logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Виїзне заняття до ПАТ "Житомирський маслозавод" - компанії "Рудь"

Загальна інформація

За сприянням кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю 16 травня 2018 року для студентів факультету торгівлі та маркетингу спеціалізацій "Управління безпечністю та якістю товарів", "Товарознавство та комерційна логістика" та студентів факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу спеціалізації «Ресторанні технології» було проведено виїзне заняття до одного з лідерів українських виробників морозива – ПАТ «Житомирський маслозавод» - компанії «Рудь».

Компанія «Рудь» уже більше 10 років є визнаним лідером ринку морозива й заморожених продуктів України. Використання нових технологій та підходів у роботі, міцні партнерські зв’язки, вірність традиціям дозволяє завжди та в усьому бути на крок попереду. ПАТ «Житомирський маслозавод» є першим серед виробників морозива та представників молочної галузі України, що отримало сертифікат BRC - міжнародний стандарт харчової безпеки, який гарантує відповідність продукту загальноприйнятим вимогам щодо якості та гігієни.

Екскурсія підприємством розпочалася з дегустаційного залу, де викладачам і студентам розповіли історію створення та розвитку, основні досягнення ПАТ «Житомирський маслозавод», продемонстрували інформаційно-пізнавальний фільм про компанію та морозиво. Під час перегляду відеоролику студенти мали можливість дегустувати різні види холодних десертів. Особливо всім припали до смаку новинки морозива-ескімо «Мегаблок» у формі героя гри Lego Minecraft зі смаком полуниці та банана, чорне морозиво «Black Ice» зі смаком коли та шоколаду, а також «Йогурт гранат-журавлина» у хрумкому вафельному ріжку на основі ніжного журавлинового йогурту, доповненого солодко-терпким соусом зі спілого граната.

Крім того, у дегустаційній залі екскурсанти мали можливість ознайомитися з безліччю сертифікатів та нагород: дипломами, медалями, відзнаками, що є переконливим доказом високої ефективності застосування підприємством сучасної філософії бізнесу.

Під час екскурсії викладачі і студенти ознайомилися з сировиною та особливостями технології виробництва різних видів морозива ТМ «Рудь», високоефективним обладнанням, що дозволяє виготовляти близько 27 000 порцій морозива за годину та 600 000 порцій на добу, шафою шокової заморозки, що забезпечує температуру на виході до -30ºC, покращуючи тим самим зовнішній вигляд та якість морозива під час подальшого фасування та зберігання. Впродовж екскурсії підприємством студенти пересвідчилися, що компанія «Рудь» приділяє особливу увагу контролю якості сировини та готової продукції, прагне до постійного розширення асортименту продукції, зростання показників якості та екологічного стану довкілля, докладає невпинних зусиль до попередження та мінімізації забруднення.

Студенти мали змогу поставити запитання екскурсоводу та начальнику відділу якості Віті Станіславівні Цал-Цалко щодо основних постачальників сировини, особливостей контролю якості сировини та готової продукції, виробництва органічного морозива тощо, на які отримали змістовні відповіді.

Наприкінці зустрічі слухачам була надана можливість придбати продукцію заводу у фірмовому магазині ПАТ «Житомирський маслозавод» за цінами виробника.

Висловлюємо щиру вдячність президенту Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» Бартковському Ігорю Іллічу, президенту компанії «Рудь» Рудю Петру Володимировичу, начальнику відділу якості Цал-Цалко Віті Станіславівні  за плідну співпрацю та активну участь в організації освітнього процесу! Дякуємо партнерам!

16.05.2018
433884
3032
остання редакція 11.07.2018
42265