logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

"Обід із королевою" - майстер-клас з ділового ресторанного етикету для студентів ФРГТБ

Загальна інформація

Для студентів факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» 30 квітня відбувся майстер-клас з протокольного ресторанного етикету "Обід із королевою".

Наталія Нагорна – відомий ресторатор, ідейний організатор та директор агентства з маркетингу "NAGORNA", член журі ресторанної премії "Соль", food-фотограф - передала безцінний досвід з ресторанної справи викладачам та студентам ФРГТБ: Олені Васильєвій (доцент кафедри технології та організації ресторанного господарства), Лавріненко Катерині, Хоришко Ангеліці (ІІ курс, 12 група). На майстер-класі було розглянуто питання щодо ділового протокольного європейського сервісу, тонкощі британського етикету, особливості сервіровки ділового сніданку.

Особливо зацікавили студентів таємниці азіатського ділового та протокольного етикету, методи подачі національних страв китайської та японської кухні, правила сервірування протокольного бенкету відповідно до культури та релігійних особливостей азіатських країн. Учасники майстер-класу навчились користуватись китайськими паличками та взяли участь у традиційній китайській чайній церемонії.

Наталія продемонструвала сервірування столу для національного італійського обіду, як підібрати посуд та методи подачі популярних італійських страв: спагеті, каннеллоні, фріттата, качукко.

Надзвичайно цікавою була розповідь Наталії Нагорної про вербальні та невербальні комунікації під час протокольних зустрічей, поведінку гостя та офіціанта під час офіційних прийомів, вміння впізнавати та виконувати бажання гостя.

Запорукою успіху Наталія Нагорна вважає безцінний досвід здобутий під час роботи з кращими майстрами ресторанного сервісу.

Набуті практичні знання будуть упроваджені в навчальний процес і студенти зможуть дізнатися про протокольні особливості національного ресторанного сервісу.

30.04.2018
433884
2605
остання редакція 11.07.2018
42265