стажера в будь-якій із цих компаній. Для студента це конкурс потенційних роботодавців, а для самих компаній - своєрідний челендж. Адже від того, що і як вони розкажуть, у студентів або буде формуватися бажання піти працювати в галузь до конкретного роботодавця, або ні. За період нашої співпраці з КНТЕУ лекції відвідали близько двох тисяч студентів, дехто подав свою заявку на стажування. Найбільшу кількість заявок отримала компанія Arricano. Очевидно, спрацювало наше багатопланове співробітництво: під час проекту ми ще неодноразово відгукувалися на прохання й запити викладачів ВНЗ та проводили для більш закритих груп семінари й майстер-класи. Таке спілкування має вже більш практичний характер і показує реалії бізнесу, доторкнутися до яких можна тільки в процесі роботи", - розповідає Наталія.

Вже у вересні цього року студенти КНТЕУ зможуть відвідати ще 3 відкриті лекції від топ-менеджерів компаній КарКат Fashion, MD Group, Zlato.ua. І, що цінно, студенти отримають можливість влаштуватися на 2 місяці на оплачуване стажування в компанії, які беруть участь у проекті. У компанії Arricano вже пройшли стажування 5 осіб, один студент став її співробітником.

11.08.2017
adv
3473
остання редакція 29.09.2017
redactor