logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція "Особливості впровадження прямого продажу в Україні"

Загальна інформація

Виконавчий директор Української асоціації прямого продажу Бедричук Надія Володимирівна провела відкриту лекцію з дисципліни "Управління продажем" на тему "Особливості впровадження прямого продажу в Україні".

На лекції 27 брезня 2018 р. було зазначено, що методом прямого продажу може продаватись будь-яка продукція та послуги. Найбільшу частку товарообороту займає прямий продаж косметичної продукції, товари для домогосподарства та здоров’я. Дещо менший сегмент займають продукти харчування та напої, дієтичні добавки, ювелірні вироби, одяг, книги, іграшки, товари тривалого використання й багато іншого. Часто методом прямого продажу реалізуються фінансові та комунальні послуги. Більшість компаній прямого продажу реалізують продукцію власного виробництва. Близько 80% підприємців отримали свій перший досвід бізнесу саме в прямому продажі.

Перевагами прямого продажу для дистриб'ютора є:

  • нагода зустріти нових людей і розширити своє коло знайомств;
  • гнучкий графік роботи, який дозволяє суміщати активну діяльність у прямому продажу з сімейними обов’язками або з навантаженням на основній роботі;
  • шанс відкрити власний бізнес із мінімальним ризиком;
  • прибуток відповідає докладеним зусиллям. 

Перевагами прямого продажу для споживача є:

  • можливість спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею;
  • консультація та демонстрація відповідно до індивідуальних потреб;
  • персональна доставка до дому;
  • можливість повернути товар протягом передбаченого терміну;
  • безпосередній контакт та спілкування з продавцем;
  • наявність гарантій та післяпродажного обслуговування;
  • здійснення покупки в будь-який зручний час.

Під час проведення лекції студенти брали активну участь в обговоренні.

Дякуємо Надії Володимирівні за активну участь в освітньому процесі!

26.03.2018
456287
1402
остання редакція 28.03.2018
Vega