logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Workshop від Ніни Бурневіч: "Фірмовий стиль в арт-бізнесі"

Загальна інформація

Ніна Бурневіч - арт-менеджер, незалежний арт-куратор, маркетолог. Працює над піаром багатьох вітчизняних та закордонних художників, організовує міжнародні культурні події, акції, перформанси в музеях та галереях України, Грузії,  Германії, Іспанії, Канади, проводить тренінги для майбутніх та діючих художників.

Під час зустрічі інтенсивно обговорювались головні питання необхідності та особливостей створення фірмового стилю в арт-бізнесі, креатив арт-простору, принципи функціонування музеїв та їх відмінність від інших сфер бізнесу, назви, логотипи, слогани, брендбуки - особливості створення цих складових фірмового стилю в арт-бізнесі.

Ніна Бурневіч використовувала інтерактивні методи для активного дослідження зазначених питань, студенти застосовували особистий досвід, професійні знання та навички з теми воркшопу. Активно обговорювались результати та вплив ефективно розробленого фірмового стилю на діяльність та долю представників арт-бізнесу.

Наприкінці воркшопу розглянули інструменти проведення інтерактивної кампанії музею Рембрандта, показ відео. Кожний учасник отримав індивідуальне рішення конкретної задачі.

Також було проведено розіграш мистецьких подарунків.

Загалом, слід підкреслити високу інтенсивність групової взаємодії, активність та самостійність учасників, актуальний досвід та особисті переживання.    

25.10.2017
42265
2172
остання редакція 07.02.2018
456287