logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Конкурс творчих робіт "Стань студентом КНТЕУ на один день!"

Загальна інформація

Для участі в конкурсі учням старших класів, студентам коледжів та закладів вищої освіти необхідно до 1 березня 2018 року надіслати творчу роботу з обраної теми на електронну адресу consumerfest@ukr.net.

Номінації конкурсних робіт:

  • есе
  • графічна робота (фотографія, малюнок)
  • відеоролик

Тематика конкурсу:

  • Права споживачів в епоху цифрових технологій – "Зробимо інтернет-торгівлю прозорою та безпечною!"/"Доброчесність цифрових ринків"
  • Вплив реклами на споживача – "Не дозволяй собою маніпулювати!"
  • Правові аспекти захисту прав споживачів – "Знай свої права!"
  • Якість та безпечність товарів - "Підробка - небезпека поруч! Як уберегтись?"
  • Консумерські проблеми ринку послуг – "Наші гроші – наші права!"
  • Здоровий спосіб життя – "Бути здоровим просто!"

Вимоги до конкурсних робіт

До участі у конкурсі приймаються:

  • есе в електронному вигляді у форматі .DOX, обсягом до 2х сторінок
  • графічні роботи в електронному вигляді у форматі JPEG
  • відеоролики, тривалістю до 5 хвилин у форматах: MP4, AVI, WMV

Разом з роботами необхідно надсилати "Заявку на участь".
Зміст і сюжет не повинні суперечити вимогам чинного законодавства України.
УВАГА! Категорично забороняється використовувати/відтворювати чужі ідеї (повністю чи частково).
Подані на конкурс роботи будуть розміщені в соціальній мережі "Фейсбук" у спільноті "СПОЖИВАЧ, ЧАС ДІЯТИ!" .
Переможці будуть визначені шляхом відкритого голосування учасників спільноти за сумарною кількістю "like". 


 Порядок проведення та визначення переможців

З 1 березня 2017 року роботи, допущені конкурсною комісією до голосування, будуть розміщені в соціальній мережі "Фейсбук" у спільноті "СПОЖИВАЧ, ЧАС ДІЯТИ!" .
Кожен учасник спільноти зможе проголосувати за подані роботи, натиснувши кнопку "Подобається". Переможці у кожній номінації (есе, графічна робота, відеоролик) визначаються окремо та будуть встановлені 9 березня о 23:59 за сумарною кількістю «like», які отримає робота.
Дата нагородження переможців конкурсу буде уточнена в запрошенні, яке надійде від організаційного комітету.
Результати конкурсу будуть розміщені на сторінці спільноти у Фейсбук "СПОЖИВАЧ, ЧАС ДІЯТИ!" до 20 березня 2018 року.
Організаційний комітет конкурсу залишає за собою право використовувати конкурсні роботи в некомерційних цілях і без виплати грошової винагороди автору, але з обов’язковим зазначенням імені автора з метою представлення у засобах масової інформації.
За додатковою інформацією звертайтеся до модератора конкурсу за електронною адресою consumerfest@ukr.net та моб.тел. (097) 87-87-093 (Олександра).

31.01.2018
42265
3569
остання редакція 27.02.2018
42265