logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Фестиваль освітнього лідерства «CLEVER» озброює викладачів сучасними методами навчання

Загальна інформація

Початок навчального року – завжди напружений період та водночас підґрунтя для саморозвитку та самовдосконалення викладачів різними методами. 23 вересня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся фестиваль освітнього лідерства «CLEVER», у якому взяла участь доцент кафедри менеджменту Ірина Совершенна.

Відповідь на питання «Як бути лідером в освіті?», «Як говорити зі студентами однією мовою?», «Як створити дієву та креативну команду?» та багато інших спробували віднайти освітяни на І-му Фестивалі освітнього лідерства «CLEVER» спільно із представниками влади, адміністрації ВНЗ та студентами. Після панельної дискусії «Який педагог потрібен сьогодні?» учасники відвідали 3 лінійки майстер-класів від тренерів-практиків:

  1. Освітнє лідерство: починаємо з себе
  2. Ефективна команда: міфи і можливості
  3. Студенти ХХІ століття: лайфхаки взаємодії

Відповіді на питання «Чи потрібні лекції студентам?» та «Чи померла лекція як формат викладання?» спробували віднайти на майстер-класі віце-президента Київської школи економіки та засновниці аналітичного центру CEDOS Інни Совсун на тему «Лекція. Версія 2.0: нові підходи до викладання».

Цікавим і корисним виявився майстер-клас «Структура заняття, що тримає увагу студентів», організованого та проведеного Олександрою Сударкіною, бізнес-тренером та консультантом з організаційного розвитку.

На майстер-класі канд. пед. наук, коуча, тренера Міжнародної школи коучингу та менторінгу «Master Coach Ukraine» Тетяни Чернової на тему «Розвиток коучингової компетентності педагога» обговорювали філософію і принципи педагогічного коучингу, сутнісні аспекти компетенції та компетентності, виводили формулу потенціалу професіонала.

У перервах між майстер-класами працював «простір можливостей» у холі університету: презентація грантових програм, послуг з підвищення кваліфікації для викладачів. З екскурсії по університету запам'яталась власна кіностудія, великий басейн, зал засідань Вченої Ради.

Завершення роботи передбачало підведення підсумків за участю студентського плейбек-театру та розіграш подарунку від організаторів фестивалю.

23.09.2017
42265
1565
остання редакція 26.09.2017
Vega