logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

«Бути лідером, бути творцем» – міжнародні експерти розповіли, як досягти успіху в маркетингу та ритейлі

Загальна інформація

10 жовтня 2017 року в рамках Європейських днів торгівлі в Україні відбулася відкрита лекція у форматі Stand-Up Project «ІННОВАЦІЇ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ. УКРАЇНА ТА СВІТ». Спікерами виступили міжнародний експерт, економіст, член ГС «ЕКОНОМІЧНИЙ ДИСКУСІЙНИЙ КЛУБ» Ігор Гарбарук та міжнародний бізнес-стратег, CEO & Founder стратегічного агентства "BEWEIS" Христина Шехайтлі.

У своїй динамічній та дуже інформаційній презентації Христина Шехайтлі розповіла про зміни на ринку та успішні стратегії для розвитку бізнесу. Як досвідчений маркетолог, що працював з багатьма відомими великими компаніями, Христина розповіла про особливості та розбіжності цінностей і традицій різних культур, що впливає на лояльність до бренду та його популярність, психотипи клієнтів та стадії взаємодії з ним - від задоволеного клієнта до постійного покупця, а також поділилася власним успішним досвідом маркетингових стратегій і сучасних інструментів комунікацій.

Ігор Гарбарук представив останні сучасні тренди та інноваційні технології світового ритейлу. Експерт розповів історії виникнення та розвитку сучасних гігантів успішного ритейлу та підкреслив, що в основі будь-якого успіху лежить прагнення бути лідером, бути творцем власного життя та впевненість у власних силах. 

10.10.2017
adv
2641
остання редакція 07.02.2018
456287