logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Підвищення педагогічної майстерності

Загальна інформація

З метою подальшого удосконалення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти КНТЕУ, розвитку педагогічних та  методичних прийомів, забезпечення ефективності вивчення дисциплін під час формування компетентностей майбутніх фахівців, розвитку сучасних підходів до спілкування зі студентською молоддю, у період з 5 по 14 червня 2018 р. в межах діяльності Вищої школи педагогічної майстерності було організовано та проведено навчально-методичні семінари:

  • "Дотримання академічної доброчесності науковцем" (Сідляренко А., менеджер з розвитку продукту Unicheck - системи пошуку плагіату);

  • "Специфіка розробки інтерактивного методичного забезпечення з використанням двовимірних (QR) кодів" (Гнатченко Д. Д., кафедра програмної інженерії та інформаційних систем);

  • "Використання презентаційного програмного забезпечення в освітньому процесі КНТЕУ (Prezi)" (Жирова Т. О., кафедра програмної інженерії та інформаційних систем);

  • "Методика формування навчально-методичного комплексу дисциплін у хмарному середовищі КНТЕУ" (Десятко А. М., кафедра програмної інженерії та інформаційних систем);

  • "Технології аналізу даних" ( Роскладка А. А., кафедра економічної кібернетики);

  • "Викладач-студент: психологічні особливості ефективної взаємодії в процесі навчання" (Миронець С. М., кафедра психології). 

Значну увагу було приділено роботі науково-педагогічних працівників у системі дистанційного навчання (СДН) MOODLE. Навчання з цієї теми пройшли відповідальні від усіх кафедр КНТЕУ, а також заступники деканів з науково-методичної роботи. 

340 слухачів – як досвідчені, так і молоді науково-педагогічні працівники КНТЕУ та його відокремлених структурних підрозділів, аспіранти – були одностайні щодо доцільності та корисності запропонованої тематики семінарів, а також продовження практики організації подібних заходів.

13.06.2018
42265
1979
остання редакція 11.07.2018
42265